„Pripravený?“ opýtala som sa tak trocha roztraseným hlasom, čím som Chrisa pobavila.
„A ty?“ vrátil mi. Čumeli sme na dvere učebne, z ktorej čochvíľa mala vyjsť Hannah.
„Prečo to vlastne robíme, Abigail?“ vyšla z jeho úst nechápavá otázka. Vyprskla som do sčasti zúfalého smiechu.
„Christopher,“ oslovila som ho celým menom, tak, ako on mňa, „nestrávim zvyšok života s vedomím, že môj prvý raz to bolo s niekým, ako ty a navyše ešte s pár podivínmi, keď to tak vôbec byť nemuselo, a...“
„Tak počkať!“ prerušil ma šokovane Chris. „Ty... to bol tvoj prvý...?“ koktal zo seba. Výborne, Holtová! Zase si povedala aj to, čo si nemusela! Toto som pred ním rozhodne chcela utajiť. Tvár mi sčervenela. „To teraz nerieš,“ zabrblala som.
„Abby, ja...“ oslovil ma o niečo prívetivejšie, ale našťastie zazvonilo. Nechcem totiž vedieť, čo by mi povedal. Z triedy začali vychádzať ľudia a medzi nimi sa zjavila aj Hannah. Chris sa na ňu žiarivo usmial a čakal, že ona zareaguje rovnako. Ona sa ale zamračila a v očiach jej zahrali blesky. Okamžite ku nám zúrivým krokom vyštartovala a než sme sa stihli spamätať, strelila Chrisovi riadnu facku. On na ňu zmätene hľadel.
„Hannah? Čo to...?“ začal, ale ona ho nenechala dokončiť vetu. „Ty sviniar! Si obyčajný hnusný sukničkár! Zdá sa ti, že je zábavné ťahať dievča za nos?“ vrieskala a ja som sa v tom celom strácala. A zdalo sa, že aj Chris je na tom rovnako.
„Hannah, čo ti urobil?“ podišla som ku nej a dala jej ruku na rameno, nech cíti akú-takú podporu a všetko mi vyklopí.
„Na tej párty sa na mňa vrhol a asi po minúte bozkávania sa mi povedal, že si ma s niekým splietol. Na to som si, žiaľ, spomenula až deň potom.“ Fučala namrzene. „Radím ti, nič s ním nemaj.“ Zašepkala mi a ja som sa musela zasmiať. „Prečo by som s ním mala niečo mať?“ Hannah si povzdychla a stále so stíšeným hlasom mi povedala: „Pretože ten večer si ma splietol s tebou.“
Hey! :D Tak ako? Myslíte si, že Abby sa Chrisovi páči, alebo bol len riadne zliaty? :D Hih, nechajte mi tu hviezdičku a koment, pls! :3 Hope U like it. ♥-M
YOU ARE READING
What happened that night
Short Story„Ty si mal teda...riadne divokú noc!“ rehotala som sa ďalej. Nechuť voči Hannah bola totiž jediná vec, na ktorej sme sa zhodli. „Len dúfaj, že nebola spoločná.“ Odvrkol a mne úsmev zamrzol na perách, čo ho nesmierne pobavilo. „Ako to myslíš?“ hlesla...