Hii loves!
Tudom mostanában nagyon elhanyagoltam a Wattpadom de itt vagyok élek még.😂
Ebben a részben pedig egy szerintem kicsit pára de egyben aranyos dologról lesz szó.
Na de csapjunk is bele!Mondjuk úgy, hogy ez nem igazán teória sem proof egyszerűen csak aranyos és néha már ijesztő milyen szinten együtt mozognak. A mirroring-ba olyan dolgokat értünk, amikor példaul tökéletesen egy összhangban fordulnak meg vagy hasonlók. Na de nézzük is meg párat.
Kedvencem:
És ez csak pár mert tényleg rengeteg van. Nem is tudom mit mondhatnék ezekről. Talán valahol instán olvastam, hogy ha valakivel annyira megvan a közös hang, tehát magyarul tényleg a lelki társad, a másik feled akkor ez eredményezheti azt is, hogy tudat alatt ugyan azt csináld amit a másik. Vagyis megteszed ugyan azt a mozdulatot mint ő stb stb. És mivel Harry és Louis többször is bebizonyították, hogy lelkitársak, innentől nem hiszem, hogy kell magyarázni ezt az egész dolgot. Mégis néha azért van egy két pillanat amikor én is csak így nézek, hogy jézusom, hogy tudnak ennyire pontosan együtt mozogni? Viszont a lelkitársra visszatérve, volt már párszor, hogy láttam egy képet ami full úgy nézett ki mint Harry de közbe Louis volt az és fordítva. Vagy pedig csak szimplán nem lehet eldönteni melyikük az. Hogy ez miért lehet? Őszintén nem tudom, de ennek is biztos van valami közbe ahhoz, hogy milyen is a kapcsolatuk.
Ha engem kérdeztek, ez az egyik kedvenc proofom (ha ezt lehet annak mondani). Bár néha pára tud lenne.
Próbáltam hosszabbra csinálni ezt a részt de nem lehet.😂 Remélem azért tetszett, nem hiszem, hogy megtudtattok új dolgokat, de gondoltam azért ez is megér egy részt.
Hogy vagytok egyébként? Milyen a suli?
Vigyázzatok magatokra és kitartást!💙💚
Love all!💖
YOU ARE READING
Larry Stylinson Proofs
Non-FictionLarry is real? A kérdés ami sok emberben megfogalmazodott, sok megválaszolatlan kérdés. Most hoztam nektek egy könyvet amibe össze gyűjtöm a Larry proofokat (bizonyítékokat). Lehet hogy lesz olyan dolog amiről már hallotatok viszont lehet olvastok ú...