Hii loves!
Ma egy kicsit kényesebb és hosszabb témát hoztam nektek. Mint a "tetoválások" ezt is két részbe írom meg szerintem.
Guys még az elején szólok hogy ha nagyon hamar fel tudod húzni magad valamin akkor nem igazán ajánlom hogy elolvasd ezt a részt mert van benne egy-két dolog amitől fel tudod húzni magad, de nyilván nem tilthatom meg hogy elolvassátok.Na de kezdjük is az elején mi is az a Modest!?
Ugye a fiúk 2010-ben leszerződtek Simon Cowell kiadójánál a Syco-nál. A modest a fiúk menedzsmentje akit én személy szerint utállok nem feltétlen csak a Larry miatt mert a többi fiúval is szépen kibasztak (fogalmazzunk igy).Na de beszéljünk arrol hogy miért utálom őket annyire. Most itt nem föként Larryről lesz szó mert ahogy előbb is írtam nem csak ők kaptak ebből.
Liam (a bandán kívül) rengetegszer elmondta hogy túl voltak hajszolva. Alig volt idejük aludni, ezért néha eléggé láthatóan kimerültek voltak. Két hetük volt megírni egy albumot, értitek egy albumot amin jobb esetbe hónapokat dolgozol. Majd azt üt közbe vették fel. A jegyeket már azelőtt eladták mielőtt az adott album kész lett volna. Ezzel is terhelve őket hogy kész kell lenniük az albummal.
Arról is tudunk hogy milyen "imidzset" alakitottak ki a fiúknak, és elnyomták a saját öltözködési/viselkedési stílusukat. És ami a legjobban kiakaszt az az hogy Harry még csak egy 16 éves gyerek volt amikor már olyan jelzőket aggadtak rá hogy "szoknyavadász" és "nőcsábász". Szegény annyi utálatot kapott emiatt hogy nem egy interjúban sírta el magát.
Louis az elején (2010-13 kb.) egy vicces,bolondos személyiségű srác volt, de ahogy egyre ismertebbek és sikeresek lettek átváltozott egy csendes, komor fiúvá. És ami a legjobban fáj hogy már nem is mosolygott annyit mint előtte. Illetve ugye megváltoztatták a személyiségüket is ugye és Louis ugy lett beállitva mint egy bunkó semmivel/senkivel nem törödő fiú, és ahogy ő is elmondta ez a mai napig rajta maradt és vannak olyanok akik még mindig azt hiszik hogy ilyen, holott sosem volt az csak azt kellett tetettnie hogy olyan.
Zayn konkrétan elmondta hogy a banda aktív évei alatt szorongásai és étkezési zavara volt, valamint alig aludt napi szinten 2-3 órát, mielőtt színpadra lépett volna. Annyira rossz volt a banda időbeosztása a menedzsment miatt, hogy a srácok alig tudtak pihenni, rögtön egyik helyről a másikra mentek. Liam azt is elmondta hogy a díjátadok afterpartijain ott sem maradtak, hanem azonnal felszáltak a következő repülőre és mentek egy másik helyre.
És ami a Larryvel kapcsolatban a legjobban kiakaszt az az hogy kényszerítették őket hogy ne beszélgessenek a színpadon, ne érintsék meg egymást, és még azt sem engedték nekik hogy egymás mellé üljenek. Most ez nyilván mind kettőjüknek nehéz volt és valjuk be azért nem mindig tartották be, mondjuk nem is csodállom. Ez az egy amit sosem fogok megérteni miért? Mit tettek ők ellenetek hogy el akartátok választani őket kedves M*dest?
Tudjátok hogy miért nyírta le Liam a haját a Little Things videoklippjének felvétele előtt? Nos azért mert be szerette volna festeni szőkére de a modest szerint "nem nézett volna ki jól" és ezért nem engedték neki. Ő meg azzal vágott vissza nekik hogy levágatta a haját. Illetve Liam azt is elmondta a tetkóiról szóló interjúban hogy a "we are the quiet ones" tetoválása azt jeleni, hogy mindig mindennel kapcsolatba csendbe kellett maradniük és szinte semmibe sem szolhattak bele.
És ha még mindig nem lenne elég Niallnek nem engedték hogy megműttesse a térdét mert "éppen egy turné közepén voltak". Őszintén azért ez már tényleg több a soknál, érted mit csináltak volna ha már nem tudott volna járni akkor is azt mondták volna hogy "hát de turné van nem érünk rá ilyenekre " vagy mi a szar.
És akkor ezek után mindenki döntse el maga hogy mit gondol a Modestről.
Ennek lesz egy második része ahol egy Larryhez köthető dolgot írok le nektek.
Szeretném elmondani hogy ha tényleg felhúzott a dolog mert jelenleg én se vagyok teljesen nyugodt ne menjetek vádaskodni meg ilyesmik bele kell törödnünk hogy ezek sajnos megtörténtek akármennyire is idegesít az egész. Gondoljatok inkább arra hogy a Syco már becsödölt.Remélem nem akadtatok nagyon ki.🥺😅❤️
Mi a véleményetek ezzel kapcsolatba?
Love all!💘
YOU ARE READING
Larry Stylinson Proofs
Non-FictionLarry is real? A kérdés ami sok emberben megfogalmazodott, sok megválaszolatlan kérdés. Most hoztam nektek egy könyvet amibe össze gyűjtöm a Larry proofokat (bizonyítékokat). Lehet hogy lesz olyan dolog amiről már hallotatok viszont lehet olvastok ú...