Iki gün sonra
Min Joon dün gece gidiydi ve ben evde boş boş oturuyordum. Bir anda arkadaşlarım yazdı buluşalım diye bende hemen Evet dedim.
Ben " Evet nereye gidiyoruz kızlar "
Eslem " Dortmund da gidelim. İlk önce alışveriş yaparız sonrada yeni bir korku filmi çıktı ona bakmaya gideriz. "
Ben " olur gidelim de biliyorsunuz ben korku filimler bakmıyorum. "
Aslı " o kadar korkunç değil ben fragmanına baktım. Hadi Müns.... da buluşalım. Hazırlanın kızlar. "Altıma siyah pantolon, Trabzonspor formamı giyip ve çantamı alıp tam çıkıcakken annemden para aldım öyle çıktım. Kapının önüne giddim ve şöyle sağıma baktım. " İyi bugün Emirhan çıkmıyor dışarı yoksa ben her çıktığımda o da çıkıyor. Neyse Sibel boşver geç kalma " diye kendi kendimle konuştum.
Ben " Kızlar uzun zaman oldu buluşmayalı özledim ya sizi. "
Aslı " Bugün Emirhan yok mu 😂😂 "
Ben " hahahaha çok komiksin Aslı. Yok olmasın da zaten "
Sezin " Aslı bence hiç uğraşma biliyorsun Sibel hemen sinirleniyor böyle şeylerde. "
Eslem " Aynen. Hadi otobüs geldi binelim "Otobüse bindiğimizde Eslemin kardeşi de oraydı. Eslemin kardeşi , Eslem nereye gidiyorsun sen yada gidiyorsunuz diye sordu.
Eslem cevap vermeden ben hemen şöyle cevap verdim.Ben " Bak şimdi bu olmadı Esleme sorabilirsin ama bana soramazsın nereye gidiğimi çünkü bu seni ilgilendirmez ama Esleme soruyorsan o zaman şöyle sorucaksın , Eslem nereye gidiyorsun, anladın. "
Eslem " Sibel tamam sakin. Ben arkadaşlarımla birlikte Dortmunda gidiyoruz ilk önce alışveriş yapıcaz sonrada akşama doğru korku filim izlemeye."
Kardeşi " Tamam da şey mi yapsak siz alışveriş yaparken ben bir kafede oturim sonra akşam beraber korku filmine gideriz. Olur mu. Lütfen Eslem "
Eslem " bana sorma patrona sorucaksın. Sibel le "
Kardeşi " Sibel az önce için özür dilerim ama gelsem olur mu filime. Siz alışveriş yapasınız ben bir cafede beklerim sonra filime beraber gidelim ne olur. Sizi rahatsız da etmicem . "
Ben " iyi ya gelsin. Aynen öyle yapıcaz zaten "Çarşıya vardıydık ve Eslemin Kardeşi dediği gibi yaptık. Sezin bir mağazaya girdi bizde peşinden gidik. Orada o kadar güzel bir yaz elbisesi gördüm ki uzun beyaz ve kol tarafında bir çiçek vardı. Bedenim var mı diye baktım ama yoktu, kasadakı kadına sordum az önce sonuncusunu birisi aldığını söyledi. Neyse diyip başka mağzalara girdik. Hava yavaş yavaş kararıyordu. Sinemaya doğru giderken Eslem kardeşini aradı ve bizi Sinema biletlerini almasını söyledi.
Ben " Eslem bak gene aynı şeyi yapıyorsun herkes kendisi ödese daha iyi olur. "
Eslem " gecende cafedeki siparişleri sen ödedin. Bunuda bu sefer ben ödim "
Aslı ve Sezin " biradahakine ben ödicem o zaman "Sinemaya vardık ve yerlerimize oturduk. Sezin solumda oturuyordu sağımdada boş bir yer vardı, orayada alışveriş torbalarını koyduk.
Birden biri geldi ve " Entschuldigung können Sie vielleicht ihre Taschen von dort nehmen ( Afedersiniz çantalarınızı oradan alabilirsiniz) "
Bende pardon diyip çantaları ordan aldım ve Emirhan olduğunu gördüm.Aslı ve Ben aynı anda " yok artık daha neler "
Emirhan " Selamün Aleyküm Sibel "
Ben " hıhı. Ach Aleyküm selam "
Sonuşta allahın selamı.Işıklar birden kapandı ve Emirhan da yanıma oturdu. Filim başladı ve ben şimdiden kormaya başladım.
Ben " kızlar ben çıksam mı nasıl olur. "
Kızlar " kötü olur Sibel oturur musun lütfen "
Ben " eğer kabus gördürsem sizin yüzünüzden sizi döverim "Elime telefonumu aldım arkamdaki kadın ışığın rahatsız ediyor diyor kızlar oturmamı istiyor ne yapıcamo şaşırdım. Sağıma biraz dönüp bazen bakıyordum bazende bakmıyordum. Bir sahnede o kadar korktum ki fark etmeden Emirhanın kolunu sıkıca tutum.
Ben " pardon istemeden oldu "
Emirhan " sorun değil. Korkuyorsan niye geldin ki "
Ben " kızlar ısrar etti de ondan "Elimi gözüme tutup yarı bakıyordum yarı bakmıyordum. Bir sahnede herkes bağırmaya başladı , bende gözlerimi sıkıca kapatıp Emirhanın kolunu daha çok sıkı tutuyordum.
Ben " Emirhan gidi mi orda mı hala "
Emirhan " Hayır gidi"
Ben " hani gidiydi neden yalan söylüyorsun ki. Şimdi gidi mi "
Emirhan " yok gitmedi hala orda "Bende filim bitene kadar öyle kaldım. Filim bidi ışıklar açıldı.
Emirhan " şuan ne kadar güçlü olduğunu bir daha anladım. Kolun acıyor resmen "
Ben " Özür dilerim. Kızlar ben daha gelmiyorum sizinle korku filmine asla no "Kızlar gülerek ve gerçekten korkunç olduğunu söyledi. Dışarı çıktığımızda kızların babaları geldi onları almaya. Bende otobüse bindim ve yanıma Emirhan oturdu.
Emirhan " gerçekten çok korkdun filimden "
Ben " ben zaten korku filim izlemem çünkü ondan sonra çoğunlukla kabus görüyorum. Babam da istemez izlememi. Ben küçük ken o korku filim baktığında benim odaya gidmemi hep isterdi yada ben yatıktan sonra bakardı. "
Emirhan " öyle oluyorsan ozaman bakma tabiki "Şimdilik bu kadar. Umarım beğenmişsiniz dir. 🤍