💙"Barátnők"💚

190 14 23
                                    

Hii loves!
A mai részbe Louis és Harry barátnőiről lesz szó vagyis arrol mennyire volt igaz a kapcsolatuk velük. Leszögezném az elején, hogy az egész rész az én személyes véleményemet tartalmazza, semmi teória nem lesz ebben a részben saját véleményem és gondolatom fogom leírni nektek erről az egészről. Szóval lehet, hogy nem fog egyezni a véleményünk és ezt kérlek fogadd el én ez gondolom róla te meg azt.
Na de nem szövegelek itt tovább vágjunk is bele!

Szóval beszéltem már nektem a Modest!-ről és hogy miket tettek. És elvoltak konkrétan tiltva egymástól és amikor sok lett a Larry dolog akkor szereztek nekik egy "barátnőt" akinek el kelett játszania, hogy együtt vannak. És hogy ezt miert azt a mai napig se tudjuk.

Harry kapcsolatai:

Felicity: 2009-2010
Caroline: 2011 december-2012 január
Taylor: 2012 november-2013 január
Kendall: 2015 második fele-2016 második fele
Camille: 2017 augusztus- 2018 július vége

Louis kapcsolatai:

Hannah: 2010. március 18. - 2011. január - július
Eleanor: 2011. október - 2015. március, 2017. január - napjaink
Brianna: 2015 elején kavartak (Louis fiának az anyja)
Danielle: 2015. vége (december) - 2016. december (Lou anyukaja halála után kb. 1 héttel szakított a lánnyal)

Felicityről,Carolineről és Hannahról nem igazán tudom semmit szóval őket igy kihagynám ha nem gond.😅

Harry

Taylor, egy elég érkes téma és maga a kapcsolat is. Voltak olyan pillanataik amikor látszott, hogy szeretik egymást de volt olyan is amikor szinte ugy csináltak mintha nem is ismernék egymást. Őket is a Modest! hozta össze szerintem de ha megézzük lehet volt ott valami érzelem is bár inkabb csak Taylor részéről.

Kendall, szerintem sosem volt semmi közük egymáshoz. Erről a kapcsolatról sem tudok semmit de ha akarom se tudom elhinni hogy ez több volt barátságnál. Csak nézzétek meg ezt videót nem hiszem, hogy igy viselkednél az exeddel, bár ki tudja.

Camille, erről nem igazán vagyok hajlandó beszélni. Soha semmi nem volt köztük csak megint kelett valami, hogy ne legyen feltünő a sok Larry dolog. Egyebként meg undóríto a csaj ahogy van (aki hallot róla miket mondott és csinált az tudja miért mondom ezt).

Viszont Felicityről annyit tudok, hogy ott tényleg szerelem volt és irtó cukik voltak együtt. De hát mondjuk az még az x-factor előtt volt.

Louis

Brianna, na kezdjük ott, hogy én személy szerint csak azért viselem el mert Freddie anyja egyébként nem tett semmit amiért szerethetném sőt inkább csak olyat tett amiért utálom. De, hogy a családját ki nem állhatom az is biztos. Tehát ha igy szembe jönnének velem (amire valljuk be esély nincs) biztos, hogy mondanék nekik pár szép dolgok de főleg az apjának. Na mindegy aki hallott róla mi történt az tudja miért nem szívlelem őket. Na de a kapcsolatról, őszinte leszek elvileg Freddie egy véletlen gyerek volt szóval lehet, hogy amikor kiderült, hogy Brianna terhes akkor tényleg "együtt" voltak valamilyen szinten. Én hiszek ebben mert tudom, hogy Louis melette volt a szülésnél is szóval elhiszem, hogy tényleg volt köztük valami pár hónapig. Szóval szerintem a kicsi miatt lehettek együtt bár ki tudja.

Danielle, na jó ez az egyetlen kapcsolata Louisnak ami ha nem volt igaz akkor én egy pingvin vagyok. Tehát, hogy igy tényleg ennyire eljátszani azt, hogy valakit szeretsz nem lehet. És most a Larrytől eltekintve, valljuk be aranyosak voltak együtt. És tényleg látszott Loun, hogy szerette ha nem is teljes szívéből de szerette. Én elhiszem, hogy köztük tényleg volt valami mert látszott rajtuk, hogy szeretik egymást.

És végül Eleanor, na ez az a kapcsolat amin csak röhögni tudok. Még a hülye is látja, hogy semmi közük egymáshoz. És tényleg nem akarok megbántani senkit sem de egy olyan szerelembe hinni amiről süt, hogy nem is igazi az kicsit gáz. De nyilván nem mondhatom meg senkinek sem, hogy miben higyen. Az egész kapcsolat egy menedzsmenti fogás amivel rengeteget kereshetnek. Én nem állítom azt, hogy ennek ellenére Lou és El nincsenek jóban mert biztos vagyok benne, hogy jó barátok mert volt arra példa, hogy Louis megvédte őt. De ennél semmi több nem volt sosem és nincs is. Szóval tényleg nem akarok senkit bántani meg semmi de annyira látszik rajtuk, hogy ez nem szerelem. Viszont elfogadom ha tényleg együtt vannak és szeretik egymást csak nekem nagyon lejön, hogy ez nem párkapcsolat.

Én ugy gondolom, hogy ezek a kapcsolatok nagy része mind PR stunt volt, de Haylor biztos. Eleunor (vagy mi a "ship" nevük) meg már a szánalmas kategoria. Most kérdem én 7-8 éve együtt vannak (ugye kihagyással) ha gyerek nem is születik de összeházasodni azért össze szoktak a párok ennyi év után. Most nem azt mondon, hogy házasodjanak össze vagy legyen gyerekük, istenem ments. Csak azért elég vicces. Másik most én nem tudom, hogy El és Louis még "együtt" voltak amikor Lou kavart Briannával de azért ez is érdekes. Én Eleanor helyében lettem volna biztos nem mentem volna vissza hozzá azok után, hogy egy másik nőtöl lett gyereke, ugyan haggyuk már, hogy túl tett ezen.

PR stunt: Érdek kapcsolatok két híres ember között. Ezt azért szokták csinálni, hogy promozzanak egy filmet vagy albumot stb. Elhitetik a rajongokkal, hogy ők egy pár és (jelen esetbe énekesekről van szó) ezért többen fogják hallgatni a másik felet is. Khm megjegyzem, hogy Taylor is csak Harry miatt lett híres, na mindegy.

Ezek után mindenki döntse el maga szerinte igazak voltak-e ezek a kapcsolatok. Mint mondtam ez csak az én véleményem.
Love all!💕
Ui: Bocsi a sok szóismétlésért🥺

Larry Stylinson ProofsWhere stories live. Discover now