"taehyun bu formayı seneye giymek için mi aldın kanka?"
yedam'ın sorusuyla doyoung ve haruto'nun başı da taehyun'a döndü. alelacele çıkarken kai'ın formasını giydiği için elbette şu an çuval giymiş gibi görünüyordu ve aslında bu biraz komikti. kai tost almak için kantine inmemiş olsa onunla dalga geçeceğine de adı kadar emindi.
"hayır, kai'ın yedek forması bu. geçen seneden." açıklamasını bitirdiğinde diğerlerinin yüzünde gördüğü ifade taehyun'un pek de hoşuna gitmedi.
"hm, demek kai'ın kıyafetlerinden giyiyorsun..."
yedam'ın başladığı cümleyi doyoung devam ettirdi.
"...hem de ondan başka kimseyle yakın temasta bulunmuyorsun..."
ve son pas haruto'daydı.
"...ve de onunla flört eden kızların yolunu tıkıyorsun."
üçü de konuşmalarını bitirdikten sonra sırıtarak birbirlerine bakmış ve ardından taehyun'a göz kırpmışlardı.
"oha, bir de evlendirin bizi isterseniz." mızmızlansa da arkadaşlarının söylediklerinde haklılık payı olduğunun kendisi de farkındaydı. kabul etmek istememesinin en büyük sebebi de buydu, kai ile haddinden fazla yakınlardı.
"bana uyar, düğün pastanızı da haruto'yla ben keserim."
doyoung'un sırıtarak ona bakmasına dayanamayan taehyun onun ensesine sertçe vurdu ve zavallı doyoung öne savruldu.
"hasiktir, asahi'yi dikizlemem gereken saati kaçırdım sizin yüzünüzden!"
yedam koştura koştura sınıftan çıkarken kai da elindeki iki tostla sınıfa giriyordu.
umursamazca sırasına yöneldi ve tostlardan birini taehyun'un ağzına sokup şişkin yanaklarıyla gülümsedi. taehyun da onun aptal görünüşüne kıkırdarken birden sınıfta minjeong'un sesi yankılandı.
"shipledim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sıradaki hatama benziyorsun, tyunning
Fanfictiononlar arkadaştı, biri diğerini öpene kadar. düzyazı ©rozeixs | 15.01.21