hava kararmıştı ve hafiften soğumaya başlamıştı.
ikili bu geceyi eskiden devamlı gittikleri parkta geçirmeye karar vermişti ancak hava koşullarını hesaba katmamışlardı. soğuk hava sıcak tenlerini okşayıp derin bir ürperti yaşatıyordu.
kai'ın göğsüne sokulan taehyun için hava hoştu, büyük arkadaşlar bedenlerini küçüklerine siper etmek zorundaydı.
diğerinin eli onun beline sıkıca dolanmış, ellerindeki çikolatalar ise hafiften çatlamaya başlamıştı.
taehyun saklandığı göğüste mırıltılar söyleyerek çikolatasından bir ısırık daha aldı. "yani o kızdan hoşlanmıyorsun değil mi?"
kai minik bedenin rüzgarla savrulan saçlarını taradı ve dudaklarını bastırdı. öpmemişti, sadece dudağını değdirmişti. zaten hissedilecek bir şey de değildi. kendi çikolatasını ağzına götürürken gülümsedi. "hayır taehyun, hiçbir kızdan hoşlanmıyorum."
minik olan kıkırdadı, arkadaşının sadece ona ait olmasını seviyordu. o sırada kısık bir miyavlama sesi duydu, yavru kedi sesine benziyordu.
"kai herhalde kedi var burada!" heyecanla yerinden kalktı, fakat kendini bir anda yere düşerken buldu. sabahki yağmur yüzünden toprak kaygandı.
büyük olan son anda diğerinin belinden tuttu ve kendine çekti. şimdi taehyun yan bir şekilde kai'ın kucağında oturuyordu. durumun garipliğine dayanamayan taehyun kahkaha attı. "beni kurtardığın için sağ ol ningie~"
fakat o sırada kai için işler öyle değildi. birkaç gündür kafasını kurcalayan soruların yanında, şimdi bir de taehyun onun kucağındaydı.
ve gözü görmemesi gereken bir şey gördü: taehyun'un karamel bulaşmış kırmızı dudak kenarı.
bir anda, kendini yavaşça ona yaklaşırken buldu.
taehyun ne olduğunu anlamamıştı ama geri de çekilemiyordu. adeta donmuş gibiydi.
ve beklenen an gerçekleşti. kai yavaşça dudaklarını birleştirdi, küçük olanın titreyen dudaklarını hissediyordu. saniyelik olarak emdikten sonra diliyle kenardaki karameli sildi ve geri çekildi.
ikisi de hızlı hızlı nefes alırken kai bir anda ne yaptığının farkına vardı. bundan sonra belki de hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sıradaki hatama benziyorsun, tyunning
Fanfictiononlar arkadaştı, biri diğerini öpene kadar. düzyazı ©rozeixs | 15.01.21