Hi loves!
Itt lennék kövi résszel!
2010.07.23 szerintem mindenki tudja mit jelent ez a dátum, ugye ezen a napon lettek ugy mond össze rakva. Mint említettem az előző részben ugye itt történt meg az első larry hug. Nem tudom pontosan hogy mennyi ideig tartott az x de az biztos hogy volt pár larry pillanat. Csak nézzük a videó diarieket, azok a nézések és kis érintések.Nos raktam két képet, ezen tisztán látszik a szeretet és ahogy egymásra néznek megzabálom. Ugye be kerültek az x-be nagyon boldogok meg minden. És ugye volt az a x-factor bootcamp, magyarul tábor (vicces mert ha be írod google fordítoba azt írja ki hogy kiképzőtábor ami azért fura lenne de tudjuk hogy az nem fordít rendesen). Gondolj bele 5 srác egy szóbába mindenkinek volt saját ágya de van egy olyan érzésem hogy Lou és Harry nem mindig a sajátjukba vagy nem egyedül aludtak. Nem tudok sokat hogy tulajdonképp mi is történt az x-be, lehet ott jöttek össze (ha együtt voltak persze) de lehet csak késöbb ezt csak ők tudják.
Térjük rá a videó diariesekre, 10 van ugye minden héten csináltak de valahogy mindegyikbe került egy kis larry. Be rakok ide egy lejátszási listát amibe benne van az összes.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLQTQmeFWOQP13_KgCHKDAY-HhB6udvQdo
Ezt majd másoljátok ki mert nem lehet igy megnyítni. Kicsit rossz a minőségük de meg lehet nézni.
Week 4 kell most nekünk:
Ugye Louis szeme be van kötve az egész alatt, igy mikor le veszi csori majdnem megvakul a lámpától. Na de a lényeg volt egy kérdés pontosan nem tudom mi de nem az a lényeg. Épp Liam válaszol, nem tudom hogy Louis tudta-e hogy ki ül mellete de amikor Liam válaszol ő Harryhez hajol mintha ő lenne Li. Harryn látszik hogy meg akarta csókolni de mi van ha Lou tisztába volt azzal hogy Hazz ül mellete és ő is meg akarta csókolni? Megvan amikor Louis fel emeli a kezét és Harry pedig összeérinti, na értitek, Lou el fordul a falnak vagy mi az de ugy is lehet látni hogy mosolyog.Ugorjunk egy másikra.
Week 6:
Volt egy kérdes valami olyan hogy "mi a kedvenc csajózos dumádtok?" valami ilyesmi volt. Na Harry kérdezi Lout hogy neki mi majd még másodpercekig bámulj aztán azt mondta hogy "will you marry me?" tehát "hozzám jössz?" Harry meg azt mondja hogy "egyszerű de hatásos" hogy ezt miből szűrte le azt nem tudom. Biztos neki is ezt mondta.
Utolsó week 9:
Ebben is volt egy kérdés amire elég érdes válasz jött Louistol. A kérdés pedig ugy hangzott "kit vennél el és miért?" vagy valami ilyesmi volt. Nos Lou erre azt a választ adta hogy "i'd marry you Harry" ami annyit tesz hogy " én téged vennélek el, Harry" ugye ezek ikonikus elszólások. Majd hozzá teszi hogy azért mert "rímel" szerintem mindenki tudja hogy nem azért mondta a drágám mert rímel. Mesélhetnék itt estig ezekről mert van egy pár de ugorjuk tovább.
Torn, az első dal amit közösen énekeltek(én igy tudom).
Van benne egy nagyon cuki larry hug.(Istenem olyan hamar felnöttek.😭)
Jó nem teljesen az de nézzétek milyen aranyosak. Persze a sálak kihagyhatatlanok, ezt gondoltam csak ugy megosztom veletek.Ennyit erről, remélem segített valamit ez a rész.
Love all!💘
YOU ARE READING
Larry Stylinson Proofs
Non-FictionLarry is real? A kérdés ami sok emberben megfogalmazodott, sok megválaszolatlan kérdés. Most hoztam nektek egy könyvet amibe össze gyűjtöm a Larry proofokat (bizonyítékokat). Lehet hogy lesz olyan dolog amiről már hallotatok viszont lehet olvastok ú...