Cioburi si sange peste tot. Ce fac? Daca Mark are dreptate. Ah.. De ce am venit la scoala asta? Trebuie sa salvez lumea, trebuie... In loc sa ma pregatesc, sa ma antrenez, eu plang pebtru un bou. Am auzit usa trantindu-se si cineva a intrat tare nervos in baie. Derek. Ochii lui erau rosii iar dintii erau scosi. O nu...nu o sa iasa bine. M-a prins de umar si m-a ridicat brutal. M-a impis spre perete si s-a uitat in ochii mei. A observat ca am plans, dar nu a facut ca lucrurile sa se diminueze. Mi-a prins talia cu o mana si incheieturile cu alta. S-a apropiat din ce in ce mai mult de mine, si-a aplecat capul si am putut sa ii simt rasuflarea lui rece peste pielea gatului meu. Si-a pus dintii pe ea, dar nu a mai continuat.
- Sa imi mai faci asta o singura data, si atunci o sa continui ce am inceput! mi-a zis amenintator. M-a sperie vocea lui. Nu mai pot sa vorbesc. Ma uitam la el cum ma privea cu scarba. Dar ce am facut asa rau.
- Dar ceeee am facut? am intrebat cu teama.
El a dat cu pumnul in perete de s-a facut o crapatura.
- Cum adica ce ai facut? Eu ti-am zis ca te iubesc, tu mi-ai aratat ca ma placi si te vad imbratisand pe altul. Si cand il intreb ce treaba are cu tine, de ce te-a facut sa planga, imi zice ca el este iubitul tau. De ce nu m-ai zis asta? De ce m-ai facut sa am sentimente false pentru tine? s-a uitat la mine mai nervos ca la inceput. Stai ce? Asta a fost planul lui pentru a ma indeparta de Derek. Daca mai scap de aici il omor.
Derek s-a uitat la mine si mi-a dat drumul. Am facut contactul cu gresia rece. Auu ce ma doare.
- Cu mine nu mai ai ce discuta! mi-a zis si a plecat.
Imi simt inima rupta in mii de bucati. O sa il omor pe Mark. Nu ma intereseaza ca Derek nu o sa ma mai ierte. Ochii mei au devenit galbeni. M-am ridicat repede si am fugit in curtea scolii. Derek statea cu gasca lui. Se pare ca si-a revenit. Cand m-a vazut si-a intors capul. Mark statea de vorba cu o fata. Boul naibi! Mi-am ridicat o mana iar el a fost trantit de peretele scolii.
- Au...s-a auzit vocea lui.
Am fugit spre el, dar cand m-am apropiat am realizat ca ochii mei erau negri. Nu este Mark! Este din iad.
- Cat aveai sa crezi ca o sa iti mai tina deghizarea? am intrebat si un val de lumina mi-a invelit corpul. El si-a aratat adevarata identitate. Ce bine ca nu mai este nimeni in curtea scolii! Am creat o bila mare de lumina si am impins-o spre el. S-a ferit repede. Sa inceapa jocul! Am alergat spre el si l-am lovit cu o minge de foc. Si-a deschis aripile, dar pentru scurt timp. Un jet de apa le-a facut learca. Am creat la picioarele lui niste plante care se catarau pe el. Au inceput sa il stranga. Peste scurt timp un lichid negru a iesit din picioarele lui, sange cred. Am inceput sa ard plantele, iar el cand se uita la buruienile ce ii distrug picioarele l-am invelit intr-o bila de lumina. Aproape ca,nu ma puteam uita la ea. Cand ochii mi-au redevenit galbeni, am realizat ca a plecat. Mi-am inchis puterile si m-am trantit la pamant. Nu stiu de ce dar ma simt ciudat cand folosesc puterile. Am inceput sa trag aer in plamani. Gasca lui Derek s-a apropiat de mine. Erau uluiti. M-am ridicat repede, mi-am schimbat culoarea la ochi si am sters tot de la " locul muncii". Arata ca nou nout. Ca sa imi amintesc ca si aici m-am luptat, am pus o margareta vesnica, ca si data trecuta. M-am calmat si m-am intors spre baieti. Ei se uitau la mine cu gurile cascate. Am trecut pe langa ei si m-am indreptat spre camin. Pe drum, l-am vazut pe Derek cum statea rezemat de peretele scolii. Se face ca nici nu a vazut ce se intampla. Ah... Am trecut de el si m-am dus in camera. Am inceput sa fac curatenie. M-am transformat repede in lup ca sa imi treaca ranile. Dupa ce mi-am revenit la forma de om m-am dus sa fac curat in baie. Mi-am activat puterile si am reparat oglinda si crapatura in perete. M-am dus in pat si m-am uitat la ceas. Era 14:00. What? Ce greu a trecut timpul. M-am gandit sa ma duc in padure, dar nu mai vreau sa il vad pe Derek asa ca am sarit pe geam. Am aterizat in picioare si mi-am inceput plimbarea. In drumul meu am vazut o fata cu o carte si o crenguta in mana. Era o vrajitoare. Fata era de aceasi varsta cu mine.
- Expectro Patronus! a zis ea tare si raspicat. Din bagheta iei a iesit un iebure din fum care a sarit langa mine. Ce dragut!
- Wow! E ciudat sa vad pe cineva care stie sa ii controleze. imi zice ea.
- Nu stiu! Eu sunt Linda Wolf! Tu? o intreb politicoara.
- Dalinda Witch! imi spune ea. Era chiar frumusica. Inalta, cu parul negru lung si ochi caprui.
- Tu esti fata liderului suprem al vrajioarelor? o intreb eu curioasa. Nu pot sa zic ca vrajitoarelele sunt pe lista mea top 3 creaturi favorite, dar nu le displac.
- Da! Iar tu esti Alpha Suprem nu? m-a intreaba ea.
- Da! Cum de nu te-am mai vazut prin padure, eu ma plimb zilnic pe aici.
- A pai nu prea stau pe aici. Iubitul meu este plecat cu gasca lui, iar eu am zis sa ma mai plimb...
- Iubitul tau este vrajitor? intreb curioasa.
- Nu! Este vampir. spune ea. Inca o fata in grupul meu.
- Cum il cheama? intreb.
- Marius..de ce?
- Pai, eu mai cunosc vampiri din scoala.
- A gata stiu cine este, esti iubita lui Derek. zice ea cu voce tare.
- Nu! Nu sunt. am spus scurt si taios. Am simtit o prezenta noua si l-am vazut pe Marius cum vine la noi. Am vrut sa plec, dar si-a folosit viteza si intr-o secunda era langa iubita lui. A imbratisat-o cald.
- Eu trebuie sa plec, imi pare bine de cunostinta Dalinda! Pa!
- Linda! m-a strigat Marius. Vezi ca vrea Derek sa vorbeasca cu tine.
- Sa ii zici ca nu mai am ce vorbi cu el. am zis tare si raspicat si m-am indreptat spre inima paduri.
Eram asa nervoasa ca nu am realizat ca puterile mi s-au activat iar eu uscam tot. Ce fac, distrug padurea? Ah... Am inceput sa ma calmez si sa ma gandesc la hamsteri. Asta imi face bine. Toate si-au revenit iar eu am fugit spre camint. Nu mai vreau sa distrug nimic. Cand am ajuns in fata usii Derek statea sprijinit de perete, cred ca ma astepta. M-am dus spre usa iar el mi-a vorbit:
- Linda, trebuie sa vorbim. mi-a zis.
- Nu, nu avem ce discuta. Te-ai purtat ca un bou. Derek tu chiar crezi ca te plac, ca tin la tine? Esti nebun. Planul meu de la inceput era sa te fac sa ma iubesti, sa ne casatorim pentru a face pace intre varcolaci si vamipiri. Eu nu tin la tine! Tu chiar crezi ca mi-ar placea de tine. Tu chiar ai fost nebun sa crezi ca te iubesc. Ai fost disperat. Hai sa iti spun ceva. Ma mai atingi o singura data si lordul vampirilor nu o sa mai aiba mostenitor. Poate asa o sa sufere si el cat am suferit eu pentru haita mea, pentru parintiu mei. Pa Derek! am zis si am intrat. Mama cat de dura am fost. Cum am putut sa ii fac asta. In timp ce ziceam asta aveam o voce malefica ce ma speria. Chiar ma speria. Relatia mea cu Derek este terminata...
CITEȘTI
O fata deosebita
ParanormalLinda, o fata speciala, este Alpha Suprem....Parintii ei au murit iar ea s-a mutat la scoala pt creaturi magice, Ivan. Acolo zanele, vrajitoarele si varcolacii au ore de dimineata iar vampirii si demonii au ore seara. Ce o sa se intampla cu ea cand...