Bölümü geç attım farkındayım çünkü bu durum beni çok üzüyor kitabın keşfedilmemesi. Sonra bir kişi bile okusa mutlu olduğum aklıma geliyor teşekkür ederim her şey için. ❤️
Çocuklarım...
Bize ne kadar kırgın olduğunuzu tahmin etmek zor olmasa gerek. Şuan karnımdan çıkmak için debeleniyorsunuz. Ama siz burdan çıktığınızda biz olmayacağız size böyle bir hayat sunmak istemez dik, Sizi korumak isterdik. Yine sulu göz anneniz ağlıyor umarım bana çekmezsiniz hep babanız gibi başı dik olursunuz. Sizi ne kadar çok sevdiğimizi bilin eğer ikinizden birisi bu mektubu okursa sakın ağlamasın çünkü sizin mükemmel bir hayatınız olucak. Benim gözüm hiç bir zaman arkada kalmayacak biliyorum ya Damla teyzeniz yada Gizem teyzeniz size sahip çıkacaktır bundan hiç şüphem yok. Berk'im annem oğlum ne kadar güzel bir çocuk olucağını biliyorum ve ne kadar yakışıklı olucağınıda kız kardeşine hep sahip çık olurmu? O kız belkide annesi gibi nazlı'dırda ama sen onu hep sev hep sahip çık. Ben biliyorum birbirinize hep sahip çıkıcağınızı gözüm arkada değil. Melisa'm annem güzeller güzeli kızım benim sen çok güçlüsün bunu şimdiden görebiliyorum geleceğinizi tahmin edebiliyorum. Baban her zaman benim kadar güzel olucağını söyler bende karşılık olarak kaderi bana benzemesin diyorum. Gerçekten de öyle kaderin bana benzemesin annem. Umarım benim gibide sulu göz olmazsın, sizi sadece son bir vasiyetim var birbirinizi ne olursa olsun sakın bırakmayın ister sen çok büyük bir hata yap, ister kardeşin çok büyük bir hata yapsın ne olursa olsun siz birsiniz bunu unutmayın annecim sizi bir başınıza bıraktığımız için belkide bizi hiç affetmiceksiniz özür dileriz annecim sizi her zaman çok seviceğim
Görüşürüz...
13.10.2002
Hiç bir yerimi hissetmiyordum ruhuma bilmediğim bir ağrı çökmüştü. Gözlerimden durmaksızın yaşlar akıyordu her yerim acıyordu kalbim acıyordu karanlığa çekilmiştim. Kutuya göz ucuyla baktığımda CD vardı üstünde "Şahin ailesi" yazıyordu. Elim titriyerek CD'yi elime aldım kutu yatağın üstünde öylece duruyordu yerine koymaya tenezzül bile etmeden mektubu ve CD'yi alıp odama doğru koştum.
CD'yi çalıştırmam gerekiyordu bilgisayar Tarık'taydı. Gözüm akan yaşlara aldırmadan dan diye odasına girdim."kapıyı çalman gerektiğini daha kaç-... Bir dakika noldu sen iyimisin" kızgın sesi gitmiş şefkat ve endişeli bir ses tonu gelmişti. "Bilgisayarını kullanabilirmiyim" sesim çölü bile donduracak soğuklukta çıkmıştı. "Ta-tabikide kullanabilirsin" cevabımı alır almaz çalışma masasının üzerindeki bilgisayarı alıp odadan hızlı adımlarla çıktım arkamdan öyle ce baka kaldığını hissediyordum görmesem bile.
Bilgisayarı kendi çalışma masamın üzerine koydum. Açıp açmamak arasında kalmıştım şuan Araftaydım. CD elimde duruyordu bakıyordum içinde ne olduğunu bile bilmiyordum gözümden akan yaşlar yanaklarımı yakmaya başlıyordu ağzımdaki hıçkırıklar durmuyordu. Ne olucaktı şimdi , niye bizden bu kadar önemli bir şeyi saklayabilmişti ? Bilgisayarı zar zor açtım CD'yi taktım.
*3 video
Karşımdaydılar masum bir şekilde gülümsüyordı. Hıçkırıklarım artmıştı sağ elimle ağzımı kapattım video'yu açtım acı çekiyordum hiç olmadığı kadar.
"Merhaba gelecekteki çocuklarımız bugün babanızla cinsiyetlerinizi öğrendik ve cokkkk mutluyuz çünkü ben erkek babanız kız istiyordu ikisinde de birer tane oldu. Barış sevincini biraz daha belli eder misin hayatım gelecekte çocuklarımız ile birlikte izliyeceğiz bu videoları" babam gülümsedi ve mükemmel olan ses tonuyla konuşmaya başladı "evet çocuklarım daha isimlerinize karar vermedik sahi aşkım isimlerini ne koyucaz" dedi babam çok düşünceli gözüküyordu "bence kızımızın adı Melisa olsun" dedi annem heyecanla "anlamı ne ki " diye karşılık verdi babam "bilmem ki ben hep çocukken ismimin Melisa olmasını istermişin " geçmişe dönmüştü annem "hayır bence Rukiye olsun yada Naciye" annem kızgın yüzüyle babama dönmüştü "Barış dalga geçme ciddi bir şey bu Ne yani çocuğumu yemeğe çağırırken naciyeee gel buraya kızım diyemi çağırıcam" babam kahkaha atmaya başlamıştı "aşkım dalga geçiyorum sen ne istersen onu koyalım" annem babamı yanağına öpücük kondurmuştu ve çocuk gibi mutluydu "o zaman kızımızın adı Melisa oglumuzda .... Hm buldum Berk olsun nasıl" dedi annem heyecanla babama dönüp "harika olur aşkım çok güzel isimler" annem babama sıkıca sarılmıştı "evet gelecekteki bebeklerimiz artık ismimizi nasıl koydunuz derseniz bu videoyu izleriz" dedi ve ikiside kocaman gülerek videoyu kapattılar.