Chapter 9

1.3K 164 11
                                    

„Ja... ahoj, Shane,“ šepla som slabo. Shane sa iba uškrnul. Och, asi som si spomenula, prečo sa mi vždy tak páčil. Ten úsmev ma dostáva do kolien stále. „Abby, som rád, že ťa vidím. Chcel som sa totižto porozprávať.“ Rukou si prehrabol čierne vlasy a mne sa do líc automaticky nahrnula červeň. „O čom?“ spýtala som sa už o niečo istejšie. Shane sa zachechtal. „Bol to až taký mizerný večer, že si to radšej nepamätáš?“ vyslovil otázku a ja som si priala zmiznúť. Prepadnúť sa pod zem a nikdy nevyliezť, lebo čo je veľa, to je veľa. V hlave sa mi zatočilo až tak, že som sa rukou musela oprieť o stenu. V tej chvíli som si všimla modré, miestami zelenajúce miesto na Shaneovom líci. Asi niekedy v poslednej dobe poriadne schytal.

„Aký večer?“ vysúkalo sa zo mňa. Shane si ma s podozrením premeral. „Počkať, ty si fakt nepamätáš nič?“ uisťoval sa. S hanbou som bola donútená prikývnuť. Pravda, nepamätala som si vôbec nič. Ale on... si niečo evidentne pamätal! Vydýchla som všetok vzduch a nabrala odvahu na vyslovenie tých slov. „Povedz mi, prosím, všetko, čo si pamätáš ty.“

Shane si ma premeral od hlavy až po päty, akoby hľadal nejaký náznak toho, že si z neho robím srandu. Napokon si však oblizol pery a spustil.

„Pamätám si len na to, že som v ten večer na Jonasovej párty stál na poschodí a popíjal pivo. Ty si... odrazu si len vyšla po schodoch a prišla si ku mne. Ani neviem, či sme sa o niečom rozprávali, alebo nie. Proste... si bola fakt krásna...“ koktal a ja som napätá ako struna čakala na koniec vety, ale kompliment som neodignorovala. V mysli som sa nad ním pousmiala.

„Bozkávali sme sa? Alebo niečo viac?“ vydýchla som. Chcela som to už vedieť, mať to celé z krku. Okrem iného, Shane bol fešák, vždy sa mi páčil, i keď si nie som istá, či by som s ním chcela chodiť. Tak či onak, zmiernil by hrôzu z tej otrasnej noci.

„Nie, nič viac, pretože Howard  má zaujímavé spôsoby kazenia príjemných vecí.“ Zavrčal a mne žalúdok urobil ďalší kotrmelec. Zase je v tom Chris. Ale prečo, sakra?

Okej, zhrnutie faktov. Hannah je z hry, Shane takisto. Jediní, kto je stále v hre, sme ja, Chris a Benny.

„A čo vôbec Chris urobil?“ opýtala som sa, no odpoveď mi bola jasná od začiatku. Shane si rukou prešiel po sánke, na ktorej mu svietila tá modrina. „Je mi to ľúto, Shane.“ Zamrmlala som. „Aj mne, Abby, lebo si sa mi páčila vždy.“ Povedal s polovičným úsmevom a pobral sa preč. A mňa tam nechal stáť ako obarenú a neschopnú slov, neschopnú pohybu, neschopnú čohokoľvek.

Olá! Nová :) Tak, riadne to zamotávam... ja by som asi mala písať detektívky! :D (kto číta aj Dohadzovača, tak mi rozumie) :D okej, dole čakám názory, alebo whatever :) Hope U like it. ♥-M

What happened that nightWhere stories live. Discover now