kilencedik

88 4 0
                                    


Jó olvasást!♡︎

Harry:

Lou teljesen elbambult, így én beszélgetek Darcyval. Elmesélte hogy három csupa rózsaszín lány beszólt neki, de van egy újdonsült barátja, Daniel, aki elmondta neki hogy már kinézetre is többet ér mint ők és nagyon jóba lettek ezután. Örülök hogy Darcynak máris van egy barátja, csak Louis félre ne értse és a végén még megverje szegény gyereket. A három pink lánykáról pedig annyi a véleményem, hogy féltékenyek. A kék szemű még mindig csak bambul, lehet szólnunk kéne neki? De olyan aranyos ilyenkor. Mondjuk most éppen nevetünk szegényen. Végül Darcy megszólítja és neki is elmesél mindent. És lám milyen igazam lett. Louis kiakadt hogy az első nap azért még nem kéne neki udvarolnia. Mennyire félti őt. Darcy hiába magyarázkodik Lou biztos abban hogy Daniel mást is akar mint barátság. Sajnálom Daniel én nem akartam! Én az egész szitut nevetve hallgatom végig amit most egyikőjük se díjaz. Amint hazaértünk Lou és Darcy egyből megnézték, hogy Daniel bejelölte őt, ami így is történt. Mostmár közösen megnéztük ezt a Daniel fiút és tényleg kedvesnek tűnik. Louis is megnyugodott és bocsánatot kért a lányától, a lányunktól. Ezután minden a rendes kerékvágásba telt.

Remelem tetszett ez a rész, bár eléggé eseménytelen. Most így hirtelen annyi téma van a fejembe szóval bele is kezdek lol. Először is, néztétek Louis "koncértjét" ? Én igen és egyszerűen waaaaa. Akkor másodszorra legboldogabb első szülinapot fine line<3!!! És végül ( de nem utolsó sorban ) mi a véleményetek arról, hogy elvileg ha ma nem írják újra a szerződést a fiúk, akkor vége a 1D-nek? Én valahol olvastam hogy ez kamu és egyébként is bármikor aláírhatnak valaki másnak. Én nagyon remélem hogy ez nem a vége.

-F.

szeretetre vágyva Where stories live. Discover now