Capitolul 10

830 48 3
                                    

O raza de soare se juca pe fata mea. Cand m-am trezit l-am vazut pe Derek langa un copac. Cauta ceva in geana. Mi-am activat puterile si am creat un copacel cu doua fructe. Eu am luat unul si l-am asteptat pe Derek sa isi ia portia. Cand m-a vazut s-a apropiat de mine si m-a impins in iarba.

- Nu cred ca ti-am zis sa faci asta! zice cu o voce tare nervoasa. Ce are cu mine? Chiar asa de mult a suferit? Rana ma doare  si sangele iese din spatele meu.

- Vino aici! imi porunceste si eu il ascult. Ma pun in dreapta lui. Ma uit la mana mea si vad ca inca sangereaza. Imi ia mana si imi gusta sangele. Ochii lui sunt rosii. Termina in scurt timp.

- Rana se vindeca! Se pare ca nu mai dureaza mult si voi ajunge la gatul tau. imi spune cu un zambet pe fata. Imi ia bratul si ma intoarce cu spatele la el. Imi ridica tricoul si se uita la rana mea. Imi da jos bucate de material ce imi acopera rana si incepe sa imi bea iar sangele. De ce imi face asta? Ce are cu mine? Dupa ce termina imi lasa tricoul.

- Dute si ia ghiozdanul! Plecam. vocea lui este groaznica. Nici nu zice ca este a unui om. Ma duc langa copac si ma aplec sa imi iau ghiozdanul. O durere infernala se simte atunci cand coloana mea se indoaie. Cand din picioare si ma zbat ca pestele in apa. Nu mai pot. Derek vine langa mine si ma ridica brusc. Imi ia ghiozdanul intr-o mana si cu cealalta o prinde pe a mea. Iar simt acel sentiment ciudat cand ne teleportam. Ajungem la o cascada superba. Daca nu m-ar durea spatele de imi vine sa lesin chiar as fi bucuroasa.

- Azi facem o pauza! Aici ramanem pana maine! mi-a zis si si-a aruncat tricoul ducandu-se spre apa. Poate asa pot si eu sa imi curat ranile. M-am uitat la el cum inoata linistit. Cand ma gandesc ca in interiorul lui sta un  demon.

- Poti si tu sa intri in apa! mi-a zis cand facea pluta. Ce bine. M-iam aruncat tricoul si pantalonii pe mal si m-am bagat in apa. Am facut pluta iar eu simteam cum apa imi curata rana. Ce bine se simte. M-am apropiat de un bolovan si m-am asezat pe el. Derek a venit langa mine si m-a prins de talie.

- Sa vad cat de bine sti sa inoti. mi-a zis si m-a aruncat in apa. Cand eram in aer mi-am activat puterile si am facut un fir de apa care l-a udat. Din pacate am cazut in apa pe spate iar rana a inceput sa sangereze. Minunat. Derek s-a apropiat de mine si m-a tras la pieptul lui.

- Scuze ca uneori sunt un bou. imi zice in timp ca imi mangaie capul.... Imi dau seama ce face si ma indepartez. Dupa ce a facut, crede ca o sa imi treaca asa usor.

- A da scuze..am uitat ca tu nu simti nimic pentru mine.

- Am simtit dragoste pentru tine, iubire adevarata, dar acum simt doar ura si dezamagire.... El s-a uitat la  mine cu niste ochi tristi.

-- Eu te-am iubit, am tinut super mult la tine, dar te-ai purtat ca un bou, mi-ai aratat ca nu esti diferit de ceilalti. M-ai dezamagit.

- Pe naiba am facut! Tu mi-ai zis ca nici nu ma iubesti....mi-ai distrus inima. imi spune tipand.

- Daca nu erai asa gelos si veneai sa vorbim si nu doreai sa ma omori mai ziceam. ii spun  tipand. Eu ies din apa si ma apuc sa ma imbrac. El vine la mine tare nervos. Ochii lui devin rosii iar coltii ii ies. Eu dau sa fug dar el imi prinde incheietura.

- Dupa cate stiu tu nu ai voie sa te impotrivesti. imi zice. Acum este acum. Am stat iar el si-a apropiat coltii de gatul meu. Am simtit doua intepaturi mici pe venele mele. El gusta flamand din sangele meu. Si-a bagat mai adanc coltii in gatul meu iar eu am simtit cum o lacrima se scurge pe obrazul meu... I-a prea mult sange. Gata te rog...nu mai pot.....am simtit cum se opreste. Si-a trecut limba peste dintii lui. Etala un zambet mandru pe fata. Am inceput sa nu mai vad. Era doar ceata in jurul meu. Am simtit cum fac contactul cu pamantul.

Perspectiva lui Derek

Era pe jos, la picioarele mele. Iar am fost condus de manie. De ce i-am facut asta? Are un  sange atat de dulce. Am luat-o in stilul miresei si am pus-o pe iarba. Am imbracat-o si am lasat-o acolo. Trebuie eu sa fiu egoist. Este cel mai dulce sange pe care l-am gustat....m-a facut sa ma simt atat de viu. Ea chiar ma iubit, iar eu am distrus tot ca prostul. De ce am facut asta? Dupa ziua de astazi nu o sa ma mai ierte. Am fost un bou. M-a duc sa fac o plimbare prin padure. Pe drum simt cum cineva se uita intens la mine. Folosesc o veche smecherie.

- Chiar crezi ca nu te-am vazut? intreb. Aud cum cineva cade dintr-un copac. Ma intorc si il vad pe cel mai vechi dusman al tatalui meu, Hanter.

- Ce dor imi era de tine Derek! imi spune cu un  zambet handicapat pe fata. Mi-am activat puterile.  Sa inceapa lupta. El a fugit de mine! CE face? El este mai puternic fata de mine. De ce fuge? Se duce spre Linda! Am alergat cat am putut de repede. Daca o atinge il omor. Am ajuns la timp. El se apleca cu dintii lui spre gatul ei. Mori!

- Nici sa nu te gandesti! i-am zis si am alergat spre el dar m-a pus jos. Am vazut cum Linda se trezeste iar ochii ei devin galbeni. Se duce spre el si il da jos de pe mine. Face o tepusa de gheata care ii strabate inima. E mort. Multumesc Linda! Ea se intoarce spre mine iar eu ma ridic. O vad cum isi pune ochii in pamant. Merg spre ea si o vad cum tremura. O iau cald in brate.

- Scuze Linda. Am fost un nemernic. Nu trebuia sa iti fac asta. Te rog sa ma ierti! Te implor! O sa ma schimb. Dar sti ca nu pot sa fac asta fara tine! ii spun din inima. Stiu ca nu o sa ma ierte, o merit. M-am purtat ca un dobitoc cu ea. Am batut-o, i-am baut sangele, am tratat-o ca pe un animal. Nici nu merit sa traiesc. Ea se indeparteaza de mine. Si eu as fi facut asta.

- Cand mi-ai zis ca ma iubesti mi-am zis ca o sa te las 2 saptamani sa vad daca te poti controla. Nu a trecut nici o saptamana si tu te-ai purtat asa cu mine. Scuze, dar nu te pot ierta. Mi-am facut prea multe lucruri rele. Nu m-a deranjat ca mi-ai baut sangele din rani, ci ca m-ai muscat de gat. Inima mea zice sa iti mai dau o sansa, dar nu mai vreau sa sufar. Scuze. spune si isi pune capul in pamant.

Am stricat tot! Am fugit de langa ea si m-am dus in  padure. Nu mai trebuie sa traiesc, nu pot sa traiesc fara sufletul meu pereche. Vreau sa mor. M-am cautat prin buzunar si am gasit o sfoara groasa. O sa ma spanzur. Am gasit o creanga solida si am legat sfoara acolo. Mi-am pus capul in ea si....

O fata deosebitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum