Trabzon'a gidmemize 3 gün kalmıştı ve hazırlıklarımıza başlamıştık. Arabayla gidicektik Türkiye ' ye.
Sinemaya gidimiz günden sonra Emirhan yada arkadaşlarımla çok şey yapmamıştık. Zaten herkes Türkiye ye gidicekti herkesin işi vardı.
Üstümü değiştirip çarşıya çıkacaktım yolculuğa almam gerken şeyler vardı. Tam çıkarken Babam çağırdı beni.
Babam
" Sibel Ablaların gelemiyor bu yaz o yüzden sadece üçümüz gidiyoruz Arabayla. Bide Emirhan ve Ailesi bizimle beraber geliyorlar onlar da zaten Trabzon' a gidiyorlarmış "
Ben
" Okul yüzünden mi gelemiyor 'lar ? "
Babam
" Evet bide Ablan çalışıyorlar ya ondan "
Ben
" hı. Ozaman bu yaz yanlızım demek. Bide Emirhan ve Ailesi neden bizimle geliyor. Hani yanlız gidiyorduk. "
Babam
" Bu sene de böyle olsun bişey olmaz. Hem yanlız değilsin ki biz varız, hem Emirhan zaten senin sınıfında değil mi. Onunla konuşursun "Her neyse diyip. Babama yardım ettikten sonra çarşıya gidebilmiştim.
Çarşıdayken sınıfımdan birini görmüştüm Arda'yı.
Ben
" Arda ne yapıyorsun burada "
Arda
" 3 gün sonra Arabayla Türkiye gidiyoruz. Anneme bişey lazim onları almaya geldim. Sen ne yapıyorsun burda "Bizde 3 gün sonra gidicemizi söylememiştim. Yoksa 2 erkekle sınıfımdan beraber gidicektim. Korkunç.
Ben
" Bizde gidicez bir kaç gün sonra lazım olan şeyleri almaya geldim. Bu sene gene Antalya mı yoksa Trabzon' a mı gidiyorsunuz? "
Arda
" Bu sene senin Memleketine yani Trabzon' a 😄. Belki görürüm seni bu sene orada 😂"
Ben
" Belki 😄. Ozaman size şimdiden iyi yolculuklar. Görüşürüz "
Arda
"Size de. Görüşürüz 👋"Arda gidikten sonra , hem çarşıda biraz dolaşmıştım ve almam gereken şeyleri almıştım. Ondan sonra zaten Eve gidmiştim.
Artık eve vardıydım tam üstümü değiştirecektim ki Annem değiştirmememi söyledi çünkü Babamın bir akadaşı Ailesiyle geliçeklermiş bide Emirhan ve Ailesi. Tabi benim hep sonlara doğru haberim olur.
Odamı topladım çünkü teras'da oturucaklarını biliyordum.Anneme yardım ederken , bir soru sordum.
Ben
" Anne Emirhanın Ailesi ve kim geliyor? "
Annem
" Baban hanı Trabzon'a Trabzon ve Fener maçına gidiydi ya bu sene orada bir adamla tanışmış.
Onlarda Oberca... oturuyorlar mış"
Ben
" Kesin onlarda bizimle geliyor Trabzon'a Arabayla dime "
Annem
" Evet , Kızım onlar da geliçek "
Ben
" Anne ya , resmen herkesi çağırmışsınız. Ablalar yok diye dime. "
Annem
" Sibel , bişey olmaz. Baban heves etmiş. Hep beraber 3 Aile olarak gidicez. "
Ben
" Bari kız var mı öteki aylede ? "
Annem
" Yok 3 Oğlan mışlar "
Ben
" Ohaaaa , resmen erkeklerin arasında kaldım Ablalar da yok. Üffff "2 dakika sonra zil çaldı ve geldiklerini anladım. Babam kapıyı aç' tı ve kimi görürüm....
Evet doğru bildiniz Arda'yı ve Ailesini. Bu kadar şansızlık olamazdı. Resmen sınıfımdan 2 erkeklen Türkiye ' ye gidiyorum bide Trabzon'a. Bide Trabzon da bizim Evde kalırsalar şaşmam vallahi.
Bide arkalarında Emirhan ve Ailesi de vardı.
Tam Hoşgeldiniz derken Arda konuştu
Arda
" Hoş bulduk Sibel 😆 "
Babam
" Siz tanışıyor musunuz? Nerden Sibel. "
Arda
" Biz aynı sınıflardayız dime Emirhan. "
Babam
" Öyle mi. Ee güzelmiş "Bu kadar şansızlık olmaz resmen. Sesizce kendi kendime konuştum.
Annem
" Gelin içeri. Dışarda kaldınız , içeride devam konuşuruz. "Onları oturma odasına kadar eşlik ettik. Ben Mutfaktan telefonu alıp ,bende oturma odasına gidip bir sandalyeye oturdum.
Direk " Kızlar " gurubuna girdim ( Arkadaşlarımla bir gurup Sezin, Aslı , Eslem olduğu ) her neyse.Ben
" Kızlarrrr çok kötü bişey oldu. Bu kadar şansızlık olmaz ya "
Aslı
" Noldu ya "
Eslem
" Ara bizi öyle konuşalım "
Ben
" Yok arıyamam şuan neden çünkü Arda ' nın ve Emirhan ' nın Ailesi bize geldiler. "
" Bide dahası da var. Ağlıcam ya birazdan "
Sezin
" Hangi Arda bizim Arda sınıftan olan "
Aslı
" Ben şokk şuan kızım "
Eslem
" Niye alican kızım söylesene "
Ben
" Bakın şimdi hani biz şimdi 3 gün sonra Arabayla Trabzon'a gidiyoruz ya. Onlar ikisi de Aileleriyle geliyor 'lar mış bizimle Trabzon'a "
Sezin
" Kim Ardanın ve Emirhanın Ailesi mi "
Ben
" Evet "
Aslı
" Siz nerden tanıyorsunuz Ardanın Ailesini "
Ben
" onu da bugün öğrendim. Babam Trabzon'a maç için gidiydi orda babasıyla kaşılaşmış. Babam da sormaz mı bu sene gidiyolar mı Trabzon'a diye. Onlarda Evet demezler mi "
Eslem
" Kızım neler neler olmuş. Eeee sonra "
Sezin
" Resmen Action olmuş yaa 😂 "
Aslı
" Niye daha önce söylemedin kızım "
Ben
" Ne action i sezin. Sonra babam demez mi siz de bizimle gelin bide ..... "
Aslı
" yazık ya "
Sezin
" bide ne "
Eslem
" Kesin Sibeli çağırdılar bişey için "
Sezin
" evet kesin "
Ben
" pardon kızlar sonra yazarım şuan misafirlerlen ilgilenmem gerek😒 "
Sezin
" evet Sibel böyle devam ahahhahaha sen ardayla ve Emirhanla ilgilen ahhahahahhaah "
Aslı
" ahhahahahah "
" yazık ya kıza "
Eslem
" Sibel Arda ve Emirhan bekliyor hadi "
" gülmekten ölcem ya 🤣🤣 "
Ben
" çok komiksiniz ya 😒😒 "Şimdik burada duruyorum devamı geliyor. Umarım beğenmişsiniz dir 🤍