tizenkettedik

70 4 0
                                    


Darcy:

Telnek a hetek. Daniel-el nagyon jó barátok lettünk. Talán a legjobbak. Vagy többek. Őszintén fogalmam sincs, egyenlőre annyit tudok hogy nagyon szeretek vele lenni. A suliba lettek még más barátaim is, de egyik se hasonlítható Danielhez. A pink lányok még mindig szoktak piszkálni, de mostmár úgy vagyok vele hogy meg se hallom. Összeségében sok barátom van, a jegyeim egészen jók, a tanárok is jó fejek és van egy szerető családom. Kell ennél több egy tininek? Nem hiszem.

Ma van hogy fél éve itt vagyok apuéknál. Hihetetlen, hogy ilyen gyorsan megy az idő. Vészesen közelednek az ünnepek, ezzel Louis szülinapja is. Szerencsére mindenkinek már megvannak az ajándékok, és azt kell, hogy mondjam egészen meg vagyok magammal elégedve.

És egyre közelebb kerül az a pár hónap, amiről fogalmunk sincs még, hogy hogyan lesz. Hisz mindkét szülőm turnézni megy.Nem akarnak és terveznek itthon hagyni, de iskolába is kell járnom, így ez az egész még eléggé kérdéses. Legszívesebben mennék végig velük. Bárcsak megoldható lenne. Ők a legjobb dolog ami szerintem valaha is történni fog velem. ÉS KIKÉREM MAGAMNAK HOGY ÉN VAGYOK AZ ELSŐ SZÁMÚ LARRIE. Ez amúgy eléggé vicces történet, de így nevezték el a fanok azokat az embereket akik shippelik a szüleim. Tényleg nagyon aranyosak együtt, örülök hogy vannak egymásnak. Illetve hogy ennyi év után felvállalhatják és boldogak lehetnek. Számomra az a legfontosabb hogy boldogak legyenek. Tehát vissza a történethez. Én nem is tudtam hogy van ship nevük vagy, hogy vannak hivatalos Larry shipperek. Bár sejthettem volna. Aztán egyiknap nézegettem a kommentjeim és volt egy ami Larryről kérdezett. Így végül rákerestem és végig néztem az összes létező videót. Nem is kell mondanom szerintem, én lettem a legnagyobb rajongójuk.

szeretem hogy ennyire eseménytelen részeket írok haha. szerintem amúgy most fog kicsit beindulni a story teehee. remélem azért ezek az unalmas részek is tetszenek nektek. Larry legyen veletek!!!💚💙

-F.

szeretetre vágyva Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora