„Nemůžu uvěřit, že jsem opravdu tady," otráveně si povzdechl Morro a rukou si podepřel hlavu. Loktem se opíral o područku červeného křesla v kině a znuděně sledoval reklamy na plátně.
„A já nemůžu uvěřit tomu, že jsi ještě nikdy neviděl Starfarer," zasmál se Lloyd.
„V Prokleté říši jsme bohužel kino neměli. Ani televizi," zabručel nezaujatě Mistr Větru.
„Hlavní postavu, Fritze Donnegana, hrál Jayův pravý otec, Cliff Gordon," poznamenal Zelený ninja. Ozvala se úvodní melodie a na plátně naskočil název filmu v pozadí s Fritzem Donneganem v akční póze.
„Na toho si vzpomínám..." kývl hlavou Morro, když si vesmírného hrdinu prohlédl. „Chvíli byl u nás uvězněný, ale po pár týdnech ho pustili do Říše zesnulých," zamyslel se.
„Takže je to pravda... Po událostech s Nadakhanem se Jay o svého biologického otce vůbec nezajímal. Čekal jsem, že bude chtít zjistit něco víc, jenže se tak nestalo."
„Ne každý chce mít něco společného s někým, kdo se na něj vykašlal," pokrčil rameny duch.
„Narážíš tím snad na moji matku a Garmadona?" řekl Zelený ninja poněkud hlasitěji a trochu se zamračil. Film už před chvílí začal, ale Lloyd se na něj teď nedokázal soustředit.
„Hele sklapni ty zeleňáku," obořil se na Lloyda nějaký nepříjemný chlapík z nižší řady. Urážlivé označení nejspíše volil dle Lloydovy zelené mikiny s kapucí. „Nikoho ty tvý keci nezajímaj, tak si jdi klábosit jinam."
„Co jsi to ře...!!?" vystartoval na muže Morro a postavil se z křesla. Nejspíš by po něm i skočil, jenže Lloyd ho zadržel.
„Morro uklidni se," zašeptal a chytl ho za předloktí, aby se k muži nestihl dostat.
„Ghrrrrr," procedil skrze zuby s naštvaným výrazem na zamračeného muže před ním. Ze všech sil se nakonec přemohl, zaťal ruce v pěsti a sedl si zpět na místo.
Lloyd se nejdřív ujistil, že Morro opravdu nehodlá znovu vstát a až poté ho pustil. Otočil se na muže, který ho stále probodával pohledem. „Promiňte, už budu potichu."
„No to bych prosil," řekl povýšeně a otočil se zpátky. Oba elementární mistři však slyšeli, že šeptem dodal: „Spratku jeden nevychovanej."
„Jakým právem si dovoluješ ho urážet!?" řekl rozzlobeně Morro a vzlétl několik centimetrů do vzduchu dřív, než mu v tom Lloyd stihl zabránit.
„Ach ne..." povzdechl si Zelený ninja šeptem sám pro sebe.
Morro se vznášel nad poloprázdným sálem a jeho oči plály hněvem. Ruce měl stále zatnuté v pěsti, kolem kterých se mu začaly tvořit větrné energetické koule. Pohledem vraždil onoho muže, kterému se v obličeji zračil strach. Morro se rozmáchl a poslal k muži větrnou střelu. Zasáhla ho do břicha a mrštila s ním do plátna. Samozřejmě ale nespadl na zem, neboť ho Mistr Větru pomocí vzdušného proudu okamžitě přimáčkl ke stropu.
„Áááááááá! Pomóóóóóóóóc!" křičel zoufale. Ostatní lidé ze sálu si přestali všímat filmu a jedli popcorn při sledování Morrova útoku.
„Už nikdy se nepovažuj takto nazvat mého přítele!!!" Morro mluvil děsivým duším hlasem, ze kterého se všem přítomným, vyjma Lloyda, ježily chloupky.
***
„Promiň mi tu scénu..." prolomil ticho Morro. On i Lloyd seděli na před kinem na obrubníku a nechali na sebe dopadat ledové kapky nočního deště. Mistr Větru měl hlavu položenou ve dlaních, lokty opřené o kolena a upřeně sledoval cestu. Lloyd se rukama opíral za sebou o chodník a tvář se zavřenýma očima nechal nastavenou vstříc dešti. Kapuci, která mu kryla část hlavy, měl celkem promočenou, stejně tak jako zbytek oblečení.
„Neměl bys tu se mnou být," řekl potichu Lloyd, aniž by se pohnul.
„Jo, asi bude lepší, když se vrátím zpátky do Prokleté říše," přikývl Morro s náznakem smutku.
„Ale ne, tak jsem to nemyslel ty trdlo," zasmál se mírně Zelený ninja. „Myslím tím, že bys neměl být se mnou tady na dešti." Narovnal se, nohy složil do tureckého sedu a ruce položil do klína. „Ubližuje ti to," zvážněl a podíval se na Morra, který stále upřeně sledoval silnici.
„Déšť mě nemůže zabít. A kdyby to bylo možné, tak mám přece Říšský krystal, takže bych se mohl vrátit... pokud by to vůbec mělo cenu," položil si předloktí na kolena a zabořil do nich hlavu.
„Takhle nemluv."
„Jsem duch, nepatřím do světa živých," zamumlal, aniž by zvedl zrak. Pokaždé když na něj dopadla kapka vody, zůstala v jeho duším těle malinká díra, která po chvíli zase „zarostla". Jeho vzezření bylo tedy celé děravé, jako cedník.
„Nejsi jen duch," položil mu ruku na rameno. „Jsi zároveň i Mistr Větru a můj přítel."
„A jakožto Mistr Větru jsem pro obyvatele současného světa nebezpečný. Někdy se prostě nedokážu ovládnou, Lloyde," otočil hlavu a položil ji na stranu čelem k Zelenému ninjovi. „Nebýt tebe tak bych ho zabil." Nastala chvíle ticha a jejich zelené oči se vzájemně sledovaly. Najednou Morro otočil hlavu zpět obličejem dolů.
„Ne, vím jistě, že bys to neudělal," řekl potichu Lloyd. „Je z tebe teď lepší člověk, Morro, i když nemáš hmotné tělo. Tvé odhodlání dostát svému rozhodnutí je víc než obdivuhodné, ať už se snažíš dokázat Wuovi chybu v osudu, pomoct Královně duchů proklet všechny říše," při těchto slovech se duch pousmál, „pomoci nám zastavit senseie Yanga nebo chránit své přátele. To je taky jeden z důvodů, proč tě tolik miluji," dokončil a objal Morra. Mistr Větru mu zabořil hlavu do hrudi a z očí mu po obličeji steklo pár slz. „A kvůli tomu nechci, abys zbytečně zůstával na dešti, protože ti to působí bolest," dodal Lloyd a pohladil ducha po havraních vlasech. Mávnutím prstu druhé ruky nad nimi díky svému živlu Energie vytvořil zářivě zelený deštník.
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Tato jednodílovka se týká shipu GreenStorm, tedy Lloyd x Morro. Ani nevím proč, ale je to můj úplně ze všech nejoblíbenější ship... (♡ω♡ )
Věnováno mojí Wattpad kamarádce: Hynethe 😊😁🖐️🖤💚🌪️
Obrázek nahoře: by xXGoldenShadowXx. Byla bych Vám, milí čtenáři, převelice vděčná, kdybyste jí dali folow 🙂. Nezapomeňte se mrknout na její úžasný příběh!!!
Kreslí opravdu nádherně a já ještě jednou moc děkuji za povolení přidat ten překrásný obrázek do svého příběhu 😊😁😍🖐️SerpentineWarrior 🐍⚔️🌺
YOU ARE READING
Ninjago Oneshots [Cz]
Fanfiction❗Requests OPEN ❗ - Jednodílovky na Ninjago - Píšu i X Reader na jakýkoliv charakter chcete - Časem se možná sem tam objeví i nějaká X OC (pokud se konečně dokopu k dopsání nějaké mé ff do konce nebo pokud někdo z vás požádá o jednodílovku s vaším OC...