Chapter 13

1.4K 170 22
                                    

Motala sa mi hlava a ja som sa tackala po neznámom mieste. Iba matne som okolo seba rozoznávala postavy. Hudba hrala tak nahlas, až som ju mohla cítiť v hrudi. Niekde v útrobách mojej mysle som vedela, že som na párty, ale alkohol v mojej krvi bol silnejší, preto mi zahmlieval zdravý úsudok. Zvalila som sa na gauč a ocitla sa pohromade s kopou ďalších ľudí vytvárajúcich kruh. Uprostred sa nejaký predmet búrlivo otáčal a mne pri pohľade naň prišlo zle. Fľaša.

„... a Abby!“ zaregistroval môj mozog hlas, ktorý vykríkol moje meno. Zmätene som sa obzerala okolo seba. Väčšina pohľadov bolo uprených na mňa. Škeriaci ľudia sa posunuli, aby sa ku mne mohla dostať nejaká osoba. V tej som spoznala Chrisa. Ajaj! Je jedno, aká opitá som, toto mi dôjde aj v stave tej najhoršej nefunkčnosti môjho mozgu. Zdesene som sledovala Chrisovu postavu, ako sa ku mne nebezpečne približuje. Chcela som zdrhnúť, ale nemala som kam, lebo všade okolo mňa boli natešení zvedavci, ktorí len čakali, kedy sa začne predstavenie v hlavnej úlohe s Christopherom Howardom a Abigail Holtovou.

Na moje námietky nedošlo. Chris ma za ruku potiahol z gauča a druhou rukou si ma za pás pritiahol bližšie. Cítila som sa ako v nejakom stupídnom filme. Hlasné húkanie mojich drahých spolužiakov zo školy mi tiež bohvieako nepomáhalo. S vypleštenými očami som sledovala, čo sa bude diať ďalej.

„Konečne,“ zamrmlal si Chris sám pre seba a naklonil sa ku mne.

***

S vreskotom som sa zobudila. Rozhliadla som sa okolo seba. Akonáhle som zistila, že sa nachádzam v bezpečí svojej izby, vydýchla som si. Znova som si v hlave prehrala svoj sen. Naozaj sa to stalo, alebo to bol iba sen? Mohli to byť spomienky? Čo malo znamenať to “konečne“? A čo sa vlastne stalo po tom?

Hope U like it. ♥-M 

What happened that nightWhere stories live. Discover now