1. BÖLÜM

348 41 51
                                    

Merhaba arkadaşlar ilk yazışım değil ama ilk sizlerle paylaşımım evet ben bu yola tek çıktım. Bir kişi bir kitap , kitabı yazmadan önce üst tarafa bıraktığım "Zack Hemsey - The Way (instrumental)"
Dinleyiniz umarım çıktığım bu yolculukta güzel sonuçlar alırım 😌❤️

Sabah saat 8:15 saarlerindeydik okula gitmemize 1 saat kalmıştı. Evet yaz tatilimiz bitmişti, yeni bir yıl yeni bı gün . Güneş yüzüme vuruyordu bu beni rahatsız ediyordu.

Yumuşacık olan yatağımdan kalkmayı başarmıştım. AAA büyük bir zafer elimi yüzümü yıkadım.

Berk'in odasına gittim. Berk benim ikiz erkek kardeşimdir. Ortada kalmış iki velediz işte o, ben en azından bize sahip çıkan bir damla teyzem var öz teyzem değil annemin çocukluk arkadaşı ama ne farkeder ki o bize sahip çıkmıştı , çıkmayabilirdi sonuçta biz onun arkadaşlarının çocuklarıydık ama o öyle bakmıyordu bize öz çocuklarından hiç dışlamadı bizi hep eşit davrandı o kadını gerçekten çok seviyorum o olmasa hangi yetim hane köşesinde kalıyorduk kim bilir ......

Hiç tereddüt etmeden Berkin battaniyesini üstünden çektim nefret ederdi böyle şeylerden açıkçası umrumda değil.

Gözleri kısık bir şekilde bana baktı "malmısın ver şunu"

Melisa :hayır , hadi kalk okula geç kalıcaz

Berk: Ne okulu oğlum malmısın versene şunu tatildeyiz biz

Melisa : tatil bitti berk'cim hadi bugün ilk gün

Berk ağzından bir küfür sallamıştı uykulu sesiyle nece bir küfür ettiğini de anlamış değilim ,

Melisa: ben kahvaltıya iniyorum çabuk ol sende

Berk'in odasından çıktım aşağı indim yine şunun meymenetsiz yüzünü gördüm "TARIK KORKMAZ" evin içinde kedi köpektik . Damla ablanın da ikiz çocukları var birisi tarık diğeri ise Güney . Güneyi çok severim iyi çocuk saf ama Tarık öylemi...

Tarık: kalkmış bizim deli kız

Melisa: Tarık sabah sabah senle hiç uğraşamıcam

Tarık: Hâlâ hâlâ şuna bak sen

Melisa : şu elimde gördüğün çatalı sana batırmamak için direniyorum ama sen şansını fazla zorluyorsun

Tarık koca bir kahkaha attı

Tarık: sende bana o çatalı batıracak cesaret varmı ?

Sakin ol Melisa her zamanki Tarık boş boş konuşuyor sinirlenip de insanların tadını kaçırma , ama sinirlenmemek elde değil yüzünde kocaman bir alaycı gülümsemeyle yemek yiyene kadar bana baktı tam ağzımı açıcaktım ki Rüzgar amcam geldi rüzgar amcamda babamın en yakın arkadaşı annem ve babam sayesinde tanışmışlar zaten .

Rüzgar amca salona girdiğinde Tarık bir anda ciddi oldu gülmemek için kendimi çok zor tutuyordum , Berk de gelmişti tam bir AİLE sofrası ;)

Rüzgar amca konuşmak için boğazını tazeledi ne olduğunu merak ediyordum çünkü çok yorgun çok üzülmüş aklı çok karışık gözüküyor du herkes merakla onu dinlemeye başladı

"Çocuklar biliyorsunuz ki şirket batıyor ve benim, o şirketi kurtamam lazım çünkü o şirketi Barış bana emanet etti"

Barış benim babam bu arada ,

"Ve yavaş yavaş bitiyoruz , ama hemen moralimizi bozmayalım çünkü ben yeni bir kampanyaya katıldım yurtdışında Amsterdam ' da bir imza kampanyası oraya gidip kısa bir süreliğine iş hayatıma orda devam edeceğim inanın bana herşey bizim için"

SENSİZ BEN - TUTUNAMAYANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin