✨SPECIÁL KE DNI 1.1. 2021✨
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
U věže Cyruse Borga, poblíž samotného centra New Ninjago City, stály stovky a stovky občanů, kteří přišli oslavit Nový rok. Do půlnoci zbývalo půl hodiny a většina očí sledovala za živé konverzace obrovskou obrazovku dočasně zaujímající místo před středem věže. Spousta lidí stála dole na náměstí, ale jiná spousta lidí se rozhodla sledovat dění ze střech paneláků. Kdo neměl tu příležitost, čekal aspoň u obrazovky své televize.
Ninjové samozřejmě také spěchali na náměstí: vytáhli senseie Wua z chrámu Spinjitzu a přinutili své rodiny a přátele, aby šli s nimi čekat přímo před Borgovu věž. Kromě nich jste tedy mohli narazit na senseie Wua, Lloydovu matku Misako, Jayovy rodiče Eda a Ednu Walkerovy, Zaneovy bratry Echa a Falcona, na Pixal, Skylor, Daretha... Dokonce někdo přemluvil i Ronina, neboť s nezaujetím pozoroval odpočet v nápadné blízkosti jejich skupinky.
Pokud byste pozorně hledali, zajisté by se vám podařilo kdesi v davu či v blízkém okolí objevit i komisaře, Mothera Doomsdaye, pošťáka, Gayle s Vinnym (samozřejmě při práci) a další. Kdo by si taky nechal ujít největší podívanou, která se naskytne jen jednou za rok, že?
Pod obrazovkou stálo malé, ale vyvýšené pódium. Trůnila na něm pouze nějaká objemná věc přikrytá látkou a jeden mikrofon, který vzápětí zapraskal. „Dobrý večer, dámy a pánové, děti i dospělí," ozval se všem tak dobře známý hlas majitele Borg Industries. „Chtěl bych vás, co zde stojíte, i vás u televizních obrazovek, přivítat zde z pódia před Borg Tower. Opět nastal poslední den v roce a všichni víme, co to znamená: pořádání Novoroční slavnosti! Do půlnoci zbývá pouhých dvacet minut, tak si je užijte s rodinou a přáteli a za chvíli se zde opět uvidíme," s těmito slovy Cyrus zmizel všem z dohledu za jásavého potlesku.
Jay si nemohl nevšimnout stínu smutku, který se mihl tváří jeho nejlepšího kamaráda při Borgových posledních slovech. On tady své rodiče měl, i když ne biologické, ale byli v jeho blízkosti. Coleův otec se nenechal přemluvit a zůstal u sebe doma jen sám se sebou. Kdoví proč měl zase špatnou náladu, což Mistra Země štvalo ze všeho nejvíc.
„Hodláš strávit těch dvacet minut zahloubán ve svých myšlenkách?" využil Jay chvilky, kdy se jeho přítelkyně Nya, která je v první řadě Mistryní Vody a ninjou, zapletla do konverzace s jeho rodiči. Nenápadně se vypařil, protože věděl, že má teď dvacet minut volného času. Když se Walkerovi o něčem rozvášní, je obtížné je zarazit, pakliže nejde o život.
Cole lehce kroužil sklenicí šampaňského a sledoval drobné vodní víry. „Plánoval jsem to," pokrčil rameny, aniž by změnil objekt zájmu.
„Říkal jsem si, že bychom se mohli na chvíli třeba zdejchnou. Zane má Pixal, Kai Skylor, Lloyd něco řeší s Misako a Wuem, Ronin se evidentně snaží odpovídat na Darethovy dotěrné dotazy a Nyu teď zabavují moji rodiče, takže..." začal Jay a doufal, že tak svého BFF přemluví.
„Kai a Skylar už spolu nechodí," podotkl Cole, jakoby neměl nejmenší chuť opustit své místo.
„Pfff, vážně?" Jay tomu ani trošku nevěřil, takže pozvedl pravé obočí.
„Ano, vážně. Tohle bych si asi nevymyslel, ne?"
„Kdes to zjistil prosimtě?" Mistr Blesku stále nevypadal přesvědčeně.
„Vzpomínáš na ten nedávný Kaiův menší incident, kdy skoro podpálil celý bar, že?" Odpovědí mu bylo zamyšlené kývnutí hlavou. „Že jsem ho pak jel někdy ve dvě ráno vyzvednout by sis všiml, kdybys mě při tvým tryhardění vnímal. Byl pořádně na mol a mlel skoro samé hlouposti, až na to, že prý už se Skylor nechodí, že se rozešli v dobrém a jsou jen přátelé."
YOU ARE READING
Ninjago Oneshots [Cz]
Fanfiction❗Requests OPEN ❗ - Jednodílovky na Ninjago - Píšu i X Reader na jakýkoliv charakter chcete - Časem se možná sem tam objeví i nějaká X OC (pokud se konečně dokopu k dopsání nějaké mé ff do konce nebo pokud někdo z vás požádá o jednodílovku s vaším OC...