Zayn:Annyira örülök Louiséknak. Viszont alig mennek kikapcsolódni. Nem mintha ez zavarná őket, de kitaláltuk a fiúkkal, hogy meglepjük őket egy wellnessezéssel, mi pedig addig vigyázunk Darcyra, természetesen csak akkor, ha kell. Ha nem megyünk mi is. Hogy őszinte legyek, a második opció nekem jobban tetszik.
Péntek reggel tízkor már ott állunk Niallel és Liammel a kapujukba. Darcy nyit ajtót, elég meglepettnek tűnt , de egy "úgy is mindjárt megtudod" arckifejezéssel zártam le ideiglenesen a témát. Darcy mondta, hogy Harry és Louis nemrég keltek, szóval meglehetősen komásak még.
- Hát ti mit kerestek it? - kérdezte nem éppen valami kedvesen Louis.
- Hé! Kedvesebben! - szólt rá Harry - tipikus.
- Van egy meglepetésünk számotokra, ami az egész hétvégét igénybe venné, úgy gondoltuk hogyha Darcyt nem akarjátok magára hagyni, mi itt maradunk vele, viszont ha nem lenne baj, hogy egyedül van egész hétvégén jó sok kajával - Niallnek köszönhetően - mi is mennénk veletek. - vázoltam fel nekik a tervet.
- Darcyt kérdezzétek, mi megbízunk benne ennyire - mondták egyszerre. Ijesztőek.
- Nos akkor, Darcy? - kérdeztem a lányt.
- Menjetek nyugodtan. Vagyis egy feltétellel! - na kezdődik - Csak akkor ha áthívhatom Danielt!
- Miért ne hívhatnád? - vágja rá Louis, és ezzel a hatalmas kő is leesett szívemről.
- Egyébként hova is megyünk? - kérdezte Hazz
- Meglepi! - vágom rá, talán túl gyorsan - Minden be van már pakolva nektek, csak be kell ülnötök a ház előtt lévő autóba.
szóval rengeteg kihagyás után itt lennék egy új résszel. nagyon sajnálom hogy nem volt rész, viszont nagyon sokat kellett tanulnom a félévi miatt, ami szerencsére pont úgy sikerült, ahogy szerettem volna. időközben kijött a nobody is listening, Zayn új albuma sksksk. TÚL JÓ! kinek mi a kedvence? btw igen, ezért lett ez a rész Zayn szemszögéből írva:)
-F
YOU ARE READING
szeretetre vágyva
Romance"Őszintén szólva már letettem arról hogy majd egy nap betoppan valaki és örökbe fogad engem. Főleg tinédzserként, Kinek kéne egy tinédzser?-tettem fel magamnak a kérdést. viszont ebben az egyben tévedtem."