11

486 82 37
                                    

okul bugün her zamankinden daha da soğuk geliyordu taehyun'a. istemsizce giriş kapısının yanındaki banka baktı, hep kai ile oturdukları yerdi burası.

şimdi ise, boştu.

dolmaya başlayan gözlerini gömleğinin bileğiyle kuruladı ve binaya yürümeye devam etti. kai'ın onu öpmesinin üzerinden iki gün geçmişti ve o iki günde bile arkadaşını ne kadar özlediğini fark etmişti.

sanki her saniyeyi onunla paylaşması gerekiyormuş gibi hissediyordu. annesinin yaptığı küçük keklerden yiyememişti çünkü onlar kai'ın favorileriydi. en sevdiği diziyi izleyemiyordu çünkü onu kai ile izlerdi. üzüm suyu almıyordu, uyumadan önce saatlerce kimseyle mesajlaşmıyordu.

ve bunlar sadece iki günde yaşananlardı.

aralarındaki soğukluk daha da uzarsa taehyun ne yapacağını hiç bilmiyordu.

öte yandan aralarında herhangi bir kavga yaşanmamıştı. minik öpücüğün ardından birkaç dakika bakışmışlar, hemen ardından taehyun koşarak oradan uzaklaşmıştı. şimdiki aklıyla düşününce kaçmak canını sıkıyordu ama nereden bilebilirdi ki?

en yakın arkadaşınız sizi öperse eğer mantıklı düşünmek imkansızdı.

ve eğer siz de bu öpücükten zevk almışsanız, bu daha da kötüydü.

gece yatmadan önce sürekli bunu düşünmüştü. atağı yapan kai olsa bile taehyun da içten içe bunu istemişti.

ona kızmıyordu, onunla barışmak istiyordu. tekrar onun göğsüne saklanmak, kucağına oturmak, onun kollarıyla sarmalanmak ve ondan iltifatlar duymak istiyordu.

taehyun henüz farkında değildi ancak o çoktan kai'a hisler beslemeye başlamıştı.

---

ben mutlu değilim o yüzden kimse olmasın kardsm

sıradaki hatama benziyorsun, tyunningHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin