Unde imi sunt aripile? Am simtit o durere imposibila in inima. Doua brate mi-au prins incheietura si m-au ridicat. Am fost salvata! Derek statea si se uita la mine speriat. Eu nu mai puteam. Ma roteam in stanga si in dreapta, parca eram un peste pe uscat. Ma durea prea rau. Asta sa fie sfarsitul? De ce acum? Am simtit cum cineva ma trage de picioare si imi pune mainile pe langa corp. Derek si-a pus mainile pe pieptul meu si a apasat usor. Durerea incepea sa dispara. Ma simteam mult mai bine. Am deschis ochii si m-am ridicat in picioare. Pe chipul lui Derek sa citea usor ingrijorarea. Mi-am activat puterile si am acoperit groapa. Mai am doar o singura groapa! Am pus o margareta vesnica si acolo.
- Mai am doar o singura groapa! Totul o sa se termine! am zis mai mult pentru mine.
- Stiu! Trebuie sa ajungem la casa tatalui meu. Vrei sa te mai odihnesti sau mergem?
- Hai! i-am spus si m-am apropiat de el. M-a luat de mana si ne-am teleportat.
Am ajuns intr-o padure deasa. Derek m-a condus spre casa tatalui sau. Tot drumul simteam ca sunt urmarita. Presupunerile mi s-au afirmat. In fata mea au aparut 10 vampiri. Am inceput sa marai amenintator dar Derek mi-a facut un semn sa incetez.
- Ce cauta ea aici? Un varcolac nu are dreptul sa calce pe teritoriul nostru! a spus unul distre ei.
- Dar voi aveti voie sa atacati varcolacii si sa le luati pamantul! Frumos! am spus taios. Tipul si-a aratat coltii iar eu mi-am activat puterile.
- Voi doi GATA! a ordonat Derek. Era nervos. Se vedea.
- Andrei, nu e treaba ta cu cine vin aici, clar? a zis Derek catre baiat.
Am continuat sa mergem pana am ajuns la casa lui. Era foarte mare, cu doua etaje, cred ca avea peste 10 camere. Derek s-a dus si a batut la usa. A deschis o femeie scunda, care semana tare mult cu Derek. Cred ca era mama lui. L-a imbratisat parinteste si s-a uitat la mine. Ma uitam la ea, parca doream sa o omor din priviri! Derek a observat asta si a venit spre mine.
- Mama, ea este Alpha Suprem! Ea este Lisa! Lisa, ea este mama mea, Adelaida! a zis si s-a chinuit sa zambeasca.
- Ma bucur ca ai o mama care tine la tine, eu nu am avut parte de o familie mult timp.... am zis cu un zambet mai mult rautacios pe fata. Ce ma enerveaza! Ea mi-a zambit cald, nu stiu de ce, si ne-a invitat in sufragerie.
- Eu vreau sa termin treaba. Unde este ultima groapa?
- Linda! Nu mai ai putere acum! Stam 3 zile aici! Dupa mergem sa ne ocupam si de aia! mi-a zis Derek.
- Nici nu ma gandesc! Vreau sa termin ce am inceput! am zis taios.
- Linda, noi te-am chemat aici, si fiul meu te-a rugat sa ramai deoarece avem o propunere. Ramai la cina si dupa discutam si despre asta! mi-a zis mama lui Derek. Am dat din cap afirmativ si am intrat in casa. Tatal lui Derek iesea de la birou. Cand m-a vazut mi-a zambit cald. M-am prefacut ca nu l-am vazut si l-am asteptat pe Derek.
- Hai sa mergem. mi-a zis Derek si m-a condus spre bucatarie. Un miros placut de mancare se simtea. Ce bine miroase! Ne-am asezat la masa si am mancat in liniste. Dupa ce am terminat masa, mama lui Derek a strans iar eu m-am dus cu Derek si tatal lui in sufragerie.
- Uite, Linda. Am o propunere pentru tine. Deoarece tu esti sefa varcolacilor, eu iti propun ca tu sa imi dai tot pamantul pe care il detineti, iar voi puteti sa traiti impreuna cu noi. Daca vampirii mei o sa ii omoare sau nu asta nu te pot asigura. imi spune cu un zambet pe fata. Ce a zis? Sper ca am auzit gresit.
- Poftim? Nici nu m-a gandesc! Ce sunt nebuna! Adica voi sunteti niste monstrii care nici nu se pot stapanii din a bea sange si mai vreti si sa va dam noi pamantul. Uite ce tupeu. Ce ati patit? Nu mai aveti prada proaspata? Nici nu vreau sa aud. Sper ca a fost o gluma. am zis. Stiu ca am fost dura si nesimtita sa ii fac asa, dar nu am putut tine aceste cuvinte in mine!
- Asta era doar o propunere. Nu te ambala. Si sa sti ca noi ne putem controla mai bine ca voi. Ma mir cum de nu te-au tentat fibrele din carne care le-ai mancat la cina. mi-a spus tatal lui Derek cu un zambet pe fata. Eu am ramas tablou. De unde stie ca noi ne hranim cu fibre? Vampirii se hranesc cu sange, iar noi cu fibre, cele mai consistente fiind in umar. Si eu am pofte, dar am invatat sa ma controlez.
Derek se uita la mine speriat. O nu...
- Ce este fiule, nu stiai ca prietena ta se hraneste cu fibre. Linda ma mir cum de nu l-ai muscat pana acum, parintii tai ar fi dat toata averea pe care o aveau pentru fibre de vampir. mi-a zis cu o voce sireata.
M-am enervat la maxim. M-am ridicat in picioare si am inceput sa marai.
- Eu ma pot abtine, eu nu fac si nici nu am facut rau la cineva cu acest lucru! Eu ma pot stapanii, nu ca voi. Cand vedeti sange sariti ca arsi! Daca asta era planul tau, sa ma enervezi, sa sti ca ti-a iesit! i-am zis si m-am indreptat spre usa.
Perspectiva lui Derek
A iesit din casa foarte repede. Deci si eu se hranesc cu ceva? Ce fain! Dar ma supara ca tata o enervat-o. Nu o sa poata sa se lupte cu atati vampiri. Mai are si unele rani care sangereaza.
- De ce ai facut asta? Chiar nu puteai sa te taci? am intrebat nervos si am iesit din casa. M-am dus sa o caut pe Linda. Sincer nu stiu de ce, dar sentimentele mele pentru ea s-au schimbat.
Eu tin la Linda ca la o sora, cel mai bun prieten, dar nimic mai mult. O vad cum se lupta cu 5 vampiri. Vad ca castiga. Ei nici nu se pot apropia de ea la mai putin de 5 metri. Ce putere are! M-am dus si am oprit lupta. Dupa ce vampirii au plecat m-am dus la Linda.
- De ce nu mi-ai spus?
- Unele lucruri se tin ascunse, Derek. Acum lasa-ma. Am o misiune si vreau sa o termin. imi spune si pleaca. Nu stiu de ce se deschilibreaza si lesina. Nu s-a prea simtit bine in ultima vreme. O iau in stilul miresei si o duc in casa, in camera mea. Mama vine si ma ajuta sa am grija de ea. Oare ce a patit?
Mama i-a luat niste teste de sange si s-a dus sa le analizeze, sper. Am stat langa ea. Era seara. Luna stralucea. Razele ei o mangaiau pe fata. Pielea ei era tare ciudata. Nu mai avea textura obijnuita. Era gri foarte deschis si era foarte tare. Nici nu am realizat cand tata a intrat in camera.
- Fata asta este tare desteapta, mica, agila. Cred ca te intrebi de ce are pielea asa? Derek....imi pare rau sa iti spun....dar Linda nu mai are mult de trait!
CITEȘTI
O fata deosebita
ParanormalLinda, o fata speciala, este Alpha Suprem....Parintii ei au murit iar ea s-a mutat la scoala pt creaturi magice, Ivan. Acolo zanele, vrajitoarele si varcolacii au ore de dimineata iar vampirii si demonii au ore seara. Ce o sa se intampla cu ea cand...