Size iyi okumalar.
Normal bir Pazartesi günüydü. Alarmım saat 6:50 çalmıştı devam uyumak isterdim ama kalkmam gerekti çünkü okul bekliyordu. Neyse ki kalkabildim ve üstümü giynip okulçantamı, telefon ve kulaklıklarımı' numu alıp evden çıkmış ' dım.
( Almanya'da ünıforma yok istediğini gineyeblirdin )Otobüs duğrana varmıştım ve bir 1 dakika sonra gelmişti zaten. Bugün bukadar dolu değildi , oturabilcem bir yer vardi. Arkadaşlarimi görmüş ' düm ve onların yanlarına gidiydim.
Yarım saat sonra okula varmıştık ve sınıfımıza doğru gidiyorduk.Koluma biri çarpmıştı ve ona bağrarak dikkat etsene demiş 'tim. Ona dödüğümde, onun bu Okulda yeni olcanı düşünmüştüm çünkü hiç görmemiş ' tim onu Okulumda.
Özür dileyip öğretmenler odası nerde olduğunu sormuştu. Bende onu oraya getirmiştim yoksa kendisi bulamazdı.Öğretmenler odasına vardığmızda bana teşekkür etti. Bende sorun olmadığını söyledim.
Saate baktımda dersime geç kalmıştım ve koşarak sınıf ' ıma gidiyordum. Öğretmenim' den özür dileyip herşeyi açıklamıştım ve sorun olmadığını söylediydi.Derse devam etmeden önce öğretmenimiz bize bişey duyurcaktı. Yeni bir Çocuk gelceni söylermişdir. Bende tabiki bana çarpan çocuğu düşündüğüm ' de kapı caldıydı ve o içeri gelmişti.
Öğretmen kendisini tanıtmasını istemişti.
" Selam ben Emirhan düsseldorf ' dan buraya taşındım... bukadar "
" Tamam boş bir yere oturabilirsin " dedi öğretmen.En arkada ben oturuyordum ,ve sadece benim yanımda bir boş yer vardı. Benim sağım'daki boş yere oturmuştu. Ve birbirimizie selam verip tanışmıştık.
Benim önümdeki erkekler ( evet ben erkeklerin yanında oturuyorum ve hiçbir kız yok, neyse ) bana ve Emirhan na bakıyorlardı tabiki onlarda Emirhan la tanışmıştı." şşşş Emirhan dikkat et yanındaki kız tehlikeli sakın kızdırma onu döver " dedi sınıfım daki bir erkek.
Emirhan bana korkarak bakıyordu.
" Sakin ol sen bana bişey yapmaz san bende sana yapmam, onlar dayak yedi çünkü sinir ediler" dedim ben.
" Yok seni sinir etmem öyle biri değilim " demişti Emirhan.1 saat sonra ders bitmişti ve herkes Emirhanın yanına gelmişti.
Kızlar tabiki ne sormuş olabilir?
Evet , kaç yaşındasın , Sevgilin var mı , hiç oldu mu ? ...
Erkekler de benden dikkatli olmasını söylemişlerdir, ps4 yada xbox one oynuyor musun ....Ben bağrarak herkes yerlerine oturmasını söylemiştim. Onlarda tabiki korkarak yerlerine geçmiş lerdir. Emirhan da bana şaşkın bakıyordu.
" Emirhan, bana şaşkın bakama bunlara alış " dedim ben.
" Şey..." demişti Emirhan
" Ney " dedim bende
" Sen Trabzon lu musun , çünkü hem sinirlisin ve herşeyin Trabzonspor. Çantan , Kılıfın bazı kalemlerın .... herşeyin Trabzonspor " dedi Emirhan
" Evet ,Trabzonluyum, damarıma basanı mahvederim. Güzel anlamışsın" dedim ben
" Bende Trabzon luyum , neresinden " sormuştu Emirhan.Ders başlayana kadar konuşmuştuk.
Son dersten sonra. Arkadaşlarımla otobüs duğrana giderken sohbet etmeye başlamış tık yaz tatilinde nereye gidcemizi...
Umarım beğen mişsinizdir. Devamı gelicek. Nerde hata yapsdıysam yada değiştirmem gerekem bişey varsa , yorumlara yazablirsiniz. 🤍