nyolcadik

104 4 0
                                    

Jó olvasást!<3

Harry:

1 hónapja, hogy Darcy belépett az életünkbe. Imádjuk őt kétség nélkül. Ma van az első napja az iskolába. Louval elképesztő mennyire izgulunk. Egyébként nagyon sokan jöttek azzal, hogy a gyerekvállalás tönkre fogja tenni a kapcsolatunk. Természetesen csak erősebb lett. Nem értem hogy valaki miért vállalna gyereket hogyha csak a terhére menne. És Louis-val mai napig olyan maradt a kapcsolatunk mint a legelején. Minden egyes pillantásunk egymásra kiabál a szerelemtől. Kicsit olyanok vagyok mint a tini lányok, de tényleg, még Darcy is megjegyezte. Hogy őszinte legyek ennél boldogabb most nem is lehetnék.

Louis:

Darcy most végzett a suliba. Harryvel már úton vagyunk érte. Egész napot végig izgultuk. Szerintem az egész családunkat nehezen érintené hogyha Darcyt bántották volna, akkor meg végképp ha a miattunk. Néha annyira utálom a hírnevet. És most pedig Darcy mosolyogva jön ki az iskola kapuján. Harryvel egyszerre egy hatalmasat sóhajtunk annyira megkönnyebbültünk. Nem tudom hogy említettem már, de a göndörrel mi lelki társak vagyunk kétség nélkül. Darcy már bent ül a kocsiba és a másik szülőjével beszélget. Harry tipikusan az a szülő, aki képes lenne a csokis sütibe is valamilyen formába brokkolit tenni. De szerintem ő így a legtökéletesebb apuka. És szerintem Darcy sincs ezzel másképp. Én meg a laza, "nyugodtan egyél egy kis csokit ebéd előtt" és "tőlem éjszaka is ihatsz még cukros üdítőt" szülő vagyok. Kiegészítjük egymást.

képzeljétek, hogy ezen a hétvégén ünnepeltük a szülinapom és lemezlejátszót kaptam Harry és Lou lemezeivel, szóval akkorát fangörcsöltem az egész családnak hogy nem csodálom ha idiótának néznek xd :3

-F.

szeretetre vágyva Where stories live. Discover now