NEM RÉSZ! SZAVAZÁS

881 62 78
                                    

Csók, drágáim!
Mint azt a hirdetményben már pedzegettem, visszatértem és újult erővel szeretném belevetni magam a sűrűjébe. Még a hétvégén valószínűleg érkezem a bLOU folytatásával, de szeretnék új sztorit is kezdeni. Kérdés, hogy melyiket...

Ez a sztori ismerős lehet, egyszer már volt szerencsém egy 300 szavas bevezetőt írni hozzá, amit roppant ügyesen le is töröltem két rosszul időzített kattintással

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ez a sztori ismerős lehet, egyszer már volt szerencsém egy 300 szavas bevezetőt írni hozzá, amit roppant ügyesen le is töröltem két rosszul időzített kattintással. Aki még nem hallott volna róla, annak mutatnám a fülszöveget:
Boronálj össze egy kézilabda csapatot csupa kezdőből, akik még a sportágról sem hallottak...
Szerezz pár tapasztalt játékost külföldről...
Ereszd össze őket...
Banzáááj...

Ebben a történetben Louis, a külföldről hazatért sikeres kézilabdajátékos szeretné meghonosítani Angliában a sportágat. Összeállítani egy csapatot, ami nem is olyan egyszerű, de az előtte lebegő cél felülír minden nehézséget.

 Összeállítani egy csapatot, ami nem is olyan egyszerű, de az előtte lebegő cél felülír minden nehézséget

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A Tomlinson házaspár, Harry és Louis egy ideje külön él. Hatalmas szerelem kötötte őket egykor össze, az igazi NAGY SZERELEM. És bár az ellentétek vonzzák egymást mondás náluk is működött, végül ez okozta a kapcsolatuk vesztét. Louis visszafogottabb, csendesebb. Felvállalta ugyan a melegségét és elvette Harryt, de nem hivalkodott vele, nem partizott, a munkájának és az imádott férjének élt. Harry viszont úgy érezte, ennél több jár neki az élettől. Színeket akart és rivaldafényt. Úgy érezte, Louis letöri a szárnyait, ezért egy nagy veszekedés után összecsomagolt és elhagyta. Ennek két éve már, azóta Lou a munkájába temetkezett, amiben nagyon sikeres, tekintve, hogy semmi nem vonja el a figyelmét, Harry pedig megvalósította az álmát. Megkapta a csillogást és a hírnevet...
Lounak soha nem lett senkije Harry után, magányosan él. Egy szép napon azonban kopognak az ajtaján. Harry az....

Ez volna a két lehetőség, én barhogy döntötök, mindkét sztorit meg fogom írni, csupán idő kérdése 😀
És igen, tudom, az il-LOU-sion még mindig szünetel, az egyetlen, amit eddig félbehagytam. Nem ígérek semmit, de azt biztosra merem mondani ❤
Szóval szeretném, ha választanátok és elmondanátok, melyik történettel kezdjek. ❤
Szeretettel:
Gotti
xx


Same eyes bLOU (Larry ff)Where stories live. Discover now