💙Spaces💚

119 13 1
                                    

Hii loves!
Ez lenne az utolsó rész a dalelemzésből. Szóval vágjunk is bele.

Egyik kedves olvasom kérte, hogy írjak erről a dalról (és bocsi, hogy eddig húztam). Mivel sosem hallottam még ilyen teóriáról de még csak megemlíteni sem hallottam, hogy ennek a daluknak lenne bármi, valami érdekes szövege de nézzük meg és aztán értelmezem mire is utalhatnak benne a fiúk.

Mint mindenki tudja a Spaces a Four albumon van és hát szerintem eléggé egy underrated dal. Bár én személy szerint nagyon szeretem. Nade nézzük a dalszöveget. 

Who's gonna be the first one to start the fight?
(Ki lesz az első, aki kezdi a harcot?)
Who's gonna be the first one to fall asleep at night?
(Ki lesz az első, aki elalszik éjjel?)
Who's gonna be the last one to drive away?
(Ki lesz az utolsó, aki elhajt?)
Who's gonna be the last one to forget this place?
(Ki lesz az utolsó, aki elfelejti ezt a helyet?)

We keep taking turns
(Folyamatosan váltjuk egymást)
Will we ever learn?
(Megtanuljuk valaha?)

Oh spaces between us
(Oh a tér köztünk)
Keep getting deeper
(Egyre mélyebb)
It's harder to reach you
(Nehezebb elérni téged)
Even though I try
(Akárhogy próbálkozom)
Spaces between us
(A tér köztünk)
Hold all our secrets
(Tartsd meg az összes titkunkat)
Leaving us speechless
(Szótlanul hagy minket)
And I don't know why
(És nem tudom miért)

Who's gonna be the first to say goodbye?
(Ki lesz az első, aki elbúcsúzik?)
Who's gonna be the first one to compromise?
(Ki lesz az első, aki kompromisszumot köt?)
Who's gonna be the first one to set it all on fire?
(Ki lesz az első, aki felgyújtja az egészet?)
Who's gonna be the last one to drive away?
(Ki lesz az utolsó, aki elhajt?)
Forgetting every single promise we ever made?
(Elfelejtettél minden ígéretét amit valaha tettünk?)

Először is nem mondom hogy a fordítás teljesen pontos de megpróbáltam a legérthetőbben lefordítani. Szóval az első versszakot lehet Larryre érteni és szerintem a bandára is. Végülis már 14-ben is beszelték (ha jól tudom) arról, hogy szünetre kéne menni. De most csak vegyük a Larry részét. Azt most leírnám, hogy a dalt Louis és Liam írta (mint sok más dalt ezen az albumon), bár nem tudom, hogy ez lényeges-e de azért leírtam. Nyilván ha a Larryt vesszük ez szerintem Louis szemszögéből lehet. Arra kíváncsi, hogy ki lesz kettőjük közül az első aki el megy mert nem birja már ezt az életet, a veszekedéseket stb. És, hogy ki lesz az aki marad és elalszik. És most nyilván tudjuk, hogy ő volt aki elment. 

A következő versszakban már olyan mintha az a bizonyos ember elment volna. De mivel a másik nem akarja elengedni igy próbálja elérni őt de ez sehogy sem sikerül. Túl nagy már a tér köztük ahhoz, hogy vissza szerezze a másikat. Megkéri őt, hogy tartsa meg az összes titkukat mert ő lehet el fogja felejteni őket. 

A következő versszakot nem kell szerintem annyira magyarázni. Na már most ez csak az én véleményem volt de szerintem máshogy ezt nem is lehetett volna leírni. És, hogy őszinte legyek ha végig gondoljuk az egészet az azért nagyon durva. Tehát, hogy Louis már 2014-ben sejtette, hogy valamelyikük el fog menni ez azért akár mit mondotok durva. És ha úgy nézzük a szöveget, hogy a bandára, hogy érthető akkor is durva, hogy már akkor gondolták, hogy valamelyikük el fog menni.

Nem tudom mit mondhatnék még, szerintem ennél jobban nem tudom elmagyarázni, hogy miről szolhat.😂

Nem magyarázkodom miért nem volt ilyen rég rész mert úgy sincs értelme. Vigyázzatok magatokra és élvezzétek a nyarat!🤍
Love all!💖 

Larry Stylinson ProofsWhere stories live. Discover now