Sınıfa girdimizde Öğretmen benden ödevleri kontrol etememi söylemişti. Bende tabi diyerek tam başliçakken , sınıfım dan bir kız bağırarak ve neden hep ben yaptığımı sesli bir şekilde bunu söylemişti.
" Sibel herzaman dersini yaptığı için ondan onu yapmasını istiyorum ve dürüst ayrıca ona güvenebliyorum. Eğer sende yapmak istiyorsan sende çabaliçaksın ama umursamıyorsan yerinde otur. " Öğretmen sakin bir şekilde söylüyordu.
Kız beni yana doğru ittiğinde, ona sinirli bir şekil baktiydim ve yakasından tutarak "sinirini benden çıkarma beter olusun demiştim. "Kız benim saçımdan tutuydu bende dayanayıp kızı yere indirdim ve benimle kavga etmek istemediğini söylemiştim , gülerek bana bakıyordu bende dayanamadım ve tam vurcakken. Öğretmen ve atkadaşlarım sakin olmamı söylemişti. Aya kalkmıştım ve kızın kullağına eğer böyle devam edersen seni elimden kimse alamaz fısıldamıştım.
O kavga sırasında tabiki sınıftaki bazıları " uuuuuuuu , Sibel Sibel .. " diye bağardılar.
Bazılarıda " Sibel değemez bırak " diye.
Emirhan da şaşkınca bana bakıyordu.Dersden sonra öğretmen benimle ve o kızla konuşmak istedi. Kız neden bana öyle davrandığımı sormuştu ve özür dilemesini istediydi.
Kız da " ilk önce özür dilerim böyle davrandığım için ama siz herzaman Sibel' den yardım istiyorsunuz, o yüzden öyle davrandim" demişti.
Öğretmen biliyordu zaten ben onu affetmicemi çünkü böyle bişey başkasıylada olmuştu.
Öğretmen öyle bir daha yapmamasını söylemişti ve kızın ailesini arıcanı söylemişti. Ve burda konuyu kapatmıştı.Sınıftan tam çıkıçakken Emirhan kapının arkasında bekliyordu.
" Eğer o kızı bekliyorsan o daha öğretmenle konuşucak. " demiştim.
" Hayır , onu beklemiyordum seni bekliyordum. Nasıl olduğunu merak ettim. " Emirhan dedi.
" Hı, yok ben iyim teşekkürler. Böyle durumları çok yaşadım hatta bir erkekle bile. Ama benim umrumda değil tabi, ben dicemi derim sonra zaten daha sıkıntı çıkmaz. " dedim ben.Arkadaşlarım dışarda bekliyordu beni, tek onlar değıl yarı sınıf bekliyordu.
" Sibel iyi misin ? , ne konuştunuz? , ne dedin kıza gene ?" Diye sorular sormuştu.
"Sizde anca kavga çıktığında Sibeli merak edersiniz. Ve şimdi gidin. " sesli bir şekilde dedi Aslı.Arkadaşlarimla yanlız kalmıştık ve herşeyi onlara anlatmıştım.
" Kız Sibel bu sende zaten normal bişey de ama neden sen Emirhan la beraber geldiniz? " Eslem sormuştu.
" Nasıl olduğumu sormuştu ve sonra beraber indik aşa sizin yanınıza. " normal bir şekilde Arkadaşlarımda anlatmıştım.Tabi onlar gülüyordu bir birine bakarak ama ben umursamıyordum.
Sağ doğru baktığımda komşumu ( Sude 5. Sınıfa gidiyor ) azarlayan kıza bakmıştım. Evet doğru tahmin benim tartıştığım kız.
Bende okul çantamı Sezine verip oraya koşmuştum ve kızı yere itip Sudeye nasıl olduğunu sormuştum.
" Kolum biraz aprıyor. " demişti Sude.
Bende Kıza doğru bakarak ona bir yumruk atmıştım. Kendimi kontrol edemiyordum ve 2 - 3 tane yumruk daha atmıştım. Ve kızın burnu kanıyordu.
Okuldakı tüm çocuk lar bir yuvarlak yapıp bize bakiyordu.
Tam bir yumruk atıcak ken arkadan Emirhan elimş tutmuştu ve kızın üstünden kaldırmıştı.
" Yeter Sibel başına iş acıcaksın" sesli sesle bana bakarak dediydi.
" Böyle İnsanları bırakırsak ozaman hiç bişey öğrenemezler " ona sesli tonla dedim.
Kıza dönüp bu iş burda bitmediğini söyledim.Sudeye gidim ve onu sekretere getirdim ki eline buz koysunlar diye çünkü azacık eli morarmıştı.
Sekreterdeki kadina annesini aramasını söyledim.
Sudenin annesi geldiğinde bana ne olduğunu sordu bende ona herşeyi anlattım tabiki sınıfta olan şeyi değil de dışardaki olanı.
" Sibel, gerçekten çok teşekkür ederim Sudeyi koruduğun için yoksa o hiç cesaret edemez di. Ayrıca sen iyi misin? " Sudenin annesi sormuştu.
" Bişey değil, ayrıca iyim bişeyim yok. " cevapladım.Onlar eve gidiğinde arkamda biri olduğunu duydum ve arkamı döndüğümde o kız vardı kafasını eğilip benden özür diledi ve başka okula gidiceğini söyledi.
Gidiceğini söylediğinde şaşkınca ona bakmıştım. Onun ailesi geldiğinde hemen gidiler.Arkadaşlarımın yanına gidim ve öğretmen'nim ordaydı.
" Sibel Annenle ve babanla konuştum şimdi geliyorlar. Endişe etmen gerek yok onlara ne olduğunu güzelce anlattım ve okuldan sorun olmicak çünkü sen doğrusunu yaptın. " Öğretmen'nim gülümseyerek bana diyordu.
" Sibel elin .. " endişeyle arkadaşlarım bana sesleniyordu.
Elime baktığımda kanıyordu ve sorun olmadığını söyledim.
Emirhan yanıma gelip kolundaki bandı çıkarıp elime sardı.
Bende teşekkür ediğimde ailem gelmişti.
" Sibel iyi misin gene mi kavga eddin " diye sesleniyordu Annem.
" Bu sefer benim suçum değil kendimi ve Sudeyi korudum sadece " gülerek aileme diyordum.Tam arabaya doğru gidecekken annem Emirhan'na bakıyordu ve bizim yandaki eve taşınmadıklarını sordu. Emirhan'da evet diyerek annem onun yanına giddi ve sende bizimle gel zaten aynı yerde oturuyoruz dedi.
Arkadaşlarıma sarılıp yazışırız diyip arabaya doğru koştum.Umarım beğenmişsiniz'dir. Yorum yazarsanız sevinirim.