kai omzundan kayan çantasıyla, taehyun da kai'ın kolunun altında ufak kalan bedeniyle sınıfa adımını attığında kayda değer hiçbir şey olmadı.
genel olarak sınıfta popüler tipler değillerdi zaten, her gün aynı şekilde sınıfa girer ve tüm günü öncekinin aynısı olacak şekilde yaşarlardı.
yine de bu monotonluk onların canını sıkmıyordu. birbirleriyle yakın olmak mutluluk vericiydi, ikisi de diğerinin bundan rahatsız olduğunu düşünse buna bir son verirdi zaten.
birbirlerine karşı fazla korumacı olmaları da diğer bir detaydı. geçen ay sınıfta bir oğlan taehyun'a 'kemiklerin sayılıyor' dediği için kai neredeyse onu dövecek hale gelmişti.
ya da taehyun'un kai ile flört etmeye çalışan, zaten bir elin parmağını geçmeyecek kadar olan kızlarla laf dalaşına girmesi ise apayrı bir olaydı.
küçük olan ısrarla kıskanmadığını savunsada kai bunu yememiş, bütün bir hafta boyunca taehyun'la dalga geçmişti. onun kendisinin olası taliplerini kaçırmasına sinirlenmemişti.
hatta kendine henüz itiraf edemese de hoşuna gitmişti. aynı taehyun'un, kai onu sınıfa karşı koruduğunda hoşuna gittiği gibi.
yine de bazen en yakın arkadaşınız da olsa ondan sır saklardınız. bu yüzden kai da, taehyun da asla gerçekleri itiraf etmedi. her zaman şakalar yaparak ya da konuyla dalga geçerek bir nevi halı altına süpürdüler hislerini.
fakat halı kalktığı an bütün tozlar etrafa saçılacaktı, ikisi de bunun farkındaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sıradaki hatama benziyorsun, tyunning
Fanfictiononlar arkadaştı, biri diğerini öpene kadar. düzyazı ©rozeixs | 15.01.21