Hii loves!
Itt is lennék a folytatással akkor vágjunk is bele!Október 20.-án elkezdtek fura dolgok történni. A banda életében előszőr lefújt egy koncertet Liam betegségére hivatkozva. Többen azért nem is értették ezt mert Niall is koncertezett a törött lábával és Harry is volt, hogy leszaladt hányni, utána meg nyomta tovább a koncertet.
Ezen az estén dobták ki a Perfect videoklipjét majd pedig Louis hajnali 2kor tweetelt a Home című számról aminek semmi köze nem volt az albumhoz.
Majd pedig október 25.-én ezt posztolták:
"A macik visszatérnek a hibernációból"
A koncerten pedig így jelentek meg:
A mez amit RBB hord egy olyan foci csapat amit Harry és Louis is nyíltan támogat.
Majd a koncert után ezt tweetelték:
Később kiderült, hogy a srác Harry egyik régi barátja. A kép pedig Newcastle-ben egy úgynevezett Boulevard meleg bár előtt készült. De persze, hogy még nyilvánvalóbb legyen kaptunk képeket Louis-ról ahogy fanokkal találkozott pont a meleg bárral szembeni úton.
Ez is krumplival készült nyilván🥴
Majd csak, hogy biztosak legyünk benne ki tweetelték ezt:
Ez a Newcastle stadion bejárata.
Ezek után szinte minden nap tettek ki valamit, illetve a helyzetük twitteren ugyan úgy változott mint a fiúké.
December 3.-án viszont ezt posztolták:RBB Freddie Mercury-nak öltözve akiről nyilván tudjuk, hogy ikonikus személyiség volt.
De ez nem új kép volt, ez egy kép volt Dél Afrikából.Aznap a srácok a carpool karaoke-ét forgatták James-el szóval páran azt gondoltál majd előfognak adni egy Queen dalt de nem. Sokan gondolták azt, hogy mindezek mögött Josh a dobos áll mivel álltalába ő vele voltak a legtöbbet a macik, viszont egy interjúban Josh amikor megkérdezték a macik felől tagadta az égeszet, hogy bármi köze lenne hozzá neki vagy a fiúknak.
Én személy szerint már teljesen belezavarodtam ebbe az egészbe amikor kerestem ehhez a részhez a dolgokat. Annyi mindig van ezzel kapcsolatba és annyi megválaszolatlan kérdés. Egyszerűen csak lehetetlen nyomon követni mi, hogy történt mert nem, belezavarodsz.
Elég össze vissza ez a rész és nem is igazán van benne túl sok minden, de mondom lehetetlen utánna nézni mert annyi minden van. Egy biztos, ha ez mögött tényleg Louis és Harry álltak akkor ezzel valami nagy dolgot akartak üzenni. Hogy sikerült, nem tudom, de az biztos, hogy ez egy erős proof a Larry létezésére.
Egyébként nagyon szépen köszönöm az 5k megtekintést, te jó isten el se hiszem, hogy már 5k-nál tartunk. Amikor elkezdtem írni sosem hittem, hogy valamelyik könyvemen meglesz az 5k de ez csak miattatok sikerülhetett, szóval köszönöm az összes eddigi támogatást srácok!
Legyen szép napotok!❤️
Love ya<3
YOU ARE READING
Larry Stylinson Proofs
Non-FictionLarry is real? A kérdés ami sok emberben megfogalmazodott, sok megválaszolatlan kérdés. Most hoztam nektek egy könyvet amibe össze gyűjtöm a Larry proofokat (bizonyítékokat). Lehet hogy lesz olyan dolog amiről már hallotatok viszont lehet olvastok ú...