Arkadaşlar merhaba. Ben Leila. Bu benim ilk deneyimim. Kitap okumayı çok severim. Aslında yazmayı çok istiyordum. Sadece başlamak için doğru zamanı bekliyordum. Sonra ani bir kararla yazmaya karar verdim ve şimdi burdayım. Umarım bu seruvende yanımda olursunuz:")
Merhaba. Adım Gün. Bu gün sizlerle tanışacağım. Size biraz kendimden bahsedeceğim. Çok heyecanlıyım. Gün Vural. Yirmi yaşındayım. Ailemle birlikte İstanbulda yaşıyorum. Şirin mi şirin bir kardeşim var. İsmi Kaan. Annem Ayla anaokul öğretmeni. Babam marangoz. Ve ben universiteye hazırlanıyorum.
Biraz garip değil mi universiteye şimdi hazırlanmam? Ama hiç bir şey için geç değildir. İki yıl önce çok sevdiğim babaannemi kaybettik. Gerçekten benim için acı bir kayıptı. Toparlanmam biraz uzun sürdü.
Başardım! Şimdi hedefime doğru ilerliyorum,bir dershanede ders alıyorum, yıl sonu sınavım var ve kendime güveniyorum:) Uçurtma uçurmaya bayılırım. Aslına bakarsan gökyüzün ile iligili her şeyi çok severim.
Ayı, yıldızları, bulutları, gökkuşağını, yağmuru, karı, GÜNeşi...
Ne zaman canım sıkılsa,üzgün olsam hatta mutlu olsam gökyüzünü izler, mahallemizin aşağısındaki piknik tepemizde uçurtma uçurur,yıldızlarla konuşur,onlarla sohbet ederim. En büyük sırdaşlarımdan bir tanesi gökyüzü ve çocukları. Sonrasında tabiki çocukluk arkadaşlarım Arman ve Bade.
Tepemizde ailemle,arkadaşlarımla piknik yapmaya bayılırım. Boş zamanlarımda pek beceremesem de resim yapmayı, şarkı dinlemeyi, söylemeyi, film-dizi izlemeyi, çok severim.
Ama en çok kitap okumayı. Evde kocaman bir kitaplığımız var. Bazen kitaplığımdan aldığım kitabı alıp rastgele bir safya açıp o sayfayı okumak gibi garip bir hobim de var.
Başka ne anlatsam...
En sevdiğim mevsim ilkbahar. Sanki doğanın tüm eşsiz güzellikleri bu mevsimde daha da belirginleşiyor. İlkbaharda daha dinç, daha dinamik, daha enerjik hissediyorum.
Tüm renkleri seviyorum. Doğadan gelen her renk bana ayrı bir enerji veriyor.
Şu an başka bir şey gelmiyor aklıma. Bence kendimle ilgili mühim şeyleri anlattım. İlerledikçe beni daha iyi tanıyacaksın. Umarım beni seversin. Çünkü ben seni çok sevdim. Görüşmek üzere:")
Gün☀️
Umarım giriş bölümünü beğenmişsinizdir. 1.bölümde görüşmek üzere:")♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐺𝑜̈𝑘𝑦𝑢̈𝑧𝑢̈ 𝑠𝑜𝑘𝑎𝑔̆𝚤
RomanceGözyaşlarım yanağımda açtı cığırlarla ilerlerken hala hissizce boşluğa bakıyordum. Gitmiş miydi sahiden? Beni bırakmış mıydı? Yapmış mıydı bunu bize? Bize bunu mu reva görmüştü? Gün ışığım dediğini mi bıraktın sen? Uçurtmamı yalnız mı...