M-am trezit la 5:20. Nu mai am timp sa imi fac dus ca nebunul pleaca fara mine. M-am imbracat repede si am iesit din casa la 5:40. Acum imi amintesc ca eu nici nu l-am intrebat unde o sa ne intalnim. Sa vezi ce distractie o sa iasa. Sper ca ne intalnim in curtea scolii, ca de nu m-a luat naiba. Cand am ajuns nici urma de el. Ai de capul meu. Mi-am activat puterile si l-am cautat pe o raza de 1 km si l-am vazut la el in camera, dormea. Sa vezi ce ii fac! Astept sa vad daca se trezeste si pana la urma o face. Isi ia hainele pe el,un ghiozdan si iese din camera. Eu il astept langa stejar cuminte. Nu cred ca o sa trebuiasca sa fiu un inger. Ha ce gluma buna! Cand a iesit din camin s-a uitat in jur si m-a vazut. Ca sa nu faca circ, m-am dus eu spre el. I-a zambit cat de mult am putut.
- Salut! ii spun incercand sa par un copil la care nu merita sa tipi.
- Ai si prins frica de mine! Ce dragut! Hai sa iti spun cum o sa decurga totul. Tu ma asculti sau o sa mergi pe jos. Sti foarte bine ca am tupeu sa fac asta. O sa mi te supui! Mai ales ca o sa trecem si pe pamantul tatalui meu. Si nu cred ca ai pofta sa te lupti cu cateva mii de vampiri. imi spune cu o zambet. Ah....asa imi trebuie daca il ascult. Dar stai ce fac.....ma apuc sa il ascult? Se pare ca nu am ce face.
- Bine! zic si imi aplec capul in semn de respect. Il simt cum zambeste si ma ia de mana. Ce face? Simt cum sunt trasa ca printr-un filtru. Ce ciudat ma simt. Cat dureaza chestia asta? Dupa cateva minute de chin pot sa spun cu mana pe inima ca simt pamantul sub picioare. Ma uit in jos si vad iarba verde. Am ajuns. In jurul meu era numai miros de varcolac. Ma uit in jur si vad mai multe perechi de ochii galbeni. Un lup cenusiu se arata si incepe sa maraie la Derek.
- Cuminte. zic iar semnul meu de Alpha Suprem lumineaza. El observa asta si isi apleaca capul in semn de respect. Ridic din mana iar el este transformat in om.
- Cu ce va putem ajuta? intreaba cu ochii in pamant.
- Am auzit ca exista niste probleme cu iadul. Unde mai exact? intreb serioasa.
- La 2 km de aici. mi-a zis tot cu ochii in pamant.
- Vreau sa ma duci acolo! i-am zis scurt.
- Doamna, este prea periculos pentru dumneavoastra. mi-a zis cu jena.
- Nu cred am ti-am cerut sa imi contrazici ordinele. Fa ce iti spun sau ai sa suporti consecintele. Sti foarte bine ca am mai multa putere ca tatal meu. i-am zis malefic. Vreau sa ii arat cine este seful.
- Da doamna, va rog sa ma iertati! imi spune dar nu se gandeste sa se miste din loc.
- Ce este acolo asa rau cat sa nu pot vedea? l-am intrebat curioasa. Ei clar imi ascund ceva.
- Nimic doamna! imi zice repede. Simt ca ma minte. Ma apropii de el si il trantesc de copac.
- Sti ca nu imi place sa fiu mintita! zic tare. Mama ce ma enerveaza.
- Este razboi intre haite! imi zice repede. What? Sa vezi ce le fac. Ma intorc spre Derek iar el da din cap, Cred ca a inteles ca vreau sa ma duc ii opresc sa se omoare intre ei. Fug spre locul unde se tine razboiul si ce vad ma macina. Se lupta intre ei. Lupi morti pe jos si peste tot sange. Mama sa vezi ce le fac!! Cand ma vad toti se opresc din lupta iar cei doi Alpha ai haitelor vin catre mine.
- Sti ma gandesc pe care dintre voi sa il omor. Dupa cate stiu tata a pus lege sa nu va mai omorati... iar voi vad ca nu ii ascultati ordinele. As putea sa va omor pentru asta. Dar sunt mai blanda. Lupta nu o sa mai continue, iar voi o sa fiti aceasi haita. Voi o sa decideti un singur alpha si o sa aveti un singur teritoriu. spun si ridic mana ca ei sa se transforme in oameni. Ma duc la lupii morti si le redau viata. Fac curat la locul bataliei si cand imi intorc capul spre noua haita ii aud ca maraie. Urlu tare ca sa ma fac auzita.
CITEȘTI
O fata deosebita
ParanormalLinda, o fata speciala, este Alpha Suprem....Parintii ei au murit iar ea s-a mutat la scoala pt creaturi magice, Ivan. Acolo zanele, vrajitoarele si varcolacii au ore de dimineata iar vampirii si demonii au ore seara. Ce o sa se intampla cu ea cand...