Arkadaşlar lütfen vote ve yorumlarınızı esirgemeyin :)Merak edenler için Casa cn-235'in fotoğrafını da koydum.Okuyan herkese çok teşekkürler.Bu bölümmde olaylar biraz farklılaşıyor,Umarım sıkılmadan okursunuz... Bu bölümü Wattpad diye bir uygulamanın olduğunu fark etmemi sağlayan MirayDin'e ithaf ediyorum.Onun kitapları da çok güzel okuyabilirsiniz...
191. Filo'da saat 09:05'i gösteriyordu.Özgür'ün bugün uçuşu yoktu.Hangarların arasında dolaşıyordu...Birden aklında komutanın söyledikleri belirdi.Komutan bugün filoya yeni pilotların geleceğini söylemişti.Özgür çok heyecanlıydı.Komutanı onun görevdeki başarısından dolayı öğretmen pilot yapmıştı.Öğrencisine harbe hazırlık eğitimi verecekti böylece eğitim bittiğinde öğrencisi tam bir savaş pilotu olacaktı."Acaba kim gelecekti?Kendisi ya da öğrencisi başarılı olabilecek miydi?" bu sorular kafasını meşgul efiyordu.Heyecanı yerini endişeye bırakıyordu.Filoya o da yeni gelmişti tecrübeliydi fakat bu öğretmenlikti tek uçmak gibi olmayacaktı.Komutana bu görevi yapabileceği hakkında şüpheleri olduğunu söylese mi diye düşünürken piste doğru alçalan Casa Cn-235'i gördü.Galiba yeni pilotlar geliyordu biraz daha beklemeyi düşündü.Uçak inişin ardından onun bulunduğu hangara doğru ilerliyordu.Birden bütün pilotlar dışarı çıktı.Herkes Özgür'ün olduğu hangara doğru geliyordu.Sonunda uçak da gelmişti.Uçak motorlarını durdurdu filoyu derin bir sessizlik kaplamıştı,herkes çok heyecanlıydı.Filoya 4 eğitimli pilot 3 tane de ögrenci pilot gelecekti.Herkes uçaktan inenlere bakıyordu.Özgür heyecandan bayılacaktı.İlk olarak 4 eğitimli pilot indi.Özgür'ün gözü öğrenci pilotları arıyordu.Üsteğmenler iniyordu yani öğrencilerinden biri.En son bayan bir pilot indi...Çevresine şöyle bir baktığında herkesin o pilota hayranlıkla baktığını gördü.Kafası daha da karışmıştı ne oluyordu böyle.O sırada komutan geldi...
Komutan:Öncelikle hepiniz Türkiye'nin ilk anajet üssü olan Balıkesir 9. Ana Jet Üssü'ne hoşgeldiniz.Harbe hazırlık eğitimi almış 4 pilottan ikisi Kaplan Filo ikisi de Kobra Filo'da görevlerine devam edecekler.Üsteğmenler ise harbe hazırlık eğitimini Kobra Filo'da alacaklar.
Casa uçağının pilotu:Komutan'ım getirdiğim pilotlara iyi bakarsınız.Benim Çiğli'ye dönmem gerekiyor.
Komutan:Bakarız tabi onlar artık bizim evlatlarımız,bir çayımızı içseydiniz pilotum.
Casa uçağının pilotu:Sağolun komutanım.Bir dahaki sefere artık,sağlıcakla kalın...
Komutan:Çiglideki arkadaşlara selam söyleyin.
Casa uçagının pilotu:Emredersiniz komutanım!Pilot uçağına bindi ve motorları çalıştırmaya başladı.Herkesin gözü yeni gelen pilotlardaydı özellikle de o bayan pilotta.Uçagın motorlarının yaptığı rüzgarla bayan pilotun saçları dalgalanmaya başladı ortamı romantik bir hava kaplamıştı ki komutan tekrar konuşmaya başladı.
Komutan:Eğitimli 4 pilot hepinizin bugün uçuşu var saaat 12:00'de brifing salonunda olun.Gelelim üst teğmenlere.Sizler ve öğretmenleriniz bugün izinlisiniz.Siz yarın uçacaksınız.Bugün tanışın,öğretmenleriniz size filoyu ve Balıkesir'i gezdirsin.Şimdi öğretmen ve ögrencileri açıklıyorum...
Özgür bu kadarını duyabildi ancak belki de daha fazlasını duymak istemiyordu.Pilot motorlara daha fazla güç vetmişti.Pist başına doğru ilerlemeye başadı.Özgür ilgisini başka bir yöne çekmek istiyordu.Neyseki Casa cn-235 pist başına gelmiş ve motorlara tam güç vermişti.Uçağı izliyordu,motorların gürültüsü de komutanı duymasını zorlaştırıyordu.Uçak tam pistten kesilmişti ki o sesle bir anda irkildi,galiba çok heyecanlıydı öğrencisiyle tanışıyordu,konuşmakta zorlanıyordu sanki kelimler boğazına düğümlenmişti...
Ögrenci:Merhaba Yüzbaşım ben MELEK.
Özgür:Me...Merhaba,ben deYüzbaşı Özgür Keskin...Herkesin hayranlıkla baktığı bayan pilot Özgür'ün öğrencisi olmuştu.Özgür zaten öğretmenlik konusunda şüpheleri varken bu bir şans mıydı yoksa şanssızlık mı?Bu soruları düşünürken heyecanı daha da arttı.Biraz da olsa kendini toparlayıp kafasını kaldırabildi.O sırada karşısında öğrencisi Melek duruyordu.Göz göze gelmişlerdi o da gözlerini dikmiş bakıyordu aynı Özgür'ün gökyüzüne baktığı gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkusuz Kanatlar
AventureSiz de gözü yükseklerde olanlardan mısınız? F-16 pilotlarının nasıl bir hayatı olduğunu merak ediyorsanız 191. Kobra Filo'da görev yapan Özgür'ün yaşamına konuk olun.(SoloTürk 1. gösteri pilotu Yüzbaşı Yusuf KURT da bu filoda görev yapmıştır.)KORKUS...