🅰🅺🅰🆂🆈🅰
Sabah alarmımın sesiyle uyandım. Dün olanlar geldi aklıma anlamsız bir tebessüm oluştu yüzümde. Saçmaydı ama ona içim ısınmıştı. Hem korkuyor hemde merak ediyordum."Daha fazla oyalanırsan okula geç kalıcaksın. "
Dedi. Ah tamam alışmış gibi olabilirim ama ürküyorum bi haber mi versen acaba? Ay nediyorum ben haklı bu ses kalkmam lazım.
Yatak dan kalkıp banyoya girdim önce dişlerimi fırçalayıp, yüzümü yıkadım. Sonra ise odama geçip dolabımın karşısına dikildim. Klasik bir ne giyceyime hepiniz hoş geldiniz. Ah yine saçmalıyom bi kaç dakika dolapta göz gezdirdikten sonra;pembe kısa sweatshirtümü ve yırtık kotumu alıp giyindim.
Aynanın karşısında kendime baktım, tamamdım işte. Ardından rimelimi ve dudak nemlendiricimide sürdüğüm de hazırdım. Saçlarımı açık bırakmak istemiştim. Aşağıya inip kahvaltı sofrasından bir kaç şey ağzıma atıp kapıya yöneldim. Zodiye ve anneme hoşçakal diyip dışarı çıktım.
Kulaklığımı takmış yürüyordum. Ama aklımda şarkı sözleri değil dünki olay vardı. Ve o an aklıma bişey geldi. Acaba bu beni giyinirken gördümü? Yok canım sapık değildir heralde dememe kalmadan cevap geldi,
"Hayır sen üstünü değiştirir ken arkamı dönüyorum. "
Heh hoşgeldin sefa getirdin. Demekki okula giderken de yanımdasın. Ve aferin arkanı dönmen çok doğru bir hareket. Ben den 1 puan hakettin.
"Allah razı olsun, Akasya?"
"Efendim? "
"Şey benden korkmuyor musun? "
"Yani biraz ürküyorum ama bu senin var oluşunu değiştirmiyor. "
"Teşekkür ederim. "
"Ne için? "
"Beni senden kopmak zorunda bırakmadığın için. "
"..."
Sessiz kalabilmiştim bu dediğinin karşısında...
Sonunda okula varmıştım yol boyu ne o ne ben gık bile etmemiştik, hatta belki de gitmişti. Düşüncelerim ile boğuşurken sınıfa varmıştım. Ancak bunu sınıf kapısında biriyle çarpışınca fark ettim.
"Özür dilerim dalmışım. "
Dedim. Ancak o;
"Önüne baksana be! "
Diye tepki gösterdi. Özür dilemiş tim daha ne oluyordu. Tam bir şey diycek ken karşımdaki çocuğa benzeyen bir kız geldi ve;
"Şey Deniz'in kusuruna bakma lütfen yeni okula pek alışamadı. Ben Derya, peki sen kimsin? "
"Bende Akasya."
"Tanıştığıma memnun oldum. Bu arada tekrar özür dilerim. "
"Bende, önemli değil zaten ben çarptım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAFKAN
FantasyEvrende 7 varlık yaşadığı söylenir ancak sadece 6'sı bilinmekte. Peki 7.'yi hiç merak etmediniz mi? İşte bu hikaye 7. varlıkların hikayesi. "SAFKANLAR" Onlar dünyanın bilinmeyen bir yüzüydü, onlar insanlar ile iç içe olup kimsenin bilmediği bir türd...