Perspectiva lui Derek
Cel mai rau lucru dimineata este ca trebuie sa ma trezesc devreme ca sa nu intarzie Linda la scoala, dar azi e duminica, de ce trebuie sa ma trezesc la 06:00... A da vine tata.. Imi sarut ingerul pe frunte si ies din camera. In curtea scolii il vad pe tata cum sta de vorba cu Marius. Ma indrept spre ei.
- Buna tata! Neata Marius!
- Buna fiule! Ce mai faci?
- Bine, traiesc! spun plictisit de conversatie.
- Fiule ai aflat cine o sa vina ca lider la varcolaci.
- Da, de ce? spunem eu cu Marius.
- Pai cum? Ca Alpha Suprem e mort de 10 ani!
- Nu stiu... si nici ca ma doare.
- Derek, ti-ai gasit sufletul pereche? intreaba tata.
- Da! spun hotarat. Si daca ziceam nu tot realiza, la bal vreau sa o invit sa danseze.
- De aici de la scoala?
- Nu..de pe Marte! am zis iar Marius a inceput sa rada. Da de aici. Si nu, nu este vampir.
Tata s-a uitat la mine cu o privire speriata pe fata.
- Dar ce este?
- Varcolac! si Marius si tata au ramas cu gura cascata.
- Derek, hai intai sa o faci pe fata sa te suporte si dupa mai vorbim. a zis Marius. Asta vrea bataie?
- Derek, tu ai ai pofta de sange? Cate fete sunt aici care te-ar platii sa le bei sangele. spune tata putin ingrijorat.
- Asta este problema. Eu nu vreau o fata care sa imi cada usor in brate, care sa trebuiasca sa fiu mereu atent cu ea, sa o sarut mereu etc. Eu vreau o fata care se lasa greau, intepata, nebuna, puternica. Tu nu sti dar are niste puteri...nu iti inchipui.
- Aici Derek are dreptate. Controleaza apa! spune Marius ca sa ma ajute. Ba baiete tu de ce parte esti?
- Bine, lasa ca este o problema de copii... Va vine voua mintea la cap. Eu trebuie sa vb cu directorul! Pa!
Ce ma enerveaza!
Perspectiva lui LindaDoamne cat este ceasul? M-am uitat pe ceasul de masa. O nu.. Era 12:30! Stai....balul la ce ora incepe? Ma uit pe invitatie. A ce bine, balul incepe la 20:00... Am timp... M-am dus la baie unde mi-am facut un dus lung, mi-am spalat parul. Cand am terminat am realizat ca este 13:40. Ce repede trece timpul. Am zis sa ma duc afara sa ma plim..am timp sa ma imbrac... Curte scolii era full. Doamne cati oameni. Un miros tare cunoscut ma face sa ma intorc, Derek. Se apropie de mine si ma ia in brate.
- Neata frumoaso! spune el.
- Neata! spun eu si incerc sa plec...nu stiu de ce dar ma simt ciudat...parca se uita cineva la noi...
- Ce ai patit? ma trezeste el din visare.
- A....nimic. spun eu repede.
- Esti sigura? ma intreaba si se apropie de mine.
- Da! spun si ma indepartez. El incepe sa rada cand vede ca fug. Isi foloseste super viteza si se aseaza in fata mea.
- Iti mai este frica de mine? ma intreaba.
- Da! Acum pa! spun si ma indrept spre camin. Ajung in camera si realizez ca este ora 15:00. Ma duc la baie si ma apuc sa ma machiez. Pe buze imi pun un ruj alb. Imi dau cu rimel la ochi. Gata machiajul! Simplu! Imi fac unghiile in alb iar la fiecare mana o unghie este argintie. Jmi ondulez parul si il prind intr-o coada foarte sus. Arata bine! Ma duc spre scaunul unde am rochia si observ un trandafir rosu pe ea. Ce dragut... Il pun imtr-o vaza cu apa si ma imbrac. Imi pun tocurile si realizez ca pot sa merg foarte bine in ele. Cu usurare. Aratam chiar bine. Rochia nu imi ajungea la pamant datorita tocurilor. M-am uitat in oglinda si mi-a placut ce vad. Cand m-am uitat la ceas am vazut ca era 19:50. Ai sa nu intarzii... Am plecat repede din camera si am fugit in curtea scolii. Toate fetele erau imbracate frumos, se vedea ca ele au stat mai mult ca mine sa se aranjeze. Chiar ma simteam ciudat. Toata aratau bine, doar eu... Acest gand mi-a zburat prin minte si eu m-am dus in cladirea B unde avea loc balul. In sala nu am mai gasit scaunele, ci mese lungi cu fel de fel de mancare. M-am dus sa ma uit prin jur si l-am vazut pe Derek. Era imbracat intr-un sacou negru, cu o camasa alba. Arata chiar bine. Era impreuna cu gasca lui. Cand m-a vazut a ramas cu gura cascata. Ce arat asa de rau? Prietenii lui se uitau la mine ca la minunea lumii. Ah...mi-am ferit privirea si m-am indepartat. Derek a venit la mine si m-a prins de mana.
- Ce frumoasa esti! mi-a zis la ureche.
- Ms! Si tu arati bine! am zis. El s-a uitat la mine si zambea.
- Vrei sa dansezi? m-a intrebat.
- Tot nu scap... Corect?
- Vezi ca sti! mi-a spun si s-a apropiat mai mult de mine. O melodie usoara a incepun iar el si-a pus mainile in jurul taliei mele iar eu in jurul gatului. Am inceput sa ne leganam.
- De ce te-ai uitat asa la mine cand m-ai vazut? Nu mi se pare ca aratam asa urat. Am zis iar el si-a apropiat capul de mine si m-a sarutat pe obraz.
- Esto frumoasa!
- Asta zici de cand am ajuns! spun iar el rade.
Ne continuam dansul pana cand directorul opreste muzica.
- Buna seara doamnelor si domnilor! In aceasta seara am o mare onoare sa ii avem ca invitati pe Alerna Witch, liderul suprem al vrajitoarelor, Himmer Alt, liderul suprem am demonilor, Mika Little, liderul suprem al zanelor, Linea Wolf, Alpha Suprem si Lorin Vampir, liderul suprem al vampirilor. Sper ca prin aceasta intalnire sa facem pace intre creaturile magice. Dupa ce directorul si-a terminat discursul Derek s-a uitat la mins insistent.
- Ce s-a intamplat?
- Lorin Vampir este tatal meu...scuze ca nu ti-am spus. Am ramas stupefiata. Stai ce?? Dar ce treaba are asta cu el. M-am apropiat de el si l-am imbratisat.
- Crezi ca ma intereseaza?
- Multumesc, a zis si mi-a raspuns la imbratisare. Hai sa luam o gura de aer! mi-a zis si am fost de partea lui. M-a luatbde talie si am iesit din sala. Curtea era aproape goala... Eu ma uitam la luna...era luna plina. Am inceput sa zambesc! Chiar ma face mai puternica luna. Derek se uita la mine si parea multumit. Am simtit un iros ciudat, un miros care mi-a ramas in minte de 10 ani, era mirosul atacatorului, cel care mi-a omorat parintii. Stai ce? M-am uitat in jur evident speriata. Derek s-a uitat la mine...dar eu nu aveam timp sa ii explic. In fata noastra a aparut un vampir inalt, de 2 metri cred, slab dar bine facut.
- Fiule, m-ai ocolit toata seara. Ce s-a intamplat? l-a intrebat si s-a uitat la mine. Cand ochii nostri au facut legatura el a ramas socat.
- De ce ramaneti socat? Ca mai traiesc dupa ce 10 ani de singuratate? am intrebat cu tupeu.
- Art trebuii sa imi multumesti ca datorita mie mai esti in viata.
- Da si ce ar trebuii sa fac...si iti aduc omagii.. spun. Gata l-am enervat am vazut cum incep sa ii creasca coltii.
- Chiar ar trebuii sa fi prost sa ma ataci cand este luna plina.
- Am mai mult putere ca tine! mi-a zis zambind. Bun asta a mostenit si Derek.
- Sa vad! am zis. Stiu ca ca o caut cu lumanarea dar na...
Am vazut cum se apropie de mine. Ochii mei s-au ingalbenit. Cand asteptam contactul dintre noi nu a mai aparut. Derek era in fata mea.
- Sa nu te prind ca te atingi de ea! a spus, mai bine zis a poruncit.
- Tu chiat crezi ca as ataca cel mai puternic varcolac. Ar trebuii sa fi prost sa il ataci cand e zi, dar sa il ataci cand este luna plina. Linda, te-am lasat in viata deoarece tu ai o misiune, sa salvezi lumea. Tatal tau si mama ta ti-ar fi pus piedica, deoarece considerau acest lucru foarte periculos pentru un varcolac bolnav de cancer. a spus.
- Taci! SA NU MAI SPUI ASTA! NEVER! am zis nervoasa.
- Trebuie sa il invingi, o sa ai nevoie de pregatire, dar am auzit ca poti sa stapanesti apa. Mai ai de inv. sa stapanesti focul, pamantul si aerul. Esti singura care ne poate salva. a spus si s-a transformat in cenusa.
CITEȘTI
O fata deosebita
ParanormalLinda, o fata speciala, este Alpha Suprem....Parintii ei au murit iar ea s-a mutat la scoala pt creaturi magice, Ivan. Acolo zanele, vrajitoarele si varcolacii au ore de dimineata iar vampirii si demonii au ore seara. Ce o sa se intampla cu ea cand...