Hii loves!
El is érkeztünk a következő részhez ami nem is fog másról szólni mint a Rainbow Bondage bear-ről (RBB). Régóta szerettem volna már erről írni de annyi minden van, hogy sosem volt kedvem össze szedni a dolgokat hozzá de most megcsinálom végre. Kezdjük is el.Gondolom senkinek sem új dolog ez de ha valakinek mégis akkor hadd mondjam el mit is takar ez a név.
A történet 2014-től kezdődik amikor is a Where we are turnén az egyik koncerten egy fan feldobott a színpadra egy szivárvány színű plüss medvét. A koncert után valaki megtartotta azt, majd elkezdett megjelenni több koncerten is ezek után. Mindig különböző helyekre raktak őt de mindig ott volt. A fiúk úgy csináltak minden egyes alkalommal mintha nem is tudnának róla. Majd pedig elkezdték őt felöltöztetni vicces kis ruhákba. Mint ezek:Majd 2015-ben egy másik medve is csatlakozott hozzá aki kisebb volt mint az RBB igy a fanok Sugar Baby Bearnek (SBB) nevezték el.
2014 augusztusában létrejött egy Twitter oldalt a medvének aminek a neve "bondagebear1d" volt. Nem sokkal később viszont megszűnt. Egy másik Twitter oldal is létre jött 2015 októberében, "Rbbsbboffical" néven, de ez is megszűnt 2016 februárjában.
Először nem is volt semmi érdekes az oldalon aztán jött az első LMBT poszt.
Judy Garland, egy Golden Globe, Tony és többszörös Grammy-díjas amerikai filmszínésznő és énekes volt. Legismertebb szerepe például Dorothy, az Óz, a csodák csodája című filmből. Emellett, híres meleg ikon volt az 50-es, 60-as években.
"Persze, hogy szeretlek. Nem nem ittam még. Itt maradtam és nézek egy Judy Garland filmet."
Majd ezután a tweet után szűnt meg az oldal és ezen a turnén nem is jelent meg többet a medve. A következő turnén jelent csak meg újra és nem sokkal később SBB is megjelent, onnantól a két medve mindig együtt volt. Elég sűrűn megjelent a kék és zöld matrica valamelyikük talpán.
Egyik koncerten úgy jelentek meg, hogy az egyik kezében egy fagyi a másikban pedig mekis krumpli volt, ugyanis Harry előző este elment fagyízni a Baskin Robins-ba, Louis pedig előző este mekis krumplit evett.
Azt is gondolták, hogy a cumisüveg arra utalhat, hogy Louis akkoriba tudta meg, hogy apa lesz.
Majd az egyik talán legnagyobb proof,
Esküvői ruhában vannak és van egy kép mellettük, a képen az embernek a neve Larry Grayson. A kép alá pedig az volt, hogy "Love Larry". Ami érdekes még, hogy kb. 15 perccel mielőtt a fiúk a színpadra léptek levették a képet. Illetve ez az egész incidens szeptember 24.én történt, 4 napra rá pedig van a Larry hazásaggi évforduló.
Éss itt el is érkeztünk az első rész végéhez. Úgy gondoltam jobb lesz két részbe szedni mint egybe belesűríteni az egészet. Így is még van egy csomó dolog.
Várom a véleményeket!!❤️
Love all!💖
YOU ARE READING
Larry Stylinson Proofs
Non-FictionLarry is real? A kérdés ami sok emberben megfogalmazodott, sok megválaszolatlan kérdés. Most hoztam nektek egy könyvet amibe össze gyűjtöm a Larry proofokat (bizonyítékokat). Lehet hogy lesz olyan dolog amiről már hallotatok viszont lehet olvastok ú...