Lena na mňa pozerala, ako keby som vybehla z blázinca. Ani sa jej nečudujem, keďže rozmazaná maskara okolo mojich očí a vriace slzy doplňovali moju čarovnú reč o tom, ako mi Chris oznámil, že sme spolu spali a on bol pri tom ešte triezvy. No, úplne triezvy nie, ale zastaviť to, krucinál, mohol!
„Čo mám teraz robiť?" nariekala som, i keď som pre to nemala dôvod.
„Vypočuj si jeho stranu príbehu." Poradila mi Lena logicky. Smrkla som.
„A čo keď to nechcem počuť?"
„Ježiši, Holtová! Spamätaj sa trochu!" zvrieskla na mňa, čo ma dokonale prebralo z traumatickej nálady. Poklipkala som očami, aby som zahnala slzy. Má pravdu, potrebujem vedieť, čo sa tam stalo, aké mal Chris dôvody. Ale chcem vedieť jeho dôvody?
„Máš pravdu, ja len... bojím sa." Uznala som. Lena si povzdychla. „A čoho, Abby?"
„No predsa toho, čo mi povie," odvetila som jednoducho, na čo Lena pretočila očami.
„Myslím tým, akých slov sa bojíš?" spresnila to. Podvihla som plecia.
„Predpokladám, že absolútne všetkých." Lena sa smutne pousmiala. „Chápem." Potom sa však zamračila. „Abby?"
„Hm?"
„Čo mu povieš, ak ti oznámi, že sa mu páčiš?" spýtala sa a ja som sa zachechtala.
„Už som nad tým čiastočne rozmýšľala a, pravdupovediac, neviem." Odpovedala som úprimne.
„Vieš ale, že než za ním pôjdeš, musíš mať všetko ujasnené, že?"
Prikývnem, lebo neviem, čo viac na to povedať. Áno, musím si zrovnať emócie, aby som mohla ľahšie prijať to, čo mi povie.
„Čo by som si bez teba počala?" zaúpiem a Lena sa samoľúbo uškrnie.
„Som v radení dobrá, že? Asi si založím vzťahovú poradňu, alebo niečo." Premýšľa nahlas a ja sa neubránim smiechu. Týmto nechávame tému Chris na pokoji a venujeme sa iným veciam. Ja nad tým ale konštantne rozmýšľam a viem, že mi to bude behať mysľou, dokým nedostanem vysvetlenie, po ktoré som odhodlaná si ísť.
Olá! :3 Tak fajn, pravdepodobne prežívam obrovský blok a neskutočne sa hanbím, že to sem pridávam po takej dlhej dobe a ešte je to aj mizerná časť. -_- No neva. :D Snáď dostanem čoskoro ideu a budem mať aj viac času. Držte mi palce a nehnevajte sa na mňa! :) Hope U like it. ♥-M
YOU ARE READING
What happened that night
Short Story„Ty si mal teda...riadne divokú noc!“ rehotala som sa ďalej. Nechuť voči Hannah bola totiž jediná vec, na ktorej sme sa zhodli. „Len dúfaj, že nebola spoločná.“ Odvrkol a mne úsmev zamrzol na perách, čo ho nesmierne pobavilo. „Ako to myslíš?“ hlesla...