Satır arası yorumlarınızı bekliyorum...
Her defasında bu kadar derin bir şekilde bakmak zorundamıydı? Eli belimdeydi ama ben dikleştiğimde elini belimden çekti ve hızla mutfaktan çıktı düşüncelerim ve ben kalmıştık yine ama zaman kaybetmeden odama çıktım ve telefonumun ekranına baktım mesaj teyzemden gelmişti "yoldayız" sonunda geliyorsun teyze 2 gün bana bir asır gelmişti oysa kendimi çok yorgun hissediyordum. Bu yüzden duşa girmeye karar verdim duştan sonrada hemen uyucaktım, banyom yarım saat bile sürmemişti, ayıcıklı pijama takımım vardı üstümde makyaj masamın önüne geçip saçlarımı kurulamaya başladım ve aklıma annem hayatta olsaydı belkide saçımı o kurulardı bu düşünce gözlerimin dolmasına yetmişti bile sulu göz ben saçlarım daha tam kurumadan saçımı toplayıp yatağıma uzandım yorganıda kafama kadar çektim ve ağlamaya başladım. Bu çok değişik bir histi hayatımda hiç görmediğim insanları bu denli özlemem nasıl aklımı kaçırmasın hayla hayret ediyorum. Onlar annem ve babamdı benim çünkü, belkide çok güzel bir aile olurduk ama olamadık daha annemin ses tonunun nasıl olduğunu bile bilemezken böyle olmam. Ağlayarak uyumuşum sabah 8 di ve teyzem beni kaldırıyordu.
Melisa: teyze gelmişsin
Teyzem: evet geldim canım benim hadi kalk hazırlan okula geç kalıcaksın
Melisa: tamam teyze
Elimi yüzümü yıkayıp okul formamı giydim ve makyaj masama oturdum çok korkunç görünüyordum saçlarım çok kabarıktı ama üşendiğim için düzleştiremezdim bu yüzden at kuyruğu yaptım ve aşağı kahvaltıya indim sonunda adam akıllı bir kahvaltı, kahvaltı bittikten sonra çantamı aldım hepimiz teyzemi öptükten sonra çıktık yol boyu hiç konuşmamıştım sadece yeri izliyordum okula vardığımızda kapıda Emre yi gördüm onun beni görmemesi için hızla sınıfa çıktım ve arka sıraya oturdum Tarık ta yanıma geldi.
Tarık: ne o Emre den mi kaçıyordun
Melisa: bu kadar zeki olmak zorunda değilsin kapa çeneni
Tarık: bunu anlamamak için gerizekalı olmak gerekli bence
Ders başlamadan 5 dk önce Yaren de gelmişti hepimiz selamlaştık oda sırasına geçti ders boş geçtiği için sohbet ediyorduk ama beni rahatsız eden şey 3 kızın bana dik dik ders boyu bakmaları olmuştu umrumda olmadığı için kafamı döndürüp bakmadım bile bizimkiler bı konu hakkında konuşuyordu ama Tarık birşey söylicem diyip bizimkileri susturdu pür dikkat Tarık ı dinliyorduk,
Tarık: bana bir teklif geldi dün gece ama bundan annemin haberi olmicak bir kulüpte şarkı söylemem için beni çağırdılar bende düşünücem dedim.
Yaren: bence evet demelisin
Güney: iyide parayamı ihtiyacın var
Tarık: parayla alakası yok sadece o günleri özledim
Melisa: eğer özlediysen yapmalısın sonuçta para için değil sevdiğin için yapıcaksın hem ne zaman çağırdılar
Tarık: bu akşam
Berk: ee harika gideriz hep birlikte
Tarık: annemi napıcaz
Melisa: ben ayarlarım
Tarık çok mutlu olmuştu bu duruma en az onun kadar bizde mutlu olmuştuk sesinin ne kadar güzel olduğunu hepimiz iyi biliyorduk. Ders bitmişti teneffüse girmiştik ben lavobaya gitmiştim aynadan kendime baktım ama ardımdan üç kız da girdi tesadüfe bak, bana Melisa dediler arkamı dönmeye bile meylenmedim.
Melisa: ne var
Buse: Emre senin neyin oluyor
Önüme döndüm üçüde bana bakıyordu sözde racon kesiyorlardı işte