Eu stau langa usa si astept sa plece. Cand nu ii mai simt mirosul ma duc la baie sa imi fac un dus. Trebuie sa ma calmez. Apa rece imi mangaie pielea. Dupa ce termin ma hotarasc sa ies la o plimbare. In curtea scolii sunt foarte putini elevi. Derek sta cu gasca lui. Incerc sa nu fac contact vizual cu el. Prin curte se plimba directorul. Wow! Nu l-am mai vazut de la bal. Ce o face. Ma duc spre stejar, iar puterile mi se activeaza. Un copil cade din copac. Imi ridic mana iar caderea lui este atenuata de un norisor pufos. Dupa ce vad ca este bine ma hotarasc sa ma duc spre padure.
- Linda Wolf? aud vocea cunoscuta a directorului.
- Da? intreb.
- La mine in birou. Acum! mi-a zis el si l-am vazut cum dispare. Ok...ce am mai facut?
M-am dus repede pana la usa domnului director, bat si repede aud si raspunsul ca pot sa intru.
- Buna ziua! zic cu tragere de inima.
- Buna Linda, trebuie sa discutam. Ia un loc. Am o misiune speciala pentru tine. imi zice si i-a de pe birou o harta.
- Vreau sa mergi in niste locuri. imi zice si deschide harta. Imi arata un oras din partea Sudica a haitel Black, parte Nordica a haitei Wing si un munte de pe teritoriul vampirilor.
- Voi o sa mergeti pana acolo si o sa ajutati pe oameni. El si-a trimis supusii sa omoare cat mai multe creaturi. Se crede ca acolo sunt un fel de portale care ii ajuta sa intre in lumea noastra.
- Domn director..care noi? intreb curioasa.
- Tu si fiul lui Lorin Vampir, Derek. imi zisa el. Am dat din mare in ocean!
- Dar cum o sa ajungem acolo? Este foarte departe. am zis curioasa. Inttebarea mai buna era de ce vine si el cu mine, dar nu conteaz.
- Aici o sa ai nevoie de Derek. El o sa va teleporteze spre toate aceste locuri. El stie de toate astea. Acum nici 5 minute i-am zis. Dute sa iti faci bagajul. Maine plecati. Si stai linistita o sa fi scutita de la ore. imi zice el cu un zambet iar eu parasesc biroul lui. De ce trebuie sa vine el? De ce?? Ah...mai sunt si dependenta de el...minunat! Ma duc in curtea scolii si il caut cu privire... Il vad langa stejar si ma indrept spre el. Cand ajung in fata lui il intreb taios:
- La ce ora maine?
- 06:00. Daca intarzii mergi pe jos! imi zice cu un zambet castigator pe fata! Ce handicapat! Am vrut sa plec de langa el dar m-a prins de mana si si-a apropiat capul de urechea mea.- O sa te fac sa platesti pentru tot ce mi-ai facut! mi-a zis cu o voce si draguta dar si malefica. Imi face scarba. De ce se poarta asa cu mine? A stai imi amintesc cum i-am zdrobit inima in mii de bucati. Daca ar avea asa ceva. Imi dau ochii peste cap si ma indepartez de el spre padure. Am nevoie de mai multe momente de liniste. De ce a teebuit el sa stie sa se teleporteze. Poate pot sa fac si eu asta. Nu, nu cred. Daca stau bine si imi amintesc doar vampirii pot sa o faca. Ce porcarie. Si eu ce fac? O sa astept sa fiu calcata in picioare de el? Daca vrei sa castigi trebuie sa risti... fara risc fara castig....corect? Timp de cateva saptamani eu trebuie sa fiu "sclava" lui....ma intreb ce o sa ma puna sa fac ca sa "platesc" pentru ce am facut. Stai putin. El zice ce tot el este cel ranit, dar daca nu s-ar fi apucat sa fie un bou fara precedent si sa imi zica ca il insel, chiar daca nici nu eram impreuna, iar eu sa stau ca proasta si sa se astepte ca nu o sa ii raspund cu aceasi mooneda. Stie cu cine s-a pus. Daca vrea razboi eu il astept. El nu poate sa plece fara mine. Nu ar avea rost. Cel mai rau lucru este ca o sa trebuiasca sa trecem sa vorbim cu tatal lui. Nu stiu daca o sa ma abtin sa nu ii rup capul, dar sper ca o sa ma controlez. Imi incep obijnuitul antrenament: o tura ca om in jurul padurii, dupa m-am transformat in lup si am incercat sa sar pe trunchiul copacilor. Este greu deoarece Dumnezeu ne-a inzestrat cu acest minunat lucru numit gravitatie. Dupa mai multe cazaturi in cap, am reusit sa ma deplasez cu usurinta. Cand s-a inserat m-am indreptat spre camin. Pe durm am vazut gasca lui Derek cum se lupta cu 5 diavoli. Ce mama naiba cauta ei aici? M-am dus repede la locul cu pricina iar ochii mei au devenit negri. Smecher! Am creat 2 bile de lumina si, fara sa observe, le-am impins spre 2 dintre ei. Un lucru stiu despre diavoli. Urasc lumina. Nu pe poti apara contra lor cu focul. Asta ii face mai puternici. Am scapat de doi, mai am trei. Chiar doresc sa vada ce puteri am. Bine! Am stat locului iar o pereche de aripi din lumina mi-au aparut in spate. M-am ridicat de la pamant si cand am ajuns deasupra lor mi-am canalizat toata vointa si toata puterea sa apara atata lumina cat sa poata murii toti diavolii. In timp ce faceam asta am realizat ceva. Eu fac parte si din iad. Ochii mei sunt negri. M-a omor singura. Nu ma imtereseaza. trebuie sa fiu mult mai puternica! Trebuie! Cu ultimele forte am facut atata lumina in jur ca nici nu mai puteam sa vad ce se intampla pe sol. Cand ochii mei si-au revenit la culoarea lor obijnuita m-am calmat. Au ce doare! Cand am deschis ochii vedeam cum pamantul se apropie de mine. Mi-am reactivat puterile si am inceput sa ma invartesc. Vantul imi diminua caderea. Cand am ajuns pe solam putut sa inspir usurata. In jurul meu era un lichid negru. Sangele diavolilor. Toti se uitau la min e ca la o nebuna. Am facut curat in locul unde a fost lupta, am creat o margareta vesnica. Dupa toate astea m-am dus sa ma uit daca era cineva ranit. L-am vazut pe Marius cum avea tricoul rupt si sange iesea din el.
M-am apropiat de el si i-am zis:- Ma lasi sa iti curat ranile? il intreb.
El nu a spus nimic si s-a uitat la Derek. Ah...daca ii spune nu ca nu am voie sa ii curat ranile ii dau o palma. Nici nu ma intereseaza ce are de spus. In mana mea a aparut un cerc de apa care lumina. Mi-am apropiat mana de ranile lui am pus apa acolo unde sangerea. Intr-un minut si-a revenit.
- Multumesc Linda! imi spune. M-a intorc cu spatele la el si ma uit la restul baietilor sa vad daca mai au rani si vad cum Derek are o zgarietura mare pe brat. M-a apropii de el dar el face un pas in spate.
- Se vindeca singura. imi zice el.
- Nu mai fa pe desteptul! E o rana de diavol, are venin in interior. zic si fac un pas mai aproape de el dar iar se indeparteaza. Mama da capos mai este. Creez niste plante care ii prind mainile si picioarele si ma apropii. Formez acelasi cerc de apa care straluceste si ii tratez ranile. Ma uit la el bland si cand vad ca rana a disparut ii dau durmul. Ii zambesc si plec. Nu mai vreau sa am nici o discutie cu el. M-a duc in camera si imi fac bagajele si dupa ma pun in pat sa dorm. Am folosit prea multa putere azi! Am exagerat! Trebuie sa am grija.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nou capitol!!! Sper sa va placa! Va sugerez sa cititi cartea "Copiii clasei noastre".. Este scrisa de una din cele mai bune prietene si vorbeste despre clasa noastra de nebuni!!
CITEȘTI
O fata deosebita
ParanormalLinda, o fata speciala, este Alpha Suprem....Parintii ei au murit iar ea s-a mutat la scoala pt creaturi magice, Ivan. Acolo zanele, vrajitoarele si varcolacii au ore de dimineata iar vampirii si demonii au ore seara. Ce o sa se intampla cu ea cand...