-Verlaine!
+Ripley! Seni kaybettiğimi sandım.
-Verlaine, Port kısmı patladı, gemiye nasıl gelebilirim?
+Platform'a git, sana en yakın olana! Oranın yakınındayız! Ama önce şu köprüyü patlatman gerek!
-Tamam Verlaine. Az kaldı. Yanınıza geleceğim.
Koşarak EVA platformuna geldim. Üstüme uzay kıyafetlerini giydim.
Düğmeye bastım. Köprü önümdeydi. Yavaş bir şekilde yürüyordum. Yapmam gereken şey, köprüyü geçip ilerideki mekanizmayı çalıştırmaktı.
"Orbital Stabilizer Hatası. Gemiyi terk edin. Gemiyi terk edin."
Etrafa baktım. Sevastopol'un kopan parçaları her tarafa çarpıyordu.
Köprüye yaklaştığımda vaktimin çok az olduğunu farkettim.
"Orbital Stabilizer Hatası. Lütfen Acil Kaçış Botlarına gidin ve Yardım Sentetiklerini bekleyin."
Hemen asansör düğmesine bastım. Köprünün diğer ucuna yaklaşıyordum.
İçimdeki korkuyu bastıramıyordum. Bu işin sonunda ya ölmek, ya da dünya'ya geri dönmek vardı.
10 metre uzağımdakı "Bridge Bolt" u gördüm. Bununla köprünün Torrens ile olan bağını koparacaktım.
Hemen yukarı çıkıp Bridge Bolt'un kapağını kaldırdım. 4 silindir görüyordum.
Gözüm yukarı kaydı. Köprüden buraya doğru gelen birkaç yaratık vardı.
Hemen hızlanıp ilk silindiri kaldırdım. Kapağını açıp kırmızı tuş'a bastım.
Aynısını geri kalan üçüne de uyguladım. Yandan başka bir yaratık gelmişti.
Hemen "Accept" tuşuna basıp derin bir nefes aldım. Kendimi Torrens'in kollarına bıraktım.
Havada derin bir takla atarak Torrens'e taktığım ip ile kapıya çarpıp tutundum.
••••
Artık gemideydim.
-Verlaine! Ana kontrol odasına geliyorum.
Yürümeye başladım. Uzay kıyafetlerimi çıkarmamıştım.
Kapıya geldiğimde tekrar seslendim;
-Verlaine?
Biraz daha ilerleyip kapının açma tuşuna bastım.
Birden geriye zıpladım. Yaratık buradaydı.
Yavaş yavaş geri gidiyordum. Yaratık da yavaş adımlarla bana yaklaşıyordu.
En son arkamın uzay boşluğuna açılan kapı olduğunu anladım. Yandaki kırmızı tuşa baktım.
Bunu yaparsam, uzay boşluğuna gidecektim.
Yapmazsam, yaratık beni öldürecekti.-Tanrım.
Tuşa bastım. Dezenfekte spreyinin ve sirenin sesi kulaklarımı doldurdu.
Derin bir nefes aldım.
-Elveda anne.
__________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alien: Sonrası
Science FictionNostromo Ticari Uzaygemisi'nin son raporu. Üçüncü Subay raporluyor. Mürettebatın diğer üyeleri; Kane, Lambert, Parker, Brett, Ash ve Kaptan Dallas. Öldü. Kargo ve gemi yok edildi. 6 hafta içinde ana gemiye varmam gerekiyor. Belki küçük bir şansla, K...