tizenegyedik

74 3 0
                                    


Harry:

Kiváncsi vagyok, hogy a fiúk hogyan fognak kezelni egy tinit. Persze a sok rajongó miatt nekik is van tapasztalatuk, de ez mégis más. Darcyt annyira nem féltem. Ő jól alkalmazkodik. Bámészkodásomból a csengő hangja ébreszt fel. Megjöttek a fiúk. Louis és Darcy már fogadja is őket. Nem sokkal később én is üdvözlöm őket.

Már egy órája itt vannak és szerencsére nem állt be a kínos csend közöttük. Darcy is teljesen jól részt tud venni a beszélgetésbe. Természetesen a fiúk az apukáival "cseszteti" Darcyt. A lányunk ezen pedig mindig nevet. Annyira örülök, hogy van nekünk, hogy azt szavakba nem lehet foglalni. Egyáltalán nem teher, akárhányan is mondták. Egyébként Darcy nagyon tehetséges a rajzolásba. Az egész ház az ő rajzaival van tele. Egyszer lerajzolt mind a hármunkat. Az a kép a kedvencünk. Végül a hálószobába kapott helyett és tényleg amikor csak tudom azt nézem. Na meg persze Louist. Annyira belemélyedtünk a beszélgetésbe hogy észre se vettük, hogy besötétedett. A fiúknak ezért muszáj volt hazamenni. Darcy nagyon szomorú volt. Látszott rajta hogy megkedvelte a srácokat. És ez kölcsönös. Megbeszéltük hogy ilyeneket gyakrabban kell csinálni. Most pedig itt fekszek az ágyamba. Louis mellett. Lou már alszik, szóval a rajzunkat nézem. Hamarosan engem is elvisz az álom.

KELL. NEKEM. EGY. OLYAN. RAJZ. LOL <3 Anyways az a kép!!!! Tudom, hogy manip de akkoris!!!!!!!!!!!!!

-F.

szeretetre vágyva Onde histórias criam vida. Descubra agora