-Bu şeylere "facehugger" deniyor. Aslen Kraliçe'nin bıraktığı yumurtalardan çıkarlar.
İnsanların yüzüne yapışıp bir süre onları beslerler. Bu sırada yaratığın yumurtasını 'host'un (insanın) midesine yerleştirirler.
Daha sonrasında ise ölürler. İnsan ayağa kalkar ancak baş dönmesi, mide bulantısı yaşar. Kısa bir süre sonra da insan bayılır ve o anda midesinden "chestburster" olarak çıkar. Bu yaratığın ilk evresidir. Yaratık huy olarak içinden çıktığı insana benzer.Ash bunları anlatırken Ellen ve Dallas onu dinliyordu. Bu kadar bilgili olması onu gemide yükseltiyordu.
O sırada içeri Lambert ve Brett içeri girdi. Her zamanki konularını açtılar;
-Eee.. İşler değişti. Artık tehlikedeyiz. Gemide bir insan-dışı organizma var. Bu da bizim maaşımızı ikiye katlayacaktır. Değil mi?
Ellen kaşlarını çatmış bir şekilde;
-Öyle birşey olmayacak Lambert. Bunu biliyorsun. Burada hepimiz gönüllüyüz. Tabi sizden şüpheliyim.
Brett;
-Başta annemi dinlemeliydim. Buraya gelmek cidden saçmal...
O sırada birden Kane uyandı. Öksürüyordu.
Lambert;
-Uyuyan güzeli kim uyandırdı böyle?
Ayağa kalkacağı sırada Lambert ve Brett ona yardıma geldi. Beraber toplantı masasına götürdük.
•••••
O sırada olacaklardan habersiz herkes oturmuş yemek yiyordu.
Kane'de sanki hiçbirşey olmamış gibi kahkahalar atarak salata yiyordu.
Dallas alay eder bir şekilde;
-Kimse önünden kaçırmıyor lanet olası.
Kane;
-Sala...
Kane'i birden bir öksürük tuttu.
Lambert;
-Sana yavaş ye dediğimi hatırlıyorum!
Kane hala öksürüyordu. En sonunda birden kıvrılarak masaya yattı. Karnında birşey dışarı çıkmaya çalışıyordu.
Ellen bağırarak;
-Dallas, birşeyler yapın!
Kane'in karnından birden birşey çıktı. Sanki yeni doğrulmuş bir bebek gibi kanlı birşey.
Ash hiçbirşey olmamış gibi;
-Bu bir chestburster.
Az önce Kane'in karnında olan şey birden sürünerek gözden kayboldu.
Herkes şaşkın bir şekilde birbirine bakıyordu.
________________________________
Kitabım 200 okunmayı geçmiş bile! Herkese teşekkürler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alien: Sonrası
Science FictionNostromo Ticari Uzaygemisi'nin son raporu. Üçüncü Subay raporluyor. Mürettebatın diğer üyeleri; Kane, Lambert, Parker, Brett, Ash ve Kaptan Dallas. Öldü. Kargo ve gemi yok edildi. 6 hafta içinde ana gemiye varmam gerekiyor. Belki küçük bir şansla, K...