Sziasztok!
Mint észrevehettétek nem voltam nagyon aktív az utóbbi időben, ennek pedig meg vannak az okai. Elég nehéz időn mentem keresztül és nem igazán volt kedvem írni, ami fura mert mindig írni szoktam tökmindegy mi az. De nem csak ez az hanem mint ahogy észrevettem az összes larry proofos insta oldal (akit köveket) kihalt és igen nincs már olyan amiről nem beszéltünk volna és igaz nekem vannak még ötleteim de arról már biztos mindenki hallott. Nincsenek már új teóriák amikről lehetne beszélgetni, vagy csak én nem hallottam róluk. Az utóbbi időben igazából nem is nagyon foglalkoztam a larrentjeimmel amit sajnálok hísz a mindeneim.Amit most így szeretnék ezzel közölni, nem szeretném abbahagyni ezt a könyvet mert szeretem csinálni és írni. Vannak még dolgok amikről nem írtam, egyetlen bökkenő, hogy alig van szabadidőm. Szóval szeretném tudni, hogy van-e még értelme folytatni ezt a könyvet.
Emellett van egy pár új könyv ötletem amikbe szeretnék belekezdeni, szeretnék többet írni ebben az évben mint tavaly. Hísz például ebben a könyvben tavaly összesen 6 rész volt. De mint emellett idén meglett az 5k olvasás is ezen a könyvön amit még mindig nem tudok felfogni, és már közel járunk a 6k-hoz is. Durva, hogy ennyi év után még mindig mennyit embert érdekel, hogy milyen teóriák vannak.
Mint láthatjátok van még pár összeszedve amiről szeretnék még írni és ez csak egy kicsi része annak ami még mindig van. De persze csak akkor fogom folytatni, ha van értelme.
Remélem ti azért jól vagytok és minden rendben, ha esetleg mégsem a dm-em mindig nyitva nyugodtan írjatok.💞
Új év, remélem ez sokkal jobb lesz mint a tavalyi, őszintén nekem az egyik legjobb és egyben legrosszabb éven is volt de szerencsére vége. Úgyhogy 2023 legyél hozzánk jó!
Love u all!<3
YOU ARE READING
Larry Stylinson Proofs
Non-FictionLarry is real? A kérdés ami sok emberben megfogalmazodott, sok megválaszolatlan kérdés. Most hoztam nektek egy könyvet amibe össze gyűjtöm a Larry proofokat (bizonyítékokat). Lehet hogy lesz olyan dolog amiről már hallotatok viszont lehet olvastok ú...