Saat gece 12 olduydu ve artık hele şükür kalkıyordular ve kapıdan geçirdikten sonra odama geçip uzanmıştım. İnstagram' dan bir Mesaj geldi.
" Senden gerçekten özür dilerim eskisi gibi olsak. Gerçekten çok üzgünüm. Emirhan:( "
Benim düşüncem " Nerden buldu lan bu benim hesabı. Neyse ne. Engellesem beni daha rahatsız etmez. Evet en iyisi bu "
Emirhan " şuan aklından geçeni yapma engellemek gibi. Gerçekten özür dilerim. O zaman şöyle yapalım özrümü kabul et ve sende benimle konuşmazsın. "
Benim düşünçem " şimdi kabul etmesem sinir edecek beni her gün yazacak bana. En iyisi kabul edin özürü ve her zaman görmezden gelirim. Vay be çok akıllıyım ya 😂😂 "
Ben " Tamam özürünü kabul ediyorum. Ama artık rahat bırak beni teşekkürler "Telefonumu masama koyup yatmaya gidmiştim.
Sabah
Babam sabahın körü saat 8 de beni uyandırdı. Normalde saat 13 de kalkarım normal yani. Her neyse neden kaldırmış çünkü geziye gidecek tık bir hafta sonrada arabayla Trabzona. Düşünün bakalım kimler geliyor evet doğru bildiniz Emirhanın ailesi ve annemin arkadaşı onun ailesi. O aileye çok yakınız küçüklümüzden beri o yüzden onlarda bir sorun yoktu ama Emirhan da vardı. Ablalarım gelmediği için ben gidmem gerekiyordu. Yanlız kalmim diye Min Joon'u da aradım gelmesi için o da benim kırmayıp hemen bizim eve geldi.
Ben " Anne Min Joon şimdi geliyor ve onun da bizimle gelmesini istedim ve geliyorda. "
Annem " Tamam sorun yok hem oda gezer bizimle beraber "
Ben " Tamam o zaman hazırlanıp geliyorum hemen "Çok sevinmiştim Min Joon da geliyor diye. Üstüme güzel beyaz uzun bir elbise giyndim çünkü resim çekincem orada. Beyaz bir tane sırt çantası bide beyaz Nike Air Force larımı giynip çıktım.
Min Joon da gelmişti çoktan arabalarada bindiydik.
Gideceğimiz yere vardıydık ( Köln' e ) ve babam arabayı park ettikten sonra, Min in kolundan tutup deniz manzaralı yere getirdim ki bana bir resim çeksin diye.Ben " Tamam çok güzel oldu. Şimdi gel beraber çekinelim. "
Min " olur da kim çekicek bizi "
Ben " Anneeeee yada Babaaaaa resmimizi çeker misin. "Annem yada Babam gelmedi de Emirhan geldi. Neyse diyip telefonumu ona verdim. Min i ve beni çeksin diye.
Ben " Emirhan güzel çek. İnstaya koycam "
Emirhan " Emredersiniz hanımefendi "
Ben " Aynen böyle devam "
Ben " Bakim bir tanesine. Nasıl çektin. "
Emirhan " oldu mu "
Ben " ehh işte. Birtanede belden cek. Bide boomerang cek. "Tamam yeter diyip Min ile resimlere tam bakıcak ken.
Min " Sibel sana özel bişey demem lazım niraz uzaklaşsak mı. "
Ben " kötü bişey değil dime. Korkutma beni "
Min " Yok yok kötü bişey değil. Sadece benimle bi gel. "Biraz uzaklaştıktan sonra. Min bana 1 aylına Koreye gidiçeni söyledi yani tüm yaz tatilinde yok.
Ben " bukadar çabuk mu. Bide yarın akşam uçuyorsun. Neden daha önce söylemedin. "
Min " özür dilerim dün söylemem gerekiyordu. Ama dün annemle konuştum ve beni çağırdı hem bende onu özlesdim. Daha dün aldım zaten bileti , Annene yada Babana sor sende gel ama sen Trabzona gidiyorsun. "
Ben " Aynen sorun o işte biliyorsun ben her sene Trabzona gidmem gerek. Hem haftayada biz gidiyoruz. "
Min " hem bak aslında çok gelmicek sana 4 hafta Trabzonda olucaksın ve sadece 2 hafta Almanya'da olucaksın bensiz. "
Ben " ordada haklısın ama o iki haftada çok. Artık yapacak bişey yok bu günümüzü değerlendirelim. "Min 'e sımsıkı sarılarak. Anneme beraber gidik ve artık gezelim dedim.
Emirhanın Annesi ,Anneme göre sessiz bir şekilde Sibel çok yakın değil mi şu çine. Bende hemen şöyle cevap verdim. " 1. Min Çin değil koreli. 2. Onun ismi şu değil Min Joon. 3. De sizi ilgilendirmez ben kiminle yakın olduğumu. Susim dedim ama artık yeter. "
Emirhan " Anne ne yapıyorsun. Yaa "Ben Min ' in kolundan tutup biraz daha çabuk yürümesini istedim.
Min " Sibel niye böyle yapıyorsun hem ben alıştım artık. "
Ben " yok artık benim arkamdan hem senin arkandan kanuşmasına mı artık izin vericem. "Bir restoran bulduk ve yemeklerimizi sipariş vermdik. Yemeklerimiz geldikten sonra. Benim salatamda domates vardı ve onları Min ' e verdim çünkü seviyorum oda bana salatalıklarını verdi oda onları sevmiyor.
Yemeklerimizi yedikten sonra hava karardıydı ve biraz daha gezdikten sonra gidicektik zaten. O sırada Emirhan yanıma gelip benden özür diledi.
Emirhan " Annem hakkında özür dilerim. "
Ben " senin hatan değil. "Bu bölüm de burada bitti. Okudunuz için teşekkürler. Yorum yazarsanız sevinirim 🤍