Chapter 4

1.5K 157 7
                                    

„Kde to zas ideš?“ zaznel za mnou Chrisov hlas. „Napiť sa.“ Mykla som plecom a pobrala som sa do kuchyne. Chris len pretočil očami a nasledoval ma. Dom Jonasa vyzeral ako po výbuchu. Cestou dole sme našli aj pár ľudí, ktorí tak, ako my, ostali aj na noc. Buď boli na sedačkách, stoličkách, alebo na zemi, obkolesení hŕbou smetí. Vošli sme do kuchyne a ja som potlačila nešťastný povzdych.

„Abigail! Krásna Abigail!“ vyhŕkol Benny a moja tvár nadobudla zúfalý výraz., zatiaľ čo Chris nedokázal premôcť škodoradosť. Benny Hill bol miestny podivín a šprt, ktorý objavil moju vnútornú krásu a tá bola preňho ako svetlo z majáka v jeho tmavej búrke na mori. Jeho slová, nie moje. Bol dokonalým príkladom debila zarytého do učebníc algebry či fyziky. Obrie hnedé oči pozerajúce sa na svet cez hrubé dioptrie, telo ako chrt, džínsy vytiahnuté vyššie, než by sa patrilo a rovnaká mikina po celý rok. Okrem iného povrchný pohľad, ktorým mal dať všetkým najavo, že nik nie je taký inteligentný, ako on.

A práve táto prapodivná stvora si zmyslela, že som pre ňu symbol dokonalosti, jasná hviezda žiariaca jasnejšie, než slnko, popínavý brečtan, ktorý uväznil jeho srdce do listov lásky. Opakujem, jeho slová, nie moje!

„Ahoj, Benny,“ koktala som a Chris sa výborne zabával. Oplácal mi to s Hannah. Idiot.

„Včerajší večer, nemôžem byť šťastnejší! Vždy, keď si na to spomeniem, moje srdce zaplesá!“ dokončil svoj monológ s rozohneným výrazom v tvári.

Normálne ma naplo. To toho nebolo už dosť? Neboli Chris a Hannah dostatočným trestom za môj prvý aj posledný alkoholový prečin? Očividne nie. Karma mi to vracia s veľkými úrokmi.

„Zbohom, krásna Abigail! Ešte sa stretneme!“ zvolal, než som stihla čokoľvek povedať a odcupkal preč, pravdepodobne domov.

Chcelo sa mi plakať, revať, jačať, zomrieť. A Chris sa rehotal.

„Fakt chceš, aby som ti povedala to, čo ty mne pri Hannah?“ vyprskla som, prehodila som si tašku cez plece a vypadla z toho domu. Ak chcem zistiť, čo všetko sa tam stalo, musím sa porozprávať s ľuďmi, ktorí by si to mohli pamätať. A takým človekom by mohla byť práve Lena.

Hey, people! :D Tak, ďalšia časť a moje stále "ďakujem" a "prosím". Ďakujem za podporu príbehu a prosím o ďalší feedback. Love ya. Hope U like it. ♥-M

What happened that nightWhere stories live. Discover now