Chapter 5

1.4K 156 11
                                    

„Bože, Lena, ani nevieš, aká som ti vďačná!" vydýchla som, keď som zistila, že ma Lena kryla pred rodičmi. Vraj im volala a povedala, že ostávam u nej kvôli migréne. A že sme boli doma už o nejakej polnoci. Vďaka tejto malej bielej lži nemám doživotného zaracha. Ale aj tak je tu pár vecí, za ktoré ju asi zabijem. Napríklad fakt, že ma zaviedla na párty, kde som sa ja vyspala s totálnym chumajom. A ktovie s kým ešte.

„Viem, Abby, jednoduchom som skvelá!" zachichotala sa a prehodila si vlasy teatrálne cez rameno. Pretočila som očami. „Hej, to si. Lena, počuj, čo všetko si z tej párty pamätáš?"

„Páni, myslela som si, že sa ani nespýtaš!" chechtala sa. Podvihla som obočie.

„Takže?" slabo som sa opýtala.

„Takže si si to s Chrisom pekne užila?" žmurkla na mňa. Primrazilo ma na mieste.

„Ty... si nás videla?" jachtala som. Lena sa zasmiala.

„Veď vás videli všetci." Rehotala sa.

„Ako to, sakra, myslíš?" zvýskla som. Lena sa zamračila.

„Tá fľaša bola verejná, jasné, že vás všetci videli." Povedala, akoby to bolo nad slnko jasné. Ale pre mňa bola toto absolútna novinka.

„Hrala sa tam fľaša?" uisťovala som sa.

„Wau, ty si musela byť fakt riadne na mol." Škerila sa. Pretočila som očami a čakala na ďalšie informácie.

„Asi okolo jedenástej Jonas všetkých zvolal na hranie fľaše. Najväčšia sranda bola, keď to padlo na teba a Chrisa." Chichúňala sa. ja som vytreštila oči.

„A... pobozkali sme sa?" vykoktala som, aj keď som si nebola istá, či chcem počuť odpoveď.

„Och, a ešte ako divoko! A potom si sa ty pobrala do... hm... myslím, že kuchyne." Zamyslela sa. No výborne. Viem si totiž predstaviť, čo po tom horúcom predstavení nasledovalo. Stále však neviem, ako s tým súvisí Benny a Hannah.

„Čo si ešte pamätáš?" skúsila som. Lena len pokrútila hlavou. „Úprimne, to je aj moja posledná triezva spomienka." Priznala pokorne. „Ale načo sa ma to pýtaš? Kde si sa vôbec ocitla ráno?" A tak som bola nútená vyrozprávať sa svojej najlepšej kamoške.

Hey you there! :) Tak, aký je váš názor? Čo myslíte, čo sa tam naozaj stalo? :D Komentujte, hviezdičkujte, whatever. :) Dajte mi znamenie, že sa to oplatí písať. ;) Hope U like it. ♥-M

What happened that nightOù les histoires vivent. Découvrez maintenant