✨K7 - Tajná oslava✨

103 10 3
                                    

✨SPECIÁL KE DNI 14.1. 2021

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Sokol kroužil kolem Odměny Osudu, která poklidně spočívala v blízkosti Chrámu Spinjitzu. Elegantně přistál na okapu vnitřní strany střechy a mírně naklonil hlavičku na stranu. Sledoval muže, který na jedné noze meditoval na dřevěné holi uprostřed nádvoří. Ruce měl založené ve výši hrudi a vyrovnaně dýchal. Na jeho učitelském kimonu se mísily barvy bílé, šedé a černé. Vítr chvílemi rozhoupal kusy látky a chvílemi si pohrával se senseiovými bílými vlasy.

„Proletěl ses dobře, příteli?" rozlehl se mezi stěnami chrámu kovový hlas. Muž se teď již díval na svého ptačího „bratra" z nádvoří a hůl držel v pravé ruce. Sokolovi se z hrdla prodral radostný skřek a slétl senseiovi na rameno. „Měli bychom zamířit k Walkerům na tu tajnou oslavu, viď?" pohladil dravce po hlavě. „Ále, nedívej se na mě tak," okomentoval Sokolův výraz, který značil, že to neměla být tajná oslava pro nic za nic. „Není přeci má vina, že znám dobře své bratry. Při pohledu na Jayovu pozvánku na premiéru filmu Starfarer Nová Generace 4: V hlubinách Kokosové dráhy by snad ani mladého senseie Garmadona nenapadlo, že je na tom jen trocha pravdy," usmál se a zamířil do své... tedy do jeho společné ložnice s Pixal, aby se řádně připravil. Nesluší se jít do společnosti ve „starém zašlém županu", jak bývalé kimono senseie Wua nazval ninja s velice originálním humorem a pusou rychlejší než blesky.

***

„Cožeeeeeee!? Tak Jay nás pozval na premiéru jeho nového filmu?? Stále tomu nemůžu uvěřit!!!" dodnes námi všemi tak obdivovaná legenda, známá spíše pod přízviskem Zelený ninja, skákala radostí po místnosti, jejíž funkce by se dala nejlépe popsat jako „obývací pokoj".

„Kroť se přece trochu. Vždyť jsou to filmy pro teenagery, kterým dávno nejsi," připomněla svému snoubenci mladá půvabná žena se sněhovými vlasy. Stála už oblečená a plně připravená vyrazit za jejich kamarády, kteří pravděpodobně naplánovali něco jako párty. „A jdi se laskavě konečně převléct," ruce měla založené na hrudi a nedočkavě podupávala špičkou pravé nohy. Nejde o to, že by se cítila nepohodlně v tmavě zelených úzkých šatech, že by ji snad tlačily stejnobarevné střevíčky nebo že by měla něco proti make-upu a složitým účesům - na to byla koneckonců ze života v paláci zvyklá -, ale o nepozornost mladého senseie Garmadona. Obdivovala jeho nadšení a píli, se kterými se věnoval výuce svých studentů... jenže byl tak zabraný do práce, že i přes její veškeré úsilí nevnímal, co se mu snaží říct.

„Tak počkat... ona je ta premiéra už dneska?!" zastavil se a překvapeně otočil na jeho budoucí manželku. Všiml si tak jejího ne zrovna přívětivého výrazu. „Myslel jsem, že jsi říkala za týden..." nervózně se pousmál.

„Ano, před týdnem jsem říkala, že jdeme za týden k Jayovi! Před týdnem, LLoyde! A taky to není žádná pozvánka na film, ale na oslavu! Jay ve lhaní nikdy nevynikal. Nechceš mi snad tvrdit, žes opravdu uvěřil téhle.... téhle šarádě!" zmuchlala dopis doteď držící v levé ruce a nazlobeně kuličkou papíru mrštila po Zeleném ninjovi. „Čekám venku," procedila skrze zuby a zabouchla za sebou dveře.

***

„To si na sebe opravdu musím vzít tohle?" černovlásek si otráveně a znechuceně prohlédl složitě šité rukávy ještě složitěji šitého obleku. Prohlédl se i v zrcadle a jeho přesvědčení, že by vypadal lépe i v převleku za Rockyho Riskaře, se jen a pouze potvrdilo.

„Jednou jste králem, tak se tak i oblékejte, pane," poněkud přísněji vyhlížející služebná si ho změřila od hlavy k patě zkoumavým pohledem. Něco se jí na tom obleku stále nějak nepozdávalo... „Že by to snad chtělo změnit knoflíčky? Nebo zkrátit rukávy? Či přidat více volánů?" dumala nahlas. „Ach, ovšemže. Už jsem tu nedokonalost úspěšně nalezla. Váš účes je naprosto otřesný. Kadeřník!!!" zakřičela svým pisklavým hláskem.

Ninjago Oneshots [Cz]Where stories live. Discover now