(Arkadaş larımın ismi Aslı , Sezin ve Eslem. )
" Ben bu sene tabiki Trabzon 'na gidcem tabiki kızlar" dedim ben
" Sibel hiç şaşırmadık zaten, bende Antalya ' ya gideceğim. Kızlar resimlerimi Instagram ' da beğnin tamam mı. " Dedi Aslı
" Ayyy kızlarrr. Ben daha bilmiyorum ailem le nereye gidcemizi. Sibel biliyoruz zaten ,sen söylemesende bende biz bliriz. " dedi Sezin
" Aynen Kız. Biz gidcez mi Türkiye ' ye gidmicez mi bilmiyoz. " dedi Eslem
" Beni ne kadar iyi tanıyorsunus 😂" dedim ben
" SİBEL TÜM SINIF BİLİYOR SENİN TRABZON NA GİDİCENİ " üçü aynanda demişti.Otobüs durğı çok doluydu gene tabi herkes sınıftan çıkmıştı. Otobüs geldinde, herkes birbirini itiyordu yer bulup oturmak ee bende tabi. Arkadaşlarıma ve kendime oturmalık yer bulmuştum. Arkadaşlarım oturduklarında , bende cantamı çıkarıp oturcaktım kı biri beni itip yerime oturmuştu.
Tam ona barıçakken. Emirhan kalkıp onun yerine oturmamı istedi.
" Yok sen otur ben dururum ayakta, sadece beni itti diye sinirlendim. Sen otur lütfen " demiştim Emirhan na.
" Ben zaten hep oturdum okulda biraz ayakta durcam sen gel otur burda. " Emirhan bana bunu dediğinde ondan Teşekkür ettim ve oraya oturdum.
Kulaklıklarımı takmıştım ve müzik dinliyordum. Yanımdakı kız inmişti. Çantamı koycaktım oraya Emirhan otursun diye , ama bir adam geldiydi alkol ve sigara kokuyordu. Bende o kokudan nefret ederim. Adam bana yaklaştını hissetim ve ordan kalktım bide başim dönüyordu. Ayakta durmayı tercih etmiş dim.
5 dakika sonra durağma varmıştım ve hemen inmiştim.Eve geldiğimde hemen ellerimi yıkadım ve üstüme rahat şeyler giyindi.
" Sibel Okul nasıldı kızım ?" sordu annem
" Yeni bir çocuk geldi sınıfımıza. İsmi Emirhan , Düsseldorf 'dan gelmişler. Ve Trabzon lular " dedim anneme.
" Oh iyi bizim oralılar demeki. Bizim yan eve de yeni birileri taşınmış onlarda Türk müş. Senin yaptığın kurabiye lerden getir onlar. Sevaptır. " dedi annem.
" Ben niye sen getirsen. Öffff tamam ya ben getiririm. " dedim ben.Düşünün bakalım kim açtı kapıyı 🤔.
Evet Emirhan actı kapıyı. Onlara hoşgeldiniz dedim ve kurabiye leri verdim.
" Oğlum kim gelmiş" annesi seslenmiş di
" Merhabalar ben sizin yan komşu nuzum. Hoşgeldiniz olarak size kurabiye getirdim.Bişey lazım olursa geleblirsiniz biz yandayız zaten. " kibarca konuşmuştum.
" Kızım çok teşekkür ederiz. Bişey lazım olursa geliriz. " Emirhanın annesi dediKolay gelsin diyip hemen Eve gidmiştim.
" Anne yan komşu benim sınıfa yeni gelenin Ailesi. "
" iyi iyi , işleri bitiklerinde misafir olarak cağrırız onları. " dedi annem.2 Gün sonra
( Bugün okulun son günüydü tatiller bugün başlicaktı )
Sabah Otobüsü beklerken arkamdan koşarak birisi geliyordum. Dönüp baktığımda Emirhan olduğunu gördüm. Ona koşmamasını ve Otobüs ' sün gelmesine daha 5 dakika olduğunu söyledim.
Geldinde iki boş koltuk vardı oraya oturdum , oda yanıma oturdu. Kulaklıklarımı taktım ve Şarkı dinledim. Onun bana bakmasını gördüm ama çaktırmadan dışarı bakmaya devam ettim.Okula varmıştık ve arkadaşlarıma sarılarak selamlaştık.
" Kız Sibel sen yeni Çocuk ' lan mı geldin? " gülerek Eslem sormuştu
" Evet. O benim yeni yan komşum , artık boyle " sorusuna böyle cevap verdim
" Kızlar bişey diyeyim mı çocuk ama harbiden yakışıklı. " Emirhan ' na bakarak bize söledi.
" şşşş Aslı sakın ondan hoşlanma çünkü o Sibel lin 😂. " Sezin gülerek dedi
Ne alakasi var diye cevap verdim.
" Ama - ..." sözümü öğretmen kesmişti ve sonra konuşmamızı söyledi.Umarım beğen diniz. Yorum yazarmısınız nasıl olduğunu. Teşekkürler.😌🤍