2

728 106 61
                                    

kai düğmelerini tamamen açtığı gömleği yavaşça üzerinden çıkarttı ve kollarını düzeltti. o sırada taehyun da görmeye alışık olduğu son zamanlarda üzerinde çalışılan karın kaslarını izliyordu.

ikisi de ilk tanıştıkları zamana göre çok değişmişlerdi. kai eskiden minik, şirin bir göbeğe, taehyun da neredeyse kaburgalarına yapışan dümdüz bir karna sahipti. zamanla spor yapmaya başlamalarının etkisiyle nihayet bedenlerini şekle sokmayı başarmışlardı.

yine de kai'ın vücudu dikkat çekiciydi, kısa olan bunu inkar etmiyordu.

"sana ne getireyim?" defalarca kez arkadaşının karşısında soyunduğu için umursamadan pantolonunun fermuarına elini atarken soru yöneltmişti uzun çocuk.

taehyun içeceğini bir kez daha başına dikti ve gözlerini ondan ayırmadan üzerinde üzüm suyu kalan dudaklarını yaladı. "mavi bol tişörtünü ve bana küçük geliyor dediğin şortunu."

diğeri başıyla onu onayladı ve önü açık okul pantolonunuyla adımlarını koridorun sonundaki odasına yöneltti. hiçbir zaman aralarında senin-benim muhabbeti olmamıştı, birbirlerinin eşyalarını kullanma konusunda oldukça bonkördüler.

odasına girdiğinde pantolonunu da çıkarttı ve ikiye katlayarak sandalyesine astı. ardından sabah yatağına fırlattığı tişörtü ve bol şortunu giyip taehyun'un istediği giysileri seçmek için dolabının kapağını açtı.

elinde arkadaşına vereceği kıyafetlerle tekrar salona girdi. taehyun sonu gelen şişeden umarsızca hâlâ üzüm suyu gelmesini bekliyordu. kai ona güldü ve biraz önce yarısını içtiği şişeyi gösterdi. "al, onu da iç. benim içesim yok."

taehyun ona öpücük gönderdi ve uzunun elindeki kıyafetleri alıp biraz önce diğerinin çıktığı odaya girdi.

bu kai'ı sadece güldürmüştü. kang utanmaz taehyun konu soyunmak olunca küçük çocuklar gibi bir yerlere saklanıyordu. kai elbette bunun sebebinin taehyun'un itiraf edemese de bir türlü aşamadığı bedenini beğenmeme sorunu olduğunu biliyordu.

ona kalırsa taehyun'un fiziği gerçekten çok iyiydi, arkadaş olmasalar kısaya yürümeyi bile düşünebilirdi.

"bir gün önümde soyunabilecek kadar cesur olacaksın." ensesini kaşıdı ve uyku moduna giren televizyonu açmak için kumandayı aldı.

sıradaki hatama benziyorsun, tyunningHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin