Hii loves!
Igazából be kell hogy valjak nektek valamit. Ugye írtam az előző részbe hogy a következő részbe (vagyis ebbe) egy Larryhez köthető dolgok írok/vesézek ki. Na hát az van hogy én azt ugy szépen elfejetettem, hogy miről akartam írni szóval király, taps nekem.👏😂 Remélem nem haragszotok ezért én is ember vagyok én is felejthetek. Ezért most egy hát elég nagy dologrol fogok írni.
A híres Larry hug 2015-ből biztos mindenkinek megvan (azért raktam egy képet fentre ha nem ugrana be hirtelen melyik is az. Fun fact, ez a kép van a könyv boritóján is.)
Mielőtt bármibe is belekezdenék, fontosnak tartom elmondani hogy @harryadoorlou instagram oldaláról szedtem ezt a teóriát! Minden jog az ővé én csak feldolgozom.
Na de kezdjünk is bele!Szóval van egy lány aki kiposztolta ezt az egész sztorit instára egy twitter bejegyzésről.
A lány aki írta a posztot, apukája testbeszédről tanul már két éve, egy olyan szakértőtől, aki 40 éve foglalkozik a testbeszéddel és ez a munkája. Egyszer mindketten látták a lány telefonját amikor véletlenül megnyitva maradt, egy képet a Larry ölelésről és a szakértő mondott pár dolgot:
"Még a legjobb barátodnál is van egy kis hezitálás az ölelkezések előtt, legyen ez észrevehető vagy elrejtett. Minden barátságnál, családtagnál, idegeneknél van egy hezitáció még párkapcsolatoknál is előfordul.""Amikor a hosszú hajú (Harry) megölelte a másikat, akkor apró hezitálás nyoma sem látszott. Ez akkor érhető el, ha a két test eszméletlenül egymásra van hangolva/elég mély a kapcsolat a két ember között, hogy azelőtt érzi a másik jelenétét a szobában, hogy meglátná a másikat."
"Nem tudom, hogy kik ők, de annyira egymásra vannak hangolva, hogy a testük úgy illeszkedik össze mint két puzzle darab. A hátveregetés egy számukra tudatos mennyiségű szorongást jelez, mindketten emlékeztetni akarják valamire a másikat..."
"Egy figyelmeztetés, hogy el kell engedniük egymást, azonban ez teljesen ellentmond a testbeszédüknek, mivel minden hátveregetésnél csak még szorosabban ölelik a másikat. Egyértelműen teljesen ismerik egymás testét tudatalatt, az alapján hogy milyen szorosan tartják és támogatják a másikat az ölelésben, főleg a magassági különbségekre tekintve."
"Ha engem kérdezel azt mondanám, hogy 5 évnyi lehetséges együttlét után a testük túl jól ismeri egymást, ahhoz hogy a magassági különbség gond legyen. Amikor egymáshoz érnek akkor, nem figyelnek másra.
Egészen biztosan nem barátok, de akkor mi a kapcsolat közöttük?"A lány elmagyarázta a szakértőnek, hogy az emberek szerinte se csak barátok, illetve hogy más lányokkal "hozták össze" őket a médiában.
A szakértő reakciója ez volt:
"Ha ők nincsnek együtt, akkor nekem nem érvényes az igazolványom (ezzel arra utal, hogy nem volt értelme a tanulmányainak). Együtt vannak, ez nem csak egy barátsàg. Negyven évig tanultam ezt, az ő szerelmük tudatalatti.""Ha egy szerelem annyira mély, hogy a testük tudatalatt összefonodik, akkor soha nem leszel képes felépülni , ha elveszted a másik személyt. Ezek a kapcsolatok elpusztítják azt az ember, aki elveszíti ezt."
Hol is kezdjem?
Szóval nem igazán tudom hogy ez mennyire hiteles de azért elgondolkodtattó. Most csak gondolj bele miért ír Harry a dalaiban a fájdalomról és Louis miért ír a megbánásról? Nem tudom hogy tudtádok-e de Harry és Lou amikor a banda szünetre ment nem sokkal utánna összevesztek, hogy min azt nem tudjunk, de minden szennylap (bocsi a megnevezésért) azt írta hogy a Larry shiperrek miatt, és minden miatt minket okoltak, indok nélkül persze.
Vagy szerinted Lou miért írja a Too Youngba azt hogy két éve látta az arcát? Nyilvan mert összevesztek, sőt lehet még szakítottak is. Vagy a Miss you, nem hiszem hogy Eleanornak irta volna mert vele "együtt" voltak amikor írta. És ami a még érdekesebb hogy olyan 2018-19 (idk mikor) Louis bejentette hogy nem fogja a Miss yout soha többet énekelni koncerteken mert kibékült azzal a személyel akinek írta. És mi érdekes ezután jöttek a Larry dolgok.
Nem tudom szerintem azért elgondolkodtató az egész dolog.Na mit gondolunk erről? Szerintem lehet igazságalapja, de kiváncsi vagyok a ti véleményetekre is.
Love all!💘
YOU ARE READING
Larry Stylinson Proofs
Non-FictionLarry is real? A kérdés ami sok emberben megfogalmazodott, sok megválaszolatlan kérdés. Most hoztam nektek egy könyvet amibe össze gyűjtöm a Larry proofokat (bizonyítékokat). Lehet hogy lesz olyan dolog amiről már hallotatok viszont lehet olvastok ú...