M-am trezit devreme. Era 07:30. O nu... Orele incep la 09:00. M-am dus pana la geanta mea si m-am uitat la ce orar aveam pt azi:
* Lupte corp la corp
* Lupte lup la lup
* Biologie
* Istorie
* Geografie
M-am dus la baie, mi-am facut rutuna de dimineata, mi-am facut bagajul si m-am dus sa ma plimb prin curtea scolii. Nici nu am iesit bine din cladire ca un miros tare cunoscut mi-a invadat narile. Derek. Am vrut sa nu il bag in seama dar fara folos. S-a pus in fata mea si mi-a zambit sarmant:
- Neata Linda!
- Ce vrei?
- Mda, ce bine te-ai trezit astazi.
- Sa sti ca m-am trezit tare prost..
- Nu ai putut sa dormi fara mine?
- Nu am dormit prost deoarece am realizat ca vampirii nu ard la contactul cu soarele, am zis si am trecut pe langa el. M-a prins de mana si m-a tras la pieptul lui.
- Nici tie nu ti-ar placea asta...
Mi-am dat ochii peste cap si am incercat sa plec dar ma tinea foarte strans. Ochii mei au devenit galbeni, l-am prins de mana si l-am trantit la pamant. In loc sa fie nervos sau sa ma atace se uita la ochii mei si zambea? What? Am plecat si m-am indreptat spre sala de lupte. Toti varcolacii erau imbracati comod in pantaloni scurti, doar nebuna de mine era in blugi. Na, asta este. Am asteptat pana cand profesoara a intrat in sala. Era o profa scunda, de 40 de ani, cu parul scurt tuns bob.
- Buna ziua! Eu sunt profesoara voastra de lupte corp la corp. La primele noastre ore as vrea sa facem un mic concurs. Toti stiti la ce se refera acesta deoarece ati mai avut ore cu mine. Anul acesta avem un boboc? a intrebat ea iar eu m-am dus in fata.
- Da doamna.
- Bine atunci. Sti sa te lupti?
- Da doamna.
- Bun..jumatate din voi o sa traga cate un bilet si o sa trebuiasca sa se lupte cu varcolacul care are numele pe acel bilet. Incepeti!
O palatie a aparut plina cu biletele. Eu m-am retras si i-am lasat pe ei sa aleaga. Cand ma duceam in coltul salii am simtit, iar, mirosul lui Derek. M-am uitat prin toata incaperea dar nu era nik. Mai era un miros de vampir. Ochii mei s-au ingalbenit iar eu i-am vazut pe cei doi, Derek si inca un baiat. M-am apropiat de ei, iar cand nimeni nu se uita am inceput sa vb cu ei in soapta.
- Esti nebun sau te prefaci?
- Nici una din variante.
- Linda, keep calm, doar tu ne vezi. a zis baiatul care il insotea pe Derek.
- Derek intepata iubita. spune el.
- Stai ce? spun nervoasa.
- Marius taci naiba din gura! striga el.
- Linda Wolf? striga profesoara.
- Da?
- Te vei lupta cu Andrei.
Ok. Andrei era un baiat inalt, cu ochii verzi si parul negru carliont. Ne-am dus in cercul de lupta. Regulile erau simple. Trebuia sa il facem pe adversar sa iasa din cerc. Ne-am invartit in cerc pana ce Andrei s-a hotarat sa atace. Se deplasa cu o viteza neomeneasca. Cand mai era la 50 cm de mine am facut un pas in stanga si i-am pus piedica. El a cazut fix in afara cercului. Usor. Profesoara ne-a anuntat ca ora s-a terminat iar noi ne-am indreptat spre cabinele de dus. Andrei a venit spre mine si a zis:
- Bun joc. Chiar te descurci. Ar trebuii sa iesim?
- Nu multumesc! am spus si am fugit inainte sa ii rad in fata. Nu radeam de el ci de Derek. Ii simteam gelozia. Dupa ce m-am schimbat am iesit in curtea scolii sa iau o gura de aer. Derek era cu grupul lui si discutau. Cum m-a zarit a si fugit spre mine. Chiar ma enerveaza.
- Pot sa iti pun o intrebare?
- Da.. a spus cu tragere de inima.
- De ce nu ma lasi in pace? Ce ai cu mine? Chiar crezi ca eu sunt ca alte fete, sa le fraieresti si dupa sa le musti de gat. Pe bune acum? Chiar nu inteleg? Vrei sa aflii ceva... Eu urasc vampirii. Am o teama de vampiri de cand sunt mica.
- Dar Linda..
- A da si apropo, pentru faza de aseara.. am spus si i-am tras o palma peste fata. Dupa am intrat in sala si m-am transforma in lup. Am un lup alb de 2 metri...Toata ora am stat si nu am facut nimic...cand a fost randul meu sa lupt clopotelul a sunat. Ce noroc...dupa ce s-au terminat orele m-am dus in camera, mi-am facut temele pt maine. Cand am fost gata am zis sa fac o plimbare prin padure. Drumul a fost foarte rapid. Am stat si am privit copacii. Cand m-am plictisit m-am dus spre camin. In curte erau cred ca 5 grupuri de vampiri. Mi-a fost usor sa ii ocolesc. Cand mai eram la 10 metri de camin am vazut grupul lui Derek fix in fata usii mele. Dar unde era Derek? Mai bine fara el. Am incercat sa ii ocolesc dar unul dintre ei m-a prins de brat si m-a tras spre el. Eram cu spatele pe abdomenul lui.
- Uite iubita lui Derek! a zis si am vazut cum isi apropie dintii de gatul meu. Ochii mei s-au ingalbenit si eu i-am atins gatul care nu dupa mult timp a inceput sa sangereze.
- Ia mana de pe ea! am auzit vocea nervoasa a lui Derek.
M-am intors si aproape l-am sugrumat pe baiat. I-am dat drumul si el a facut contactul cu pamantul. Cand m-am calmat am realizat ca ochii mei sunt tot galbeni. Toti se uitau cu frica la mine, doar Derek zambea! Am fugit ib camera si m-am dus la baie. Incepe sa imi fie frica de toate aste. Nici nu am realizat cand niste maini calde mi s-au pus pe talir si m-au cuprins intr-o imbratisare.
- De ce ai zambit? Sunt un monstru...
- Sunt madru ca fata mea stie sa se apere...si nu esti un monstru, uite!
Mi-a zis si mi-a intors capul spre oglinda. Mi-am revenit.
- Esti frumoasa!
- Dar nu proasta! Stiu ce faci! Mersi pentru tot! Acum pa!
S-a uitat trist la mine, dar a plecat... M-am pus in pat si am adormit..
CITEȘTI
O fata deosebita
ParanormalLinda, o fata speciala, este Alpha Suprem....Parintii ei au murit iar ea s-a mutat la scoala pt creaturi magice, Ivan. Acolo zanele, vrajitoarele si varcolacii au ore de dimineata iar vampirii si demonii au ore seara. Ce o sa se intampla cu ea cand...